Olen alkanut noudattaa maskisuositusta.
Kommentit (11)
Maskin käyttö on mukavaa. Nautin anonyymiydestä ja siitä, että turvavälikin muistetaan, kun on se kasvoilla.
Minäkin käytän. Ihmiset pysyvät loitommalla, kun on maski.
Mä aloin käyttää hengityssuojainta jo ennen mitään maskisuosituksia.
Joo, ei haittaa yhtään, et ihmiset kiertää kaukaa 😂 ap.
Tutkimusten mukaan maski voi myös lieventää tartunnasta seuraavia oireita, ellei kokonaan estä tartuntaa.
Teitä/meitä saisi olla enemmän, niin tauti olisi pian taltutettu.
Tänä päivänä vain itsekkyys ajaa kaiken edelle, jos maski tuntuu, tai kuvittelee edes kokeilematta että se tuntuu ikävältä, niin jätetään käyttämättä. Kuin se olisi jokin tyhjänpäiväinen. Suomalainen vain ei usko ennenkuin sipilät määrää, sakon uhalla. Kuten jo on monissa sivistysvaltioissa. Ei jahkailla, vaan toimitaan.
Meidän perheet maskit Maskiset.Fi kaupasta, ja erittäin tyytyväisiä niin hintoihin kuin varsinkin laatuun. Mukavia käyttää, ja tyylikkäitä malleja.
Samoin. Harmittavan harva vielä käyttää, odotetaanko että on pakko?
Ei voi olla rahastakaan kiinni, parillakympillä saa jo parasta laatua olevia kirurginmaskeja, tai sitten ostaa pestäviä joita niitäkin on monenlaisia.
Pidän ajatuksesta, että maskia käyttämällä voin olla tartuttamatta ihmisiä, joille virus olisi vaarallinen. Kukaan kun ei tiedä, onko oireeton kantaja, niin on edes suojaus kunnossa.
Samoin. Kävin juuri kaupassa ja olin ainoa, jolla oli maski.😷