Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi muoti: Uhriutuvat koulukiusaajat

Vierailija
26.09.2020 |

Koulukiusaajat tulevat itkemään ymmärtämätöntä menneisyyttään julkisuuteen, jotta saavat naamansa lehtiin. Narsistisia, psykopaatin piirteitä omaavia jo koulussa, näemmä samanlaisia aikuisina:

"Ei me ymmärretty..."

https://yle.fi/uutiset/3-11563170

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on, että rupeaa miettimään, vieläpä aika nuorena. Vaikea varmaan päästä ihan synnyille syville. Nuori tarvitsee kepin lisäksi porkkanan eli opetusta oikeanlaisesta tunteidenkäsittely- ja suhtautumistavasta. Tuossahan tulikin jo toiselta ehdotus miettiä, miltä itsestä tuntuisi sama kohtelu. Jospa näistä olisi roolimalliksi nykyisille, että ei ollut coolia, nyt sen tajuaa, ja johtui omasta heikkoudesta.

Vierailija
2/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina narsistit uhriutuu. Kohta se heidän kiusaaminen on meidän syy ja heitä pitää sääliä ja auttaa. Uhrilla ei niin väliä, se saa pärjätä itsekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei me tajuttu, että se on kiusaamista."

Todiste siitä, että koulukiusaajat eivät ole niitä penaalin terävimpiä kyniä.

Vierailija
4/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin ja minä kiusasin. Se oli sellaista lapsellist aikaa teini-iässä. Kannattaa mennä elämässä eteenpäin ja kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
5/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa ole kyse ihan vaan siitä, että julkisuutta halutaan keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
6/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin tätä haastattelun miestä oli itseään sitä ennen kiusattu ja myönsi sen olevan jonkinlainen kosto. Kuitenkaan ei ymmärtänyt. Ei uskottavaa, epätoivoinen maineen pelastusyritys.

Olisivat kummatkin keskittyneet kiusaamisen paheksumiseen ja anteeksipyyntöön ja siihen mitä voisivat tänä päivänä tehdä heidän uhriensa hyväksi ja seuraajiensa valistamiseen yms. Koko haastattelu oli pääasiassa selittelyä, että en ymmärtänyt, joten enhän oikeastaan ole syyllistynyt mihinkään.

Vierailija
7/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiusattiin ja minä kiusasin. Se oli sellaista lapsellist aikaa teini-iässä. Kannattaa mennä elämässä eteenpäin ja kasvaa aikuiseksi.

Varmaan ymmärrät että kiusatulle se eteenpäin meneminen ei välttämättä tapahdu tuosta vaan. Jos sinun oli helppo jättää kokemukset taakse, jonkun muun ehkä ei.

Vierailija
8/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ymmärrät että kiusatulle se eteenpäin meneminen ei välttämättä tapahdu tuosta vaan. Jos sinun oli helppo jättää kokemukset taakse, jonkun muun ehkä ei.

Joo kyllä olen tietoinen asiasta. MInua vein ei yksinkertaisesti kiinnosta väliinputoajat. Luonto karsii eikä siellä koulussa kukaan pitänyt kirjaa tai pisteytystä kiusaamisesta tei mielensäpahoittamisesta. Next!

Vierailija
9/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tajuaa. Vastuunpakoilua. Ennenkin kakaroilta kuullut tuon, että jos väittää ettei tiennyt niin sitten ei ole niin paha. Heittäydytään idiootiksi että pystyy pakoilemaan vastuuta.

Vierailija
10/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kirjoitin miten tyttären luokalla oli tyttö, jota mielestään koko luokka kiusasi, vaikka tilanne oli täysin päinvastainen. Koulussakaan eivät opet sitä uskoneet, vaan heidän mielestään tuo tyttö valituksineen oli uskottavampi. Loppujen lopuksi tyttö sitte kompastui valehteluihinsa. Kun kirjoitin asiasta täällä, tuli hirveesti alapeukkuja. Hyvä jos ymmärrettäisiin, että näin päinkin voi olla.

Vierailija
11/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä olen tietoinen asiasta. MInua vein ei yksinkertaisesti kiinnosta väliinputoajat. Luonto karsii eikä siellä koulussa kukaan pitänyt kirjaa tai pisteytystä kiusaamisesta tei mielensäpahoittamisesta. Next!

Uu.. sä oot niin luja.

Vierailija
12/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen syytä se koulukiusaaminen sitten on, ellei itse kiusaajien?

Vierailija
13/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä molemmat on jollain tavalla julkisuudessa. Yrittävät nyt etukäteen pelastaa kasvonsa ennen kuin joku heidän uhrinsa tulee tarinansa kanssa julkisuuteen.

Vierailija
14/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tajuaa. Vastuunpakoilua. Ennenkin kakaroilta kuullut tuon, että jos väittää ettei tiennyt niin sitten ei ole niin paha. Heittäydytään idiootiksi että pystyy pakoilemaan vastuuta.

Miten niin kakarat? Eduskunnassa sama meno.

Vierailija
15/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ihan kiusaajien näköisiäkin.

Vierailija
16/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on pienestä asti koulussa opetettu, että kiusattu päättää onko kyse vain lapsellisesta leikistä vai kiusaamisesta. Kiusaaja ei tätä päätä. Samoin kiusaaja ei ole se, joka voi käskeä kiusattua "menemään vain elämässä eteenpäin".

Vierailija
17/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se juuri on! Mites ne aikuiset kiusaajat... Ei ego kestä idiootiksi heittäytymistä, joten keksitään kaikenmaailman syitä, kuinka se kiusattu oli sellainen ja tällainen ja sanoi niin ja näin...

Vierailija
18/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, narsistikortti taas viuhuu. Ei se niin mene, että kaikki huonosti toimivat ja ikävät ihmiset on narsisteja ja kaikki johtuu sitten siitä. Kyllähän monet ihmisen käytöksen syyt on jollain asioilla selitettävissä, niinhän ne kiusatutkin selittävät kiusaamista aikuisena monen asian syyksi (syystäkin, en tätä itsessään kritisoi) Miksi itsetutkiskelu miksi on alkanut kiusaajaksi on sitten vain uhriutumista, miksi sitä ei saa pohtia?

Vierailija
19/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutujat on pe*seestä ja saisivat mennä sinne takaisin , kukaan ei heitä kaipaa!

Vierailija
20/23 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se juuri on! Mites ne aikuiset kiusaajat... Ei ego kestä idiootiksi heittäytymistä, joten keksitään kaikenmaailman syitä, kuinka se kiusattu oli sellainen ja tällainen ja sanoi niin ja näin...

Esimerkiksi eräs AIKUINEN työapaikkakiusaaja sanoi ihan suoraan, että se kiusattu oli sellainen tyhmä ja lihava ja ansaitsi saada haukkuja!? Tämä ko. mies tykkää muutenkin arvostella ihmisten ulkonäköä ja piikitellä ihan suoraan päin näköä muka huumorilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän