Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö täältä ennustajaa?

Lonely<3
26.09.2020 |

En tajua. Olen suht hyväkuntoinen ja hyvännäköinen itsestään huolta pitävä nainen. Minulla on hieno auto, käyn työssä ja olen muutenkin mukava. Ainoa vikani on ehkä pieni ujous/hiljaisuus, en pidä itsestäni meteli eikä turpa käy. Silti olen ilman hyvää miestä eikä kukaan yritä edes iskeä. Ja ainoat yrittäjät ovat n. 20-30 v nuorempia pojankolleja. En tiä pitäskö itkeä vai nauraa vai käyttää tilaisuutta hyväksi? En jaksa alkaa millekkään jos en ole tosissani ja näitä löytyy todella harvoin. Ja siinä on aina käynyt niin että hän ei löytänytkään minua. Olen siinä vanhanaikainen että toivon nyt miestä joka tekee aloitteen. Ennen uskalsin olla itse se ehdottelija, mutta huonolla tuloksella. Löytyykö mulle miestä ikinä? Ja kuka tää olisi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat varakkaan miehen... mies tekee aloitteen kuten toivoitkin... mies on tumma... näen lisää, on iältään 45-vuotias siniset silmät ja omistaa mökin Suomussalmelta...

Suhde on myrskyisä ennen kosintaa... Näen miehen viehättyvän mukavuudestasi... hän on taas temperamenttinen... pitää myös hienosta autostasi ja arvostaa hiljaisuutta... mies itse on puhelias eikä juo alkoholia

Enempää en näe.. harmaa alue tuli vastaan

Vierailija
2/2 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaat varakkaan miehen... mies tekee aloitteen kuten toivoitkin... mies on tumma... näen lisää, on iältään 45-vuotias siniset silmät ja omistaa mökin Suomussalmelta...

Suhde on myrskyisä ennen kosintaa... Näen miehen viehättyvän mukavuudestasi... hän on taas temperamenttinen... pitää myös hienosta autostasi ja arvostaa hiljaisuutta... mies itse on puhelias eikä juo alkoholia

Enempää en näe.. harmaa alue tuli vastaan

No kiitti!😆😆😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan