Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusatuksi tuleminen on aina ihan kokonaan omaa syytä

Vierailija
03.12.2013 |

Mitäs pitää olla niin vitun ärsyttävä ja provosoiva? Mutta entäs jos ei osaa olla toisenlainen? Pitäiskö vaan tappaa itsensä vai?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit itse testata omaa väitettäsi ihan käytännössä? Siinä olet oikeassa, jos nyt kuraa sataa niskaan - täysin oma vika.

Vierailija
2/4 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko provolle. Täsmälleen sama keskustelu aloitettiin muutama päivä sitten, se vissiin poistettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan totta tämä on! Siskoni halusikin jo kohdussa ollessaan olla ihan vitun ärsyttävä ja kekkasi, että teempäs nyt itselleni sydänvian tässä aikani kuluksi! Hei, mä haluan myös vähän muita ongelmia, jotta tulee hapenpuutekin tässä, kun ei mulla muutakaan ole. Hoppista keikkaa, kiusattiin koko kouluajan, koska on niin vitun ärsyttävä, että on henkisesti pari vuotta jäljessä!

Ja mä en tasan halua olla samanlainen teinipissis kuin ne muut tytöt meidän luokalla oli, totta helvetissä mä halusin olla erilainen, kun ei vaan voinut mitkään meikit, kynsilakat ja pojat voinut muo kiinnostaa ala-asteella, mä halusin leikkiä autoilla. Ylä-asteellakin enemmin luin kirjoja, kun mietin bileitä...

Vierailija
4/4 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää provosoituko, ap vaan nauttii siitä. Tää keskustelu käytiin jo aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi