Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä, jotka tykkäävät Nuutin miestyypistä, on täällä Suomessa varmaan runsaasti, mutta iltapäivälehtien ihannemieskuva on muusta maailmasta. Ja se maailma on pinnallinen ja feikki. Loistavaa että muodostui tällainen fanialakulttuuri Nuutin ansiosta.

Vierailija
22/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylelle vaan keskusteluohjelma nuutti ja sinkkunaiset ympäri Suomen. Nuutti reissaa pitkin maakuntia sovittelemassa lasikenkää Tuhkimoden jalkaan ja keskustelemassa siitä, mitä sylki suuhun tuo. Vaikka sellainen K16-ohjelma ettei kenellekään tule väärinkäsityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:38"]

Ylelle vaan keskusteluohjelma nuutti ja sinkkunaiset ympäri Suomen. Nuutti reissaa pitkin maakuntia sovittelemassa lasikenkää Tuhkimoden jalkaan ja keskustelemassa siitä, mitä sylki suuhun tuo. Vaikka sellainen K16-ohjelma ettei kenellekään tule väärinkäsityksiä.

[/quote]

Juurikin näin! :D Tervetuloa Keski-Suomeen! Alun perin olen kuitenkin paljasjalkainen stadilainen, joten samasta kaupungista Nuutin kanssa ollaan kotoisin.

Vierailija
24/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on selkeästi tilausta Nuutin kaltaiselle miestyypille, joten ihmettelen jos kukaan YLE:llä ei tartu tähän hypetykseen.

Vierailija
25/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missähän baareissa nuutti käy? arvaan, että kallion ja punavuoren suunnalla, ehkä siellä nähdään pian nuutti-av-kansainvaellus. tilanteet saattaa kärjistyä, jos aito nuutti osuu paikalle kuin love connectionin lavatansseissa konsanaan. 

Vierailija
26/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän intoutuu kohta tekemään oman ehdokasprofiilin tänne. ;D

Vierailija
27/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti jos sä haluut mä oon tässä ja nyt;)

Vierailija
28/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:13"]

nuutti on avarakatseinen vesimies, joten ei se piittaa siitä, kuinka vanha kiinnostava nainen on. olen itse asiassa aika varma, että olisin 70-luvun alussa syntyneenä nuutille sopivasti kokenut ja maailmaa nähnyt seuralainen. joten game is on, 80-lukulaiset.

[/quote]

Nyt koiranuittaja sä et tule taistelemaan Nuutista vaan sulle jää Henri!

Vierailija
29/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei olekaan kukaan vielä uskaltautunut kehumaan Nuuttia seksikkääksi, vaikka LC-ketjussa sellaiset kommentit sai runsaasti peukutuksia. Pitäiskö minun nyt sitten aloittaa: Nuutti on söpöllä poikamaisella tavalla seksikäs! :)

Vierailija
30/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siskot (ja ehkä veljet, jos löytyy miesfaneja) tästä keskustelusta. Pidetään Nuutin lippua yllä! Seuraavaa jaksoa odotellen...

Vierailija
31/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks löytyi ne YouTube-biisit. Niillä jaksaa just ja just perjantaihin:)

Vierailija
32/85 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tästä ketjusta tykkää LC fb-sivuilla jo itse Henrikin. Voi tätä riemua!

Vierailija
33/85 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan itse Nuutti reagoi tähän keskusteluun...harva henkilö on saanut näin imartelevan ketjun itsestään:)

Vierailija
34/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:52"]

Nyt on selkeästi tilausta Nuutin kaltaiselle miestyypille, joten ihmettelen jos kukaan YLE:llä ei tartu tähän hypetykseen.

[/quote]

Rohkeasti vaatimaan Nuutti connectionia osoitteesta ylen.paajohtaja@yle.fi.

Vierailija
35/85 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan varma, että Nuutti on nähnyt tän.. Oon ihan varma, että myös sarjan amerikkalaiset tähdet ovat käyneet tätä tavaamassa :D

Vierailija
36/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keikka Tavastialle!

Vierailija
37/85 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Amerikan pojat on ihmeissään; eihän tässä näin pitänyt käydä, että ohjelman tuntematon juontaja tulee takavasemmalta ja saa Suomen naiset polvilleen.

Vierailija
38/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti Connection! Tervetuloa Lappiinkin ;)

Vierailija
39/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minua kyl hemmotellaan. Ensiksi ihana Nuutti saapui televisioon ja nyt Ylen Areenan joulukalenterina on yks mun lempisarjoista IT Crowd eli IT-porukka. En tiedä ootteko koskaan katsoneet tota sarjaa, mutta siinäkin yksi samantyyppinen mieshahmo (Ross) kuin Nuutti ja mä tietenkin olen ihastuksissani. Nuutti ei kylläkään ole sellainen nörtti kuin Ross. Miellyttääkö tää Ross teidänkin silmää :)
http://blogs.thestage.co.uk/tvtoday/2008/11/27/richard-ayoade.jpg

Vierailija
40/85 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:56"]

Ja keikka Tavastialle!

[/quote]

Ja naisista koostuva kuuntelijakunta orgastisessa hurmoksessa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme