Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvokkaista esineistä luopuminen

NuukaHilta
26.09.2020 |

Miten toimitte kun teillä on turhaa, mutta arvokkaampaa tavaraa?
Nahkatakki johon olen 20 kg liian lihava. Tommy Hilfigerin kengät joissa en voi kävellä normaalisti. Pentikin astiasto johon opiskeluaikaan säästin ankarasti on vuosia ollut käyttämättä ja tuskin jatkossakaan pääsee esille. Myynti mietityttää. Ei kukaan osta kamoja hinnalla mikä minua miellyttäisi. En henno lahjoittaa ilmaiseksikaan. Lähipiiri ei tarvitse. Siispä jäävät taas nurkkiin ? Miten tsemppaatte itsenne luopumaan siitä mitä ette tarvitse mutta josta olette aikanaan maksaneet hyvän hinnan ? Niin vaikeaa minulle !!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle turha on turhaa on se maksanut miten paljon tahansa. Ja tavaran todellinen rahallinen arvo on se mitä siitä ollaan valmiita maksamaan.

Vierailija
2/6 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä mulle tuntemattomalla vanhalla naisella oli sama ongelma upean posliininukkensa suhteen. Sattumalta aloin jutella hänen kanssaan bussimatkan aikana ja nyt tuo ihana nukke on mulla. Hän siis pelkäsi sen joutuvan kirpparille tai kaatopaikalle kuolemansa jälkeen:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuote maksaa nyt Stockalla 100 e, ei kukaan osta sitä sulta samalla hinnalla .

Jos et tee esim Pentikin astioilla mitään, myy sillä hinnalla, millä menee.

Pääset eroon ja saat taskurahaa.

Tarpeeton on sinulle tarpeeton.

Ja voit aina yrittää myydä hinnalla, millä haluat . Kun teet ilmoituksen ja vuoden päästä tajuat kukaan ei ollut kiinnostunut, sitten uusi yritys. Ja tiputa hintaan.

Vierailija
4/6 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan ja unohdan. Kerran kirpaisee. On helpoin tapa

Vierailija
5/6 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut luopumista esine kerrallaan. Lahjoitan hyväntekeväisyyteen ja toivon että lahjoitus on hyödyllinen. Toki jobbarit mietityttää..

Vierailija
6/6 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän