Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen töissä,hoidan lapsen ja kodin

Vierailija
02.12.2013 |

Mies ei tarvitse tehdä kuulemma mitään,koska lapsi ja kotityöt ovat naisen hommia. Onko muilla miehillä sama aate?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tuollaiset "miehet" eivät ole minua varten. En kuuntelisi tuollaisia mielipiteitä keneltäkään.

Vierailija
2/9 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Tuliko tämä sinulle yllätyksenä vai onko mies muuttanut asennetta nyt myöhemmin?

Kai teillä oli selvät "pelisäännöt" ennenkuin muutitte yhteen tai ainakin ennen lapsia juttelitte kuinka jaetaan kotityöt, vapaa-aika ja raha-asiat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole onneksi. Kevyt sovinisti!

Vierailija
4/9 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miestentöitä miehesi tekee? Asutteko omakotitalossa?

Vierailija
5/9 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tuollaisen kommentin. Sen jälkeen muutin työhuoneeseen nukkumaan ja miehen täysihoitoaika päättyi siihen.

Vierailija
6/9 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia idiootteja naiset suostuu palvelemaan..

Vierailija
7/9 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies ei kaipaisi lapsensa seuraa, niin lapsi kyllä tarvitsee isäänsä, ja isän velvollisuus on olla lapsensa kanssa.

Kotityöt ei ole sen enempää naisen kuin miehenkään. Taitaa ap.n mies olla saanut kovin perinteisen naisenmallin kotoaan?!

Meillä se tekee joka ehtii, osaa tai jaksaa parhaiten sillä hetkellä. Itse tykkään eniten pyykkihuollosta ja siivouksesta, joten ne hommat on mulle päätyneet ja mies taas laittaa usein ruokaa. Olen osa-aikatyössä ja mies tekee pitkiä työpäiviä, joten luonnollisesti minä olen useimmiten vastuussa kodista ja lapsista.

Enpä tiedä miten miehen päähän saa tuossa tilanteessa järkeä taottua. Kysy vaikka että millä perusteella hänen pitäisi saada vain palvelua kotona? Onko ainoa peruste se että hänellä on penis ja putkiaivot? Jos molemmat käy työssä niin molemmat tekee kotihommia. Erittäin yksinkertaista.

Vierailija
8/9 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitatte keskusteluita, kun ette enää vastaa niihin?

Vierailija
9/9 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olettaa vaimon olevan 24/7 kodin hengetär, lasten hoitaja, kokki, leipuri, pyykinpesijä jne sillon mies voi hoitaa perheen elatuksen omalla työssäkäynnillään ja vaimo jäädä kotirouvaksi. Mitä sitä kahta, kolmea työtä tekemään... Jos taas vaimo ja mies jakavat yhdessä vastuun työssäkäynnistä ja perheen elatuksesta, sillon kotityötkin pitää jakaa. Loogista.