Hyvästi joulumieli.
Avomies on jo TODELLA pitkän aikaa halunnut tatuointikoneen. Koska kumpikaan ei olla töissä (hän opiskelee ja minä olen työtön) niin ei ole ollut varaa ostaa. Päätin kuitenkin jo alkuvuodesta, että näistä veronpalautuksista minä nyt vähän aion avustaa tuota unelmaa ja ostin 100€ lahjakortin tattoo maailmaan. Poistin sivuhistorian, ja olin todella innoissani, että saan antaa jotain mitä mieheni oikesti haluaa. No eilen illalla mies sitten katteli netistä autoja tai jotain vastaavaa ja hän sattui aukaisemaan google chromeen uuden välilehden, missä avautuu useimmiten käydyt nettisivut. No jostain syystä se tattoo maailman KUITTI oli jäänyt siihen ja tottakai mies kiinnostui ja aukisi sen. Sinne meni 120€ ihan hukkaan kun huippu yllätys on nyt pilalla. Kyllä siinä itku pääsi kun heti alkoi mielessä pyöriä, että mitä nyt, ei ole rahaa ostaa toista huippuyllätystä, eli paras asia joulussa on nyt yhtä tyhjän kanssa. Kyllä minä tiedän että mies on varmasti iloinen lahjasta, mutta ei se kuitenkaan ole sama asia nähdä asiaa jostain koneen ruudulta kun repiä lahjaa auki. Saatanan saatana. Olen nyt niin huonolla tuulella ja itkettää ja ärrr. Mistä ihmeestä keksin 90€ että voin ostaa vaikka siistit farkut tuohon rinnalle, että saisin edes jollain muotoa nähdä kun tuo ukko yllättyy...
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:23"]
Ei se 120 euroa ap hukkaan mennyt, vaan nyt synkistelystä ylöspäin vaan, avomiehesi tulee saamaan upean lahjan joten älä pilaa tunnelmaa..Etkä lainaile mistään pienillä rahoilla jotain farkkurahoja vaan mieti miten muuten saisit hänelle unohtumattoman joululahjan antaa tuon lisäksi sitten. Tee jotain henkilökohtaista ihanaa, mistä tiedät hänen pitävän, kerro vaikka jouluna arvaa mitä kulta, saat tehdä minuun ensimmäisen tatuoinnin koneellasi. Tai aikuisena naisena tiedät miten muuten voit antaa hänelle joulumieltä..;)
[/quote]
Tämä oli ihana vastaus,pistä korvan taakse ap.
Itse ongelmaan,ikävää että yllätys on pilalla,mutta varmasti miehesi osaa arvostaa mieluista lahjaa siitä huolimatta. Viime jouluna toivoin yhtä leffaa jota olin jo pitkään yrittänyt metsästää,ja vaikka tiesin jo kauan ennen joulua saavani sen lahjaksi,ei vähentänyt mieluisan lahjan hohtoa. Hyvällä tuurilla miehesi unohtaa näkemänsä kuitin jouluun mennessä.
Tatuointikonehan on aika pelottava joululahja. Joko sillä ei ole yhtään käyttöä ja se pölyyntyy kaapin perällä tai sitten koko kaveripiiri alkaa kulkea yhden suhertamissa tatskoissa. Ap on itse tietysti pahiten tulilinjalla.
Tämän takia sitä ihan itse pilaa joulunsa jos menee kurkistelemaan paketteja. Niin. Että jos joulumieli on mennyt, niin se ei ole ap sun vika.
tatuointikoneen menee ostamaan. jep jep.
Ihan jos vähänkin juttelet joiden henkilöiden kanssa, jotka tekevät tatuointeja ammatikseen, voit saada vähän jonkinlaista käsitystä kuinka vaativa ammatti se on. Kenen ihoon miehesi aikoo harjoitella ?
Mun mielestä moiset koneet pitäis laittaa rakettiin ja ampua kuuhun, oikeesti.
Itse asiassa mun ystävä joutui tälläisen itsetatuoitsijan uhriksi. Soitti kaikki kaverit ja heidän kaverit läpi, teki puoleen hintaan listahinnoista tatskoja. Oppi tekee ihan ok tatskan Suomen leijonasta ja perhosesta, mutta jos halusi jotain muuta, se homma ei sitten mennytkään kuin Strömsössä.
Siinä vaiheessa kun mestari tuli ystävälle, hän oli tehnyt yli 100 tatskaa ja ystäväni tatska on aivan hirveä.
Mitä miehesi tekee koneella, oikeesti ?
Eikö se helpota miehesi lahjanostoa, kun nyt tietää paljonko sinä käytit hänen lahjaansa? Jos nyt jotain hyvää tuosta pitäisi keksiä..
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 15:22"]
tatuointikoneen menee ostamaan. jep jep.
Ihan jos vähänkin juttelet joiden henkilöiden kanssa, jotka tekevät tatuointeja ammatikseen, voit saada vähän jonkinlaista käsitystä kuinka vaativa ammatti se on. Kenen ihoon miehesi aikoo harjoitella ?
Mun mielestä moiset koneet pitäis laittaa rakettiin ja ampua kuuhun, oikeesti.
Itse asiassa mun ystävä joutui tälläisen itsetatuoitsijan uhriksi. Soitti kaikki kaverit ja heidän kaverit läpi, teki puoleen hintaan listahinnoista tatskoja. Oppi tekee ihan ok tatskan Suomen leijonasta ja perhosesta, mutta jos halusi jotain muuta, se homma ei sitten mennytkään kuin Strömsössä.
Siinä vaiheessa kun mestari tuli ystävälle, hän oli tehnyt yli 100 tatskaa ja ystäväni tatska on aivan hirveä.
Mitä miehesi tekee koneella, oikeesti ?
[/quote]
:D Ei saakeli, minkään kotikutoisen tatskan tekijän uhriksi en menisi kirveelläkään; kyllä siellä leijonakin näyttäisi ajokoitralta :D :D
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:45"]
Tatuointikonehan on aika pelottava joululahja. Joko sillä ei ole yhtään käyttöä ja se pölyyntyy kaapin perällä tai sitten koko kaveripiiri alkaa kulkea yhden suhertamissa tatskoissa. Ap on itse tietysti pahiten tulilinjalla.
[/quote]
Pulla meni väärään kurkkuun :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:00"]
Jeesuksen Kristuksen syntymäjuhlan kunniaksi tatutointikone.
MINUA ei ainakaan tämän enempää voisi yllättää.
[/quote]
Kais tiät, ettei mittä jeesuksi ol koska ollukka....
[/quote] Oletko lukenut koskaan historiaa?
Itse töherretyistä tatuoinneista tulee mieleen vankilakundit ja muut"syrjäytyneet". HYI!
Mitä miehesi sanoi sinulle kuitin nähdessään?
Nythän voit yllättää miehesi ostamalla lahjaksi raa'an kinkun jonka nahkaan mies voi harjoitella kuvien tekemistä. Otatte sitten vaan sen nahkan päältä pois ennen sen kinkun paistamista.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:09"]
Todellinen "1st world problem" kuten A asian ilmaisisi. Ole iloinen ap, että teillä ei ole tuon suurempia ongelmia!
[/quote]
Kyllä. Eli ihopiirroksista on puhe jne. Nyt en vaan ihan tarkkaan muista missä kohtaa...
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:09"]
Todellinen "1st world problem" kuten A asian ilmaisisi. Ole iloinen ap, että teillä ei ole tuon suurempia ongelmia!
[/quote]
Kyllä. Eli ihopiirroksista on puhe jne. Nyt en vaan ihan tarkkaan muista missä kohtaa...
[/quote]
Jahas, lainasi näköjään väärin. Eli vast meni vääräälle henkilölle.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:00"]
Jeesuksen Kristuksen syntymäjuhlan kunniaksi tatutointikone.
MINUA ei ainakaan tämän enempää voisi yllättää.
[/quote]
Jos nyt tälle linjalle lähdetään, niin Jeesus ei syntynyt jouluna vaan syksyllä ja joulu ei ole alunperin ollut kristillinen vaan pakanallinen juhla. Näitä pakanajuhlia vaan haluttiin liittää roppakaupalla kristinuskoon aikoinaan, jotta saataisiin lisää tukijoita sille.
Esim.
Joulu = alunperin Saturnalia-juhla, jota vietettiin Saturnus-jumalan kunniaksi
Pääsiäinen = alunperin kevätjuhla, jota anglosaksit viettivät nimellä Eastre tunnetun germaanien valon- ja keväänjumalattaren kunniaksi
Halloween = alunperin kelttien Samhain-juhla
Juhannus = Germaanisissa ja kelttiläisissä aurinkokulteissa tuota juhlaa vietettiin sadonkorjuuaikaan hedelmättömyyttä, viljaa vaivaavia tauteja ja kuivuutta aiheuttavien demonien karkottamiseksi. Juhannuskokko liittyy auringonjumalan palvontaan; sitä kunnioitettiin, jottei se siirtyisi liian kauas maasta ja jotta voitaisiin välttää ankara talvi.
Näistä virallisesti kristillisiä on joulu ja pääsiäinen, muut olivat vain esimerkkejä siitä, että useimmat yleiset juhlapyhät ovat alunperin olleet pakanallisia juhlia.
Yllätys meni pilalle mutta lahja on kyllä ihan yhtä hyvä kuin ennenkin... Onko tuo nyt niin kamala juttu?