Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen rinnat kuuluvat ns. peitettäviin ruumiinosiin?

Vierailija
21.06.2013 |

En ole koskaan tajunnut. Miehet voivat kyllä esiinryä ilman paitaa tai vaihtaa paitaa menemättä pukuhuoneeseen. Naisilla on taas muka hirveä katastrofi, jos tissit bäkyvät tai edes vilahtavat. Aivan turhaa!

Se on ihan ok, että molemmilla sukupuolilla on housut jalassa ja sukuelimet pidetään piilossa. Kaikki muu häveliäisyys on turhaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne kiihottavat.

Vierailija
2/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta rinnat ovat arat, ja monet saavat helposti rintatulehduksia. Isorintaisista taas monet arvostavat yli kaiken tukevia rintaliivejä. Vaikka rintoja saisi näyttääkin, monet haluavat kuitenkin peittää ne, mukavuuden vuoksi ja siksi, että useimmat rinnat näyttävät kivemmilta ja kauniimmilta rintaliiveissä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän ne miestenkin hikiset ja lihaksikkaat yläkropat kiihottavat!

Vierailija
4/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole peitettäviä vaan suurimmalla osalla kannateltavia ruumiinosia. Niitä tukirakennelmia ei vaan voi toteuttaa ilman jonkinasteista peittävyyttä. 

Vierailija
5/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska ne houkuttelevat miehiä ja miehet ovat keksineet että naisen rinnat kuuluu peittää etteivät ne houkuttelisi miehiä. Siitä se ajatus sitten lähti ja näin on ollut asia länsimaissa iäisyyden.

Vierailija
6/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien vika. He ovat aina kauhistelleet kuinka alastomuus esineellistää, alentaa ja halventaa naisia. Yksikään mies ei panisi vastaan jos naiset haluaisivat paljastaa rintansa.

Vierailija
7/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne feministit päinvastoin ole vaatineet naisille mm. vapautusta rintaliiveistä niin, että naiset voisivat kulkea vaikka tisut paljaina? Feministit eivät ole halunneet peittää vaan riisua naiset, jotta naiset voisivat olla niin naturelleja kuin mahdollista. Sen sijaan feministit kieltävät sen jälkeen miehiä kiihottumasta nähdessään mahdollisimman alastoman naisen.

Vierailija
8/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnathan evolutiivisesti vetoavat miehiin siksi, että ne muistuttavat naisen hyllyviä pakaroita.

Kyllähän ne miehiä kiihottavat voimakkaasti. Joitakin miehiä enemmän kuin paljaan alapään näkeminen.

Vierailija
9/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti nyt vaan sattuu tällä hetkellä olemaan tällainen. Toisinkin on ollut, joskus naisten jalat ovat olleet se peitettävä ruumiinosa ja rinnat ovat olleet liki paljaina.

Vierailija
10/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 17:27"]

Rinnathan evolutiivisesti vetoavat miehiin siksi, että ne muistuttavat naisen hyllyviä pakaroita.

Kyllähän ne miehiä kiihottavat voimakkaasti. Joitakin miehiä enemmän kuin paljaan alapään näkeminen.

[/quote]

Tässä ei nyt oikein logiikka pelaa. Mitä tekemistä pakaroilla on evoluution kanssa?

Vierailija
11/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta naiset saa kulkea rinnat paljaina.

Vierailija
12/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Oli inhottavaa kun tuli siihen ikään, ettei enää voinut kirmailla yläosattomana, koska oli tyttö. Olisin nytkin ilman, ellei joku olisi keksinyt, että siinä tapauksessa olen seksiobjekti... kulttuureissa, joissa rintoja ei peitellä, ne eivät ole sen kummemmat kuin muukaan osa naisen kehosta. 

Vierailija
13/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vaan ihmetellään miksi ei voi kulkea tissit paljaana ja maailmalla paikkoja joissa naisiltä ei näy kun silmät sillon harvoin ku miehensä päästää ne jonnekin ulos (oman miehen tai veljen kanssa tietty).

Vierailija
14/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nee kiihottavat monia.

Vierailija
15/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi onkin. 

Kyllä ne useimmilla semmoset kuivan kesän rusinat on, että huh huh

Vierailija
16/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:27"]

Feministien vika. He ovat aina kauhistelleet kuinka alastomuus esineellistää, alentaa ja halventaa naisia. Yksikään mies ei panisi vastaan jos naiset haluaisivat paljastaa rintansa.

[/quote]

Minulla on isot riippurinnat, joissa on näkyviä raskausarpia. Minä kyllä luulen, että sinä käskisit minun laittaa paidan päälleni, jos minä rinnat paljaana liikkuisin ulkona.

Vierailija
17/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt tytöt rinta kaarella miesten sortoa vastaan ja rinnat paljaaksi. Pistäkäähän kuvia tulemaan. Toivoo: 55v perussuomalainen lallukka

Vierailija
18/18 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jokin aika sitten jostain syystä paikallisen maauimalan sääntöjä. Siellä mainittiin erikseen, että naisilla tulee olla yläosan peittävä uima-asu. Tuli mieleen, että miksi hemmetissä? Miksi rinnat ovat sellainen tabu? Siksikö, että joku äijä saattaa niistä kiihottua? Miehet voi surutta kulkea ilman paitaa, mutta nainen bikiniyläosassa on sekin jo vähän epäilyttävä näky. Ärsyttävää, kulkisin mieluusti kesäkuumalla vaikka juuri niissä bikineissä. Ilman mitään tuskin kulkisin, koska on miellyttävämpää kun rinnat ei hölsky joka suuntaan.

Ja kuten joku sanoi, niin voihan paljas miesvartalokin kiihottaa naisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän