Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvästi joulumieli.

Vierailija
02.12.2013 |

Avomies on jo TODELLA pitkän aikaa halunnut tatuointikoneen. Koska kumpikaan ei olla töissä (hän opiskelee ja minä olen työtön) niin ei ole ollut varaa ostaa. Päätin kuitenkin jo alkuvuodesta, että näistä veronpalautuksista minä nyt vähän aion avustaa tuota unelmaa ja ostin 100€ lahjakortin tattoo maailmaan. Poistin sivuhistorian, ja olin todella innoissani, että saan antaa jotain mitä mieheni oikesti haluaa. No eilen illalla mies sitten katteli netistä autoja tai jotain vastaavaa ja hän sattui aukaisemaan google chromeen uuden välilehden, missä avautuu useimmiten käydyt nettisivut. No jostain syystä se tattoo maailman KUITTI oli jäänyt siihen ja tottakai mies kiinnostui ja aukisi sen. Sinne meni 120€ ihan hukkaan kun huippu yllätys on nyt pilalla. Kyllä siinä itku pääsi kun heti alkoi mielessä pyöriä, että mitä nyt, ei ole rahaa ostaa toista huippuyllätystä, eli paras asia joulussa on nyt yhtä tyhjän kanssa. Kyllä minä tiedän että mies on varmasti iloinen lahjasta, mutta ei se kuitenkaan ole sama asia nähdä asiaa jostain koneen ruudulta kun repiä lahjaa auki. Saatanan saatana. Olen nyt niin huonolla tuulella ja itkettää ja ärrr. Mistä ihmeestä keksin 90€ että voin ostaa vaikka siistit farkut tuohon rinnalle, että saisin edes jollain muotoa nähdä kun tuo ukko yllättyy...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, anteeksi kirjoitusvirheet ja puuttuvat kappalejaot...

Vierailija
2/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa turhaa stressiä asiasta. Ymmärrän sen, että harmittaa kun yllätys ei olekaan enää yllätys. Mies kumminkin ihan takuulla arvostaa lahjaasi, älä nyt vähistä rahoista enää mene mitään ostamaan vain siksi että hän yllättyisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta naurattaa... Siis.... Oletko ihan varma, että joku joululahja on aikuisten kesken tällaisessa asemassa? Tai siis oletteko aikuisia?

Vierailija
4/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän se yllättyy, jos et annakaan sitä konetta.

Vierailija
5/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi tahtoo tatuointikoneen ja sinä annat lahjaksi lahjakortin tatuointiliikkeeseen? Näin minä tämän ymmärsin...

Vierailija
6/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:51"]

Siis miehesi tahtoo tatuointikoneen ja sinä annat lahjaksi lahjakortin tatuointiliikkeeseen? Näin minä tämän ymmärsin...

[/quote]Ymmärsit väärin. Googleta vaikka tattoo maailma. 

Vierailija
7/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan aikuisia, eikä se nyt ole tällaisessa asemassa muuten, mutta mulle se on tärkeetä että kerran vuodessa piristän toista ja yllätän sen iloisesti, u mad ?

Tattoo maailma on siis liike mistä voi ostaa tatuoimiseen liittyviä tarvikkeita ihan koneesta kumilenkkeihin.

Vierailija
8/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain tänne kertomaan että:

1. joulumieli on ällöttävä sana

2.joulumieli on hölmöläisten juttuja

3.mikä koko jutun pointti oli, miehesi ei ole 4-vuotias?

4. älä ainakaan osta sitä konetta, taivas varjele

Vierailija
9/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vastaa: ahaa, nyt ymmärrän aloituksen.

Aika paska tuuri, että miehesi näki lahjansa, mutta ehkä hän on vain iloissaan, kun saa mieleisensä lahjan?

Vierailija
10/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:54"]

u mad ?

[/quote]

Mitäs tämä tarkoittaa? Jotain tattoo-kieltä?

Vierailija
11/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen Kristuksen syntymäjuhlan kunniaksi tatutointikone.

MINUA ei ainakaan tämän enempää voisi yllättää.

Vierailija
12/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vaan ap, tää oli niin järkyttävää, että meidän kaikkien muidenkin joulumieli on nyt pilalla.

Vierailija
13/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:00"]

[/quote]

:D Looool....

Vierailija
14/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:54"]

Ollaan aikuisia, eikä se nyt ole tällaisessa asemassa muuten, mutta mulle se on tärkeetä että kerran vuodessa piristän toista ja yllätän sen iloisesti, u mad ?

Tattoo maailma on siis liike mistä voi ostaa tatuoimiseen liittyviä tarvikkeita ihan koneesta kumilenkkeihin.

[/quote]

Ette kyllä kuulosta aikuisilta. Alle 10-vuotiaat tällaisia asioita itkisi.

Vierailija
15/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen "1st world problem" kuten A asian ilmaisisi. Ole iloinen ap, että teillä ei ole tuon suurempia ongelmia!

Vierailija
16/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kielletäänkö Raamatussa tatuointi? Tämä on nyt taas jonkun hihhuliporukan keksimä synti, muistaakseni yoga on toinen samanlainen, jota uskovaiset katsovat alta kulmien.

Vierailija
17/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kais tiät, ettei mittä jeesuksi ol koska ollukka....

Vierailija
18/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetin helvetti! Mulla taas on, että mistä rahat lahjoihin kun on uusperhe ja 7 lasta joista 4 teinejä. Vitsi, en oo yhtään aatellu miehen lahjaa vielä!! Tatuointikonetta sekin haluaisi... Niin ja toinen on ä-lomalla ja toinen osa-aika yrittäjä.

Vierailija
19/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole miestä joka haluaisi tatuointikoneen. Tai mistä mä tiedän mitä lasten isä toivoisi, mut koska hän ei hanki lapsilleen mitään niin lapsiltakaan ei isälle lahjaa mene. Mun vähät rahat menevät lasten lahjoihin ja ruokaan.

Vierailija
20/34 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se 120 euroa ap hukkaan mennyt, vaan nyt synkistelystä ylöspäin vaan, avomiehesi tulee saamaan upean lahjan joten älä pilaa tunnelmaa..Etkä lainaile mistään pienillä rahoilla jotain farkkurahoja vaan mieti miten muuten saisit hänelle unohtumattoman joululahjan antaa tuon lisäksi sitten. Tee jotain henkilökohtaista ihanaa, mistä tiedät hänen pitävän, kerro vaikka jouluna arvaa mitä kulta, saat tehdä minuun ensimmäisen tatuoinnin koneellasi. Tai aikuisena naisena tiedät miten muuten voit antaa hänelle joulumieltä..;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi