Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaa oikeasti nyppiä tämä suomalaisten kateus.

Vierailija
03.12.2013 |

Esimerkkejä: 

Varattiin vähän tyyriimpi syyslomamatka. Kommentteja työpaikalta:  "En mä kyllä jaksaisi niin kauaa istua koneessa, kun siinä on se välilaskukin." "Mulla on noista Finnmatkoista vain huonoja kokemuksia." "Just jostain luin, että siellä on sit illalla tosi kylmä niin että toivottavasti tarkenette."  Ja niin edelleen, ja niin edelleen... 

Ostettiin upouusi auto. Kommentteja työpaikalta: " Noi automaattivaihteet vie kyllä tosi paljon polttoainetta." " Mä en kyllä sitä dieselmaksua viitsisi maksaa." "Ei tonne varmaan saa lumilautaa sisälle." " Kauheen epäkäytännöllinen noi parkkitutka." Ja niin edelleen, ja niin edelleen... 

Miksi ei voi vaan toivottaa hyvää matkaa ja mukavaa lomaa? Tai todeta, että aijaa, olette autoa vaihtaneet - jos jotain haluaa ylipäänsä todeta? Ja millään tavalla ei ole vaikkapa sen matkan tai auton hinnasta tai siitä autosta muutenkaan ollut puhetta - erehdyin vain ääneen mainitsemaan, että otan puoli päivää vapaata kun sitä lähdemme hakemaan. 

Ihan perusduunareita ollaan, mies valtiolla ja minä konttorirottana eli ei sitä rahaa meilläkään tolkuttomasti ole. Siksi juuri ihmetyttääkin, miksi joitain tökkii niin suunnattomasti toisten elämä ja hankinnat. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla