Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaverin mielestä subway on terveysruokaa. Minun mielestä ei.

Vierailija
02.12.2013 |

Minä rinnastan subissa käymisen muihin pikaruokaloihin, kaverin mielestä sieltä saa terveysruokaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä karppaan ja subista löytyy ihan hyvin mulle lounasta

Vierailija
22/26 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan suurimmassa pudottajassa ne kävivät aika usein syömässä subissa, opettelivat siellä tekemään sen vähäkalorisen patongin. Ja tietenkin ilman limuja, keksejä tai sipsejä. Subi sponssasi näitä laihduttajia ja jossakin kisassa voittaja sai jonkun sortin lahjakortin pidemmäksi aikaa subiin. Ja kaikki pudottivat painoa myös kotiin palattuaan, eli ei se ihan sontaa voi olla. Ja ainakaan verrattuna perusgrillimättöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/26 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä miehen tiellä pitää!

Vierailija
25/26 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne kastikkeet pitäisi jättää pois? Ihminen tarvitsee rasvaa, ja kastikkeet maistuvat hyvältä.

Vierailija
26/26 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän subi ruokaa ihan terveellisenä. Ainoa puute on se, että täysjyväleipä voisi olla kuitupitoisempaa tai ruisleipää..Tosin tavallisella ateriallakin syön hiilreita, että ei tuo ole paha. Miksköhän subway ei tarjoa ruisleipää täytteillä? No mä otan sieltä kokojyväleivän yleensä kanalla, joskus tonnikalalla. Juustoa otan, sen vois jättää pois, niin olisi terveellisempää. Ja leipään tulee ihan reilu annos salaattia, otan vain tuoreet ja kevyt kastike. Keksejä tai limua en ota, että ei tuo nyt niin epäterveellistä ole, kuin hampurilaiset. Toki pelkkä salaatti ja kana olisi terveellisempää, joten kai tuo on sitten astetta epäterveellisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan