Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ehkäisymuoto on keskeytetty yhdyntä

Vierailija
26.09.2020 |

Otsikko kertoo kaiken. Olemme olleet vaimoni kanssa kohta 15 vuotta yhdessä. Pari ensimmäistä vuotta käytettiin kumia, koska ehkäisypillerit toivat vaimolleni päänsäryn. Sitten siirryttiin keskeytettyyn yhdyntään, eli olen lauennut yleensä vaimoni perseelle tai tisuleille. Viitisen vuotta sitten halusimme tehdä lapsen. Muutaman kuukauden ajan laukesin sisälle. Saatiin lapsi alulle ja siirryimme jälleen coitus intiin, ja homma on toiminut täydellisesti.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ehkäisy on lasillinen vettä. Ei yhdyntää ennen, ei sen aikana eikä sen jälkeen, vaan sen sijaan.

Vierailija
2/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas miehelle tehtiin vasektomia ja se on ehdottomasti paras ehkäisykeino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ehkäisymuoto on vetoketju - oikein käytettynä.

Vierailija
4/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun siirrytte kuuntelemaan Coitus Intiä, yhdynnän tarve menee ohi?

Vierailija
5/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toiminut myös keskeytetty yhdyntä. 11v ainakin toiminut ja 2 lasta tehty ensi yrityksestä (eli ei ainakaan vikaa siinä asiassa).

Mutta en silti menisi tätä suosittelemaan. Joillakin miehillä voi vehe valskata sen verran tai ei ole kykyä pidättää.

Vierailija
6/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ollut keskeytetty ehkäisynä jo 9 vuotta. Selvästi varmoina päivinä voi tulla sisäänkin, ovulaation aikaan varmuuden vuoksi kumi (n. 3pv/kk).

Vierailija
7/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis itse kokeilemaan. Meillä vaimo söi pilleteitä kaikkien kolmen lapsen välissä. Silti ne lopetettuaan aina ekalla kierrolla raskaaksi.

Broidilla 4 lasta ja kaksi niistä saanut alkunsa ns keskeytetyllä yhdynnällä. Meillä on suvussa vähän sitä vikaa, että jos ei ehkäisyä ole, niin saman peiton allakin on vaarallista.

Noista pillereistä sai vaimokin aina jotain oireita jossain kohtaa. Nyt on ollut kierukka ja toimii hyvin ja mikä tärkeintä on myös haluja pirusti enemmän, kun pillereillä.

Vierailija
8/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ankean kuuloista. Surkeaa roiskia tisseille ja himmailla ettei vaan laukea sisälle. Parhaalta se kuitenkin tuntuu kun sisälle laukeaa.

Vierailija
9/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytettyä yhdyntää harrastavia kutsutaan isäksi ja äidiksi.

Vierailija
10/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota menetelmää käyttäviä miehiä kutsutaan yleensä lempinimellä: isä.

Vierailija
11/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua kesken vetää ulos ja sitäpaitsi touhutipoissakin saattaa olla siittiöitä. Pillerit oli aikanaan, nyt kapseli rouvalla mutta voisin hyvin kortsunkin kans panna myös pilluun, kun pepputouhuissa sitä käytetään aina.

Vierailija
12/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa sekin on kun mies tulee suuhun tai päälle, mutta mä niin nautin niistä viimeisistä voimakkaista työnnöistä joilla mies pumpaa spermat syvälle mun sisään. Keskeytetty yhdyntä ehkäisykeinona vie tämän ilon kokonaan.

Vierailija
13/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menty 2005 vuodesta keskeytetyllä, 2007 ja 2009 suunnitellut lapset. Hyvin toimii

Vierailija
14/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kokeilin teininä keskeytettyä. Satunnainen teinipano tuli ekasta kerrasta raskaaksi.

Sen jälkeen olen huolehtinut ehkäisystä varmemmin keinoin. Liian karvas oppitunti.

Vierailija
15/18 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on kun ei yhdy ollenkaan. Siitä tulee vaan ongelmia

Vierailija
16/18 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytettyä meilläkin käytetään. Ihan mukava "syy" saada vaimo nuolemaan ja nielemään sperma joka sessiossa. Paperin käyttö on kielletty :)

Vierailija
17/18 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan anaaliin. Ei tarvita ehkäisyä.

Vierailija
18/18 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut ehkäisynä kumi jo yli 10 vuotta. Mies menee sitten vasektomiaan kun ollaan varmoja ettei koskaan haluta edes yrittää lasta. Nyt se on vielä himppasen auki. Ehkä viis vuotta vielä kattellaan.

Käytämme myös ulosvetoa pari kertaa kuussa, jos on "varmat päivät". Silloinkaan ei laukea sisääni, ei haluta ottaa sitä raskauden riskiä vaikka se ois kuinka pieni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi