Naiset, oletteko olleet rehellisiä miehillenne
aiempien suhteiden lukumäärästä?
- tuli vaan mieleen kun tuolla toisessa ketjussa joku mies kertoi, että suuri suhdemäärä naisella on miehelle turn off.
Kommentit (11)
Mulla ja miehelläni on molemmilla takana pitkä avioliitto ja avioliittojakin ennen olemme seurustelleet tahoillamme. Tiedostamme sen että elämää on ollut, mutta meillä ei ole ollut tarvetta alkaa kyselemään edellisten kumppaneiden lukumääriä tarkemmin.
Meillä on hyvä näin.
OT: mulle täysi turn off on se, jos joku käyttää sanontaa turn off. Saa ihmisen kuulostamaan jotenkin todella vajaalta.
Ei olla puhuttu asiasta, mutta jos puhuisimme niin olisin rehellinen. Ei ole mitään hävettävää.
1 vakava suhde takana, 3 seksikumppania ennen nykyistä miestäni.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:48"]
OT: mulle täysi turn off on se, jos joku käyttää sanontaa turn off. Saa ihmisen kuulostamaan jotenkin todella vajaalta.
[/quote
Sun kaltaisen henkilön kanssa nainen muuttuu kuivaksi kuin Sahara ja miehen kalu imeytyy syvälle nivusiin eikä uskalla tulla viikkoon ulos.
Pystytkö vastaamaan kysymykseen vai et?
Ei ole ollut syytä olla rehellinen tai epärehellinen, ei ole tullut puheeksi. Olemme olleet yhdessä 11 vuotta ja oletan että jos mieheni ei ollut asiasta suuntaan tai toiseen erityisen kiinnostunut suhteen alkuaikoina niin ei se kiinnostus ole varmaan vuosien varrella ainakaan lisääntynyt.
Jos mies kysyisi niin pyrkisin kyllä muistelemaan mahdollisimman rehellisesti. Siitä on vain niin kauan etten osaa suoralta kädeltä sanoa tarkkaa lukumäärää.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:48"]
[/quote]
Sun kaltaisen henkilön kanssa nainen muuttuu kuivaksi kuin Sahara ja miehen kalu imeytyy syvälle nivusiin eikä uskalla tulla viikkoon ulos.
Pystytkö vastaamaan kysymykseen vai et?
[/quote]
Auts... anteeksi, jos noin kovasti loukkasin :D Huh huh mikä defenssireaktio! Aika pitkälle vietyä kyökkipsykologisointia kahden virkkeen perusteella.¨
Toki pystyn vastaamaan kysymykseen. Pitääkö mun nyt tehdä se?
Olen ollut rehellinen. Heitä on ollut kolme ja olen kertonut sen. On se sen verran huomiota herättävä suoritus näin neljävitosena.
Miehen naisia en edes halua tietää...
Kolmatta vuotta ollaan yhdessä, eikä ole missään vaiheessa tullut edes tarvetta puhua entisistä suhteista ja niiden lukumääristä.
Kyllä olen. Mieheni on yhdestoista "hoitoni"
Olen ollut rehellinen. Hän ei ole kysynyt montako miestä mulla on ollut, olemme keskustelleet entisistä tyttö- ja poikaystävistä muttemme kovin tarkkaan. Miksi kertoisin kaiken jos hän ei halua tietää?
Hänellä on ilmeisesti ollut vähemmän naisia kuin minulla miehiä. Itselläni oli ollut kaksi vakavaa seurustelusuhdetta ja monia ihastuksia joihin liittyi seksiä, myös muutama ihan typerä yhdenillanjuttu. En ole ylpeä, pikemminkin harmittaa että tuli joskus harrastettua seksiä johon ei liittynyt rakkautta. En halua niitä itsekään muistella.
En ole mustasukkainen hänen menneisyydestään, en vaikka yksi oli ollut sen verran kaunotar että tienasi mallinhommilla. Hyvä puoli näissä monenlaisissa edellisissä suhteissa on se, että pieleenmennesitä suhteista oppi jotakin, tiesin mitä suhteelta haluan ja mitä en halua. Meillä molemmilla oli ikää ja kokemusta joten uskon että pysymme yhdessä pitkään, toivon mukaan loppuelämän.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:55"]
Auts... anteeksi, jos noin kovasti loukkasin :D Huh huh mikä defenssireaktio! Aika pitkälle vietyä kyökkipsykologisointia kahden virkkeen perusteella.¨
[/quote]
Sanoo ihminen, joka tekee juuri saman.