Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko tietämättä odottaa kaksosia rv 33+?

Vierailija
02.08.2008 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tosiaan tuntenut kuin silloin tällöin epämääräisiä muljautuksia siinä kohdassa, toisaalta mulla on istukka etuseinässä, joka sekin aika tehokkaasti vähentää liikkeiden tuntemista. Mutta tulenpa kertomaan miten kävi =)

Vierailija
2/14 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua kiinnostaa sama aihe. Mut on nimittäin joka kerran ultrattu ihan mahan alaosasta, mutta tunnen eniten liikkeitä ylhäällä (tai nyt jo sekä ylhäällä ja alhaalla). En oikein voi ymmärtää miten ne ovat voineet löytää alhaalta mitään ultrattavaa, kun mun mielestä vauva on ollut tosi ylhäällä. On sit käynyt mielessä, että jos onkin kaksi, toinen ylhäällä ja toinen alhaalla.

Pidän sellaista huomaamattomuutta melko epätodennäköisenä nykyisillä menetelmillä, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Yllätys olisi iloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosraskauden mahdollisuutta. Ihan yksi tuli, mutta painoa olikin sitten viisi kiloa..

Vierailija
4/14 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voinko odottaa kaksosia niin, ettei sitä olisi huomattu? SF- käyrä on mennyt hieman normaalin yläpuolella, raskausoireet ovat olleet voimakkaat.

Lähinnä epäilyjä aiheuttaa se, että minulla on alusta asti ollut tuossa oikealla sivulla sellainen möykky, joka on "muljahdellut" silloin tällöin. Olen ajatellut, että se on joku sisäelin, joka on siirtynyt paikaltaan tai jotain. Mutta tänä aamuna juuri siinä kohdassa tuntui hikka (ei elohiiri), ei alapäässä missä vauvan pää jo on tosi alhaalla, että tuntuu kyllä jos se olisi ollut vauvalla. Tämä on kolmas lapsi, joten osaan kyllä kuulostella missä vauva menee.

Älkää sitten naurako mulle, eikä tää oo provo =D

Vierailija
5/14 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei toista ole huomattu...

Vierailija
6/14 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oliskin käynyt ultrassa. Siis siinä on voinut olla hieman huolimaton ultraaja, nekin on vaan ihmisiä, ja jos on sattunut huono päivä, ei oo ehkä katsonut riittävän tarkasti. Ja voihan toinen kaksosista olla piilossa toisen vauvan takaa.

Eli en mä nyt tätä ihan pois sulkis.

Mutta ehkä kannattaa käydä tästä juttelemassa neuvolassa. Jos sieläkään eivät ota tosissaan, niin ehkä jos tilaat yksityiselle ultran, ja selität miksi haluat tulla sinne, niin ehkä siellä saat selvyyttä asiaan.

Tsemppiä!!

Vierailija
7/14 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita joskus miten kävi.

Kaksosten äiti

Vierailija
8/14 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hiljattain kuulin, että joku perhe oli ollut rakenneultrassa, vikaa ei ollut SIKIÖSTÄ (yksikössä) löydetty.

Sitten kohtapuoliin maha alkoi kasvaa sellaista vauhtia, että terkka lähetti ultraan ja kas, vasta jotakin 25 viikolla paljastui, että sikiöitä oli koko ajan ollut 2, mutta jostain syystä toista ei ollut huomattu.

Ja olen itse terkkari, kuulin tästä töissä esimerkkinä siitä, että näinkin voi joskus käydä.

Vierailija
9/14 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3x raskauden aikana ja vasta synnärille synnyttämään mennessä lääkäri totesi, että 2 niitä on tulossa :D

Vierailija
10/14 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta synnytyksessä huomattiin että vauvoja onkin kolme!

Ap:n tapauksessa luulisi kyllä, että jos olisi toinenkin vauva, myös potkut ja muut liikkeet tuntuisivat.

Vierailija
11/14 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se möykky on varmaankin peffa tai selkä.

Vierailija
12/14 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat potkivat mielestäni suht vähän. Ihmettelin asiaa ja kysyin neuvolassa mistä se johtuu. Terveydenhoitaja tuumas, että vauvat potkivat toisiaan :)

Vierailija
13/14 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vauva voi olla toisen takana, vaikka olis ultrattu parikin kertaa. Sinuna pyytäisin päästä vielä yhteen ultraan tai menisin yksityiselle. Mulla oli muuten sf-mitta 32 raskausviikolla 30. Kaksoset syntyi siitä reilun viikon päästä.

t. kaksosten äiti n:o 2

Vierailija
14/14 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin, lähes naapuriin syntyi yllärituplat, b-vauva tuli yllätyksenä "istukkana"