Miehet eivät nykyisin enää halua edes tyttöystävää, joten naimisiin pääseminen kuulostaa niin hakuammunnalta :(
Eihän nuo halua edes tyttöystävää enää, niin onko toivo naimisiin pääsemisestä heitettävä vain pois ja ryhdyttävä oikean elämän Möröksi?
Kommentit (196)
Niinpä. Vakoa vaan pitäisi saada mahdollisimman monelta, mutta ei nykymiehet halua rakastua ja mennä naimisiin :(
Avioliittojen määrä on melko jyrkässä laskussa ollut jo vuodesta 2008 asti, mikä oli avioliittojen yhteismäärän maksimi 1990-2019 välillä. Avioerojen määrä on pysynyt melkoisen vakiona kokoajan, eli ne eivät ole lisääntyneet, mistä voidaan päätellä, että uudemmat sukupolvet solmivat avioliittoja alati vähemmän.
Lähde: https://www.stat.fi/til/ssaaty/2018/ssaaty_2018_2019-06-18_tie_001_fi.h…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä anna seksiä ilman lupausta parisuhteesta ja avioliitosta. Itse en suostu mihinkään fyysiseen ennen kuin ollaan pitkään seurusteltu ja olen selvittänyt miehen elämänarvot perusteellisesti. Hiljaista tietenkin on ollut, mutta kai se hyvä mies joskus löytyy. Tai sitten ei löydy, ollaan yksin ja loppuikä selibaatissa sitten. Miehet saa juosta irtopillujen perässä puolestani ihan rauhassa, jos ei kunnollinen nainen kelpaa.
Sanoisin mieluummin niin päin, että älä yritä ostaa seksillä parisuhdetta. Harrasta seksiä vasta kun oikeasti haluat sitä, niin ei tule pettymystä, jos mies ei haluakaan suhdetta. Älä ajattele seksiä passiivisena "antamisena".
Jos mies oikeasti haluaa suhteen, ei ole väliä harrastaako seksiä vaikka ekoilla treffeillä. Vastaavasti pelkän seksin perässä juokseva mies ei käy kymmenillä treffeillä vain pitämässä kädestä kiinni.
Tässä oli sentään järkipuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna seksiä ilman lupausta parisuhteesta ja avioliitosta. Itse en suostu mihinkään fyysiseen ennen kuin ollaan pitkään seurusteltu ja olen selvittänyt miehen elämänarvot perusteellisesti. Hiljaista tietenkin on ollut, mutta kai se hyvä mies joskus löytyy. Tai sitten ei löydy, ollaan yksin ja loppuikä selibaatissa sitten. Miehet saa juosta irtopillujen perässä puolestani ihan rauhassa, jos ei kunnollinen nainen kelpaa.
Ihana. Ajattelen aivan samalla tavalla <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin mieluummin niin päin, että älä yritä ostaa seksillä parisuhdetta. Harrasta seksiä vasta kun oikeasti haluat sitä, niin ei tule pettymystä, jos mies ei haluakaan suhdetta. Älä ajattele seksiä passiivisena "antamisena".
Jos mies oikeasti haluaa suhteen, ei ole väliä harrastaako seksiä vaikka ekoilla treffeillä. Vastaavasti pelkän seksin perässä juokseva mies ei käy kymmenillä treffeillä vain pitämässä kädestä kiinni.
Mutta kun sitä haluaa vasta avioliitossa? Ei se ole mitään ostamista, vaan omat rajat ovat vaan sellaiset.
Käyppä katsomassa OkCupidin miehet ja avaa uudestaan ketju jos olet oikeasti vielä tota mieltä!
Kun taalla on naita ruokavertauksia niin kumman ottaisit irtokarkit vai pussin sita yhta ja samaa?
Nuorena tietenkin irtokarkit. Vanhana sita jo tietaa mista tykkaa ja tyytyy siihen yhteen lemppariin.
Analyysi: olet viela nuori ja miehet ymparillasi myos.
Eli ei aura kuin odottaa ja loytaa se harvinainen tylsa ja vanhasieluinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on hyvä periaate, pidä tuo! Tietää, ettei kannata näin miehenä haaskata aikaa, kun on kunnon tussuakin tarjolla.
Vaikuttaisiko yhtään nykyiset erotilastot, ja se tieto mitä media tuputtaa, että kimppakivaan täytyy oma nainen antaa ja miehen tuoda perheeseen rahaa fanaattisena, mutta nainen kyllästyy ja lähtee, jos ei mies häntä kokoajan hauskuuta jne? Miehet alkavat pelkäämään parisuhteita, jos näkevät pelkkiä vaatimuksia ja eroja ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies oikeasti haluaa suhteen, ei ole väliä harrastaako seksiä vaikka ekoilla treffeillä. Vastaavasti pelkän seksin perässä juokseva mies ei käy kymmenillä treffeillä vain pitämässä kädestä kiinni.Mutta kun sitä haluaa vasta avioliitossa? Ei se ole mitään ostamista, vaan omat rajat ovat vaan sellaiset.
Jos on neitsyt, tuo on ihan kunnioitettavaa. Jos ei, tuo on manipulointia ja todennäköisesti huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaisiko yhtään nykyiset erotilastot, ja se tieto mitä media tuputtaa, että kimppakivaan täytyy oma nainen antaa ja miehen tuoda perheeseen rahaa fanaattisena, mutta nainen kyllästyy ja lähtee, jos ei mies häntä kokoajan hauskuuta jne? Miehet alkavat pelkäämään parisuhteita, jos näkevät pelkkiä vaatimuksia ja eroja ympärillään.
Siihen päälle vielä lapset > seksittömyys > ero > varma häviö huoltajuus-, omaisuus- ja elatusriidoissa.
Mies ottaa tyhmänrohkean riskin suostuessaan avioliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies oikeasti haluaa suhteen, ei ole väliä harrastaako seksiä vaikka ekoilla treffeillä. Vastaavasti pelkän seksin perässä juokseva mies ei käy kymmenillä treffeillä vain pitämässä kädestä kiinni.Mutta kun sitä haluaa vasta avioliitossa? Ei se ole mitään ostamista, vaan omat rajat ovat vaan sellaiset.
Jos on neitsyt, tuo on ihan kunnioitettavaa. Jos ei, tuo on manipulointia ja todennäköisesti huijausta.
Tottakai olen neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Itselläkin haaveissa naimisiinmeno, en nyt vielä ainakaan menetä toivoani.
N24
Ei. Ite olin 22 kun viime vuonna nappasin oman aviomiehen. Hyvät naiset (=tavalliset, ei ilkeät) saa miehet sitoutumaan. Voihan ne ilkeätkin saada mut liitto varmaan onneton tai sit samankaltainen mies
Siksi, koska naimisiin meneminen on menestyvälle miehelle nykyisin yleensä vain haitallista. Naisista valtaosa hyötyy naimisiinmenosta, joten ei ihme, että naisilla on siksi kova hinku nykypäivänäkin naimisiin.
Pitäs löytää teidät parisuhdetta kaipaavat tavisnaiset ensin, itse en keksi mitään tapaa missä voisin saada kontaktia potentiaalisiin parisuhdekumppaneihin. Sama ongelma ollut oikeastaan peruskoulun jälkeen koko ajan.
t. neitsyt M25
Vierailija kirjoitti:
Se, ettet anna seksiä, ei tee sinusta yhtään parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet haluaa parisuhteita ja perustaa perheenkin, mutta eivät juuri ne top5% panomiehet jotka ovat ainoita joita naiset nykyään kelpuuttaa.
Aina kun nainen sanoo "miehet" niin hän tarkoittaa niitä tasokkaimpia irtoseksiä harrastavia panomiehiä.
tämä voi olla järkytys mutta ei ole olemassa mitään top 5 panomiehiä. kaikki muut vain saavat paitsi sinä;)
Ap, päästäksesi naimisiin sinun pitäisi varmaankin tarjota miehelle jotain yhtä arvokasta mitä mies haluaa.
Siis suhteessa siihen että talouttasi pönkitetään kymmeniä vuosia miehen paremmilla tuloilla ja sinä pääset toteuttamaan kohdunkäyttämishaaveitasi.
Mitä mies tässä diilissä voittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti hyvä, ettei näin ajatteleva mies hanki parisuhdetta. Jos pariskunta hankkii lapsia, terveessä suhteessa he ovat tiimi, joka toimii lasten parhaaksi. Parisuhteessa kuitenkin nainen häviää edelleen enemmän kuin mies.
Paljon on myös meitä naisia, jotka ei haluta seurustella saati naimisiin vaan valitaan elää yksin.