Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvinkään Willa on huono kauppakeskus

Vierailija
03.12.2013 |

Siellä ei kertakaikkiaan ole juuri mitään ostettavaa. Lisäksi monissa liikkeissä tavaroiden sijoittelu on tosi sekavaa. esim. Lindex ja H&M. Ja sitten siellä on todella huonot valot! En ymmärrä miksi siellä pitää kauttaaltaan olla niin pimeää?! Esim. Espritin liikkeessä on aivan sikamaisen huonot valot.

No, ehkäpä olen vain väärää asiakaskohderyhmää. Ehkä minun ja kahden teinin rahat eivät olekaan sellaisia mitä Willan kauppiaat kaipaisivat.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 08:26"]

mua surettaa se vanha rakennus joka purettiin tämän kauppakeskus virityksen alta pois :(

[/quote]

sonera-talo(mineriittiä) vai entinen expertti? :D ei siinä nyt ihan maan arvokkaimpia arkkitehtoorisia aarteita kumottu...

Vierailija
2/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:44"]

mua surettaa se vanha rakennus joka purettiin tämän kauppakeskus virityksen alta pois :(

[/quote]

sonera-talo(mineriittiä) vai entinen expertti? :D ei siinä nyt ihan maan arvokkaimpia arkkitehtoorisia aarteita kumottu...

[/quote]

Ja voi ei, myös ne roskikset, joiden luona teininä käytiin kyykkypissillä, ovat lähteneet. Byhyy!

Oikeesti, nythän Hyvinkään keskusta on paljon viihtyisämpi! Onneksi kauppakeskus on rakennettu keskustaan, eikä ole tehty mitään urpoa auto-markettia hornankuuseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 09:13"]

Missä liikkeessä olisi ostettavaa?

[/quote]

Tigerissä :)

Vierailija
4/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Hyvinkäällä. Hyvinkää on paska paikka.

Vierailija
5/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pimeä ja ahdistava se Willa...tykkään paljon enemmän esim Jumbosta ja Ideaparkista...  en edes huomannut willan sekavuudessa kiertää kaikkia liikkeitä.......miten uudesta kauppakeskuksesta on saatuki noin sekava ja epäviihtyisä? 

Vierailija
6/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 11:40"]

Jotenkin pimeä ja ahdistava se Willa...tykkään paljon enemmän esim Jumbosta ja Ideaparkista...  en edes huomannut willan sekavuudessa kiertää kaikkia liikkeitä.......miten uudesta kauppakeskuksesta on saatuki noin sekava ja epäviihtyisä? 

[/quote]Totta. Hyvin ahdistava ja sekava. En minäkään ole vieläkään varmaan löytänyt kaikkia liikkeitä vaikka olen jo useammankin kerran siellä käynyt. Jumbossa tykkään käydä mieluummin. Siellä on ihanan avaraa ja valoisaa.

Vierailija
7/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut käydä siellä New Yorkerin takia. Mä inhoan, kun kaupoissa spotit valaisee silmiin. Esim. Salon K-kengässä on tosi vaikeaa katsoa niitä kenkiä, kun valot häikäisee. Mulla tosin on migreeni rasitteena, joten kaikki eivät varmaan rasitu yhtä paljon silmille tulevista valoista.

Vierailija
8/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska paikka se kyllä on. Ainoa plussa on annettava, että hoitovessoja on useita ja hisseihin ja suurimpaan osaan liikkeistäkin mahtuu kaksosten rattailla sisään. Muuten siinä ei mitään hyvää olekaan, tosi sekava paikka. Karttoja pitäisi jakaa jokaiselle sisään tulevalle...

Vierailija
10/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 08:24"]

Mä olen ajatellut käydä siellä New Yorkerin takia. Mä inhoan, kun kaupoissa spotit valaisee silmiin. Esim. Salon K-kengässä on tosi vaikeaa katsoa niitä kenkiä, kun valot häikäisee. Mulla tosin on migreeni rasitteena, joten kaikki eivät varmaan rasitu yhtä paljon silmille tulevista valoista.

[/quote]Migreenivaivaa mullakin ja juuri siksi kärsin liian pimeästä kun joudun siristelemään silmiä nähdäkseni jotakin hämärässä. Kaupoissa pitäisi olla hyvät tasaiset valot kuten joissakin sentään vielä onneksi onkin.

Vierailija
11/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Entäpä se ihana nurmikenttä jota reunustivat ne ikivanhat vaahterat? Se avara vuodenaikojen mukaan muuttuva maisema antoi kaupungille ihan oman leimansa, toisin kuin tämä nykyinen lasikuutio-palahalli.

Vierailija
12/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartta, valot  ja vaahterat ulkona siis auttaisivat.

Vierailija
13/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 09:02"]

Kartta, valot  ja vaahterat ulkona siis auttaisivat.

[/quote]Ja jotakin ostettavaa. Siellä ei ole mitään keski-ikäiselle naisihmiselle, joka haluaisi jotakin vähän muuta kuin teinimuotia. Halonen ei vastaa sitä mitä etsin.

Vierailija
14/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen kauppakeskus. Ei se varmaan Willan vika ole miten kaupoissa on tavarat järjestelty ja mitä tuotteita niillä on tarjolla. Eiköhän ne joka puoti ihan itse päätä tavaroistaan.

Vierailija
15/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 08:06"]

Siellä ei kertakaikkiaan ole juuri mitään ostettavaa.

[/quote]

Kyllä on ihmisellä liikaa tavaraa jos ei tuollaisesta jättikeskuksesta löydä mitään ostettavaa.

Vierailija
16/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 09:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 08:06"]

Siellä ei kertakaikkiaan ole juuri mitään ostettavaa.

[/quote]

Kyllä on ihmisellä liikaa tavaraa jos ei tuollaisesta jättikeskuksesta löydä mitään ostettavaa.

[/quote]

ja HM oli must oikein lisännyt rekkejä joten oli tosi ahdas lauantaina kun kävin.

Vierailija
17/17 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä liikkeessä olisi ostettavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi