Nuutti ♥
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:48"]
Eihan Nuutti ole sinkku!!!. Kortesmäki-ohjelmassahan hän valitsi napakymppi- matkaseuralaisheilan itselleen
[/quote]
Onko hän ollut heilaan yhteyksissä matkan jälkeen?
Nuutti-keskustelu nousi jo päivän kuumien joukkoon! Ei ihme kun kyseessä on tollanen hottis;)
Lukeekohan Nuutti tämän tai ehkä jopa Henri tai Matti tai kenties Markus. IIk!!
Toivottavasti Nuutti lukee ja huomaa kuinka paljon hänellä on kysyntää!
Mä oon ihan varma, että Nuutti lukee ja todennäköisesti myös Henri! Ja ehkä myös Matin äiti. Terkkuja vaan!
Jos Nuutti haluaa päättää sinkun päivänsä niin täällä on pitkä jono ottajia :D
Apua, nyt löysin Nuutista uuden puolen, jonka jälkeen LC- ketjun Nuutti- vastustajatkaan eivät voi enää väittää Nuuttia tylsäksi. Laittakaapa YouTubeen hakusanaksi Paha-Nuutti (wow mikä nimi!) ja saatte nähdä Nuutista liikkuvaa kuvaa ja parempaa riimittelyä kuin Cheekillä konsanaan. Miten monipuolinen mies:)
Ulkonäköön puuttumatta niin olisivatkohan mammat samaa mieltä ukrainalaisesta miehestä, joka järjestää naisia amerikkaan morsiammiksi?...
Tekisi mieli laittaa puh.nro. siltä varalta, että Nuutti lukee. ;) Emme ole sitten kaikki äitejä, vaikka roikummekin vauvapalstalla. Olen 25-vuotias lapseton opiskelija. Nuutin ei siis pidä luulla, että häntä fanittavat vain yh-äipät. ;)
Nuutin fanikunta on varmaan aika laaja. Nyt täytyisi vain tietää, suosiiko Nuutti eniten 90-, 80- vai 70-luvulla syntyneitä? Okei, puumatapauksiin voitaisiin laskea vielä 1960-luvun neidot=)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:54"]
Nuutin fanikunta on varmaan aika laaja. Nyt täytyisi vain tietää, suosiiko Nuutti eniten 90-, 80- vai 70-luvulla syntyneitä? Okei, puumatapauksiin voitaisiin laskea vielä 1960-luvun neidot=)
[/quote]
Nuutti on from the 80's, kuten minäkin mutta loppupuoliskolta. Olen tarpeeksi nuori muistamaan Nuutin Summeristakin! Match made in heaven! :)
Täälläkin 80-lukulainen. Eli Nuutin kannattaisi ottaa ihan tosissaan tämä ketju!
Voi mavon silimä, miten lutunen se on.
Nyt Nuutille pystyyn oma parinhakuohjelma. Missä voi ilmoittautua?
nuutti on avarakatseinen vesimies, joten ei se piittaa siitä, kuinka vanha kiinnostava nainen on. olen itse asiassa aika varma, että olisin 70-luvun alussa syntyneenä nuutille sopivasti kokenut ja maailmaa nähnyt seuralainen. joten game is on, 80-lukulaiset.
toivottavasti suosio ei kuitenkaan nouse nuutin hattuun, sillä vaatimattomuus hienoista juontotaidosta ja loistavasta englannin taidosta huolimatta on on nuutissa parasta.
Tämä lähenee jo Dingon fanihysteriaa:)
Sympaattisin ketju ever. Vauva-palsta on muuten niin täynnä kurjuutta ja negatiivisuutta, joten onneksi Nuutti on tuonut meille valoa pimeään talveen.
Eihan Nuutti ole sinkku!!!. Kortesmäki-ohjelmassahan hän valitsi napakymppi- matkaseuralaisheilan itselleen