Jos mulla olisi nainen, niin mun ei tarvitsisi ryypätä
Tässä menee nyt hyvä mies hukkaan, naiset. Kippis ja kulaus!🍻
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Mulla on nainen ja silti, tai ehkä juuri siksi, tarvitsee ryypätä.
Kuin myös.
Vierailija kirjoitti:
Kalja ei koskaan nalkuta, petä tai jätä. Kalja on aina valmis lohduttamaan minua oli miten huono päivä tahansa. Rakastan sinua, kalja.
Sehän syö sua sisältä koko ajan.
Se riippuu ihan siitä, onko naine hyvä vai huono. Huonon kanssa suhteessa tekee mieli ryypätä ehkä enemmänkin kuin yksin, mutta hyvän kanssa jokainen hetki on niin mahtavaa, että siihen ei mitään turrutusta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla tyhmä jos ei löydy lasten tekemiseen muuta kuin joku juoppo. Onko sitten nainen niin epätoivoinen ja ruma ettei muuta valinnan varaa ole ja pakko alkaa lisääntymään jollekkin, saada ne ero perheen kakarat vaikka väkisin.
Mulla ei ole sitä mitään vastaan jos puoliso juo eikä käytös muutu agressiiviseksi tai muuten hankalaksi. Toinen taloudellinen tilanne niin että on varaa juoda ettei perustarpeista tarvitse tinkiä sen takia ja laskut maksetaan aina ajallaan. Mitään perseaukista juoppoa en katselisi. Sellaisiahan nuo juottolat ovat pullollaan ja työttömäksi jääneitä ettei tarvitse siitoksiaan elättää. Ruokkomaksut perinnässä ja joku ämmä potkaissut ne lasku perässä ulkoruokintaan.
Aika usein nämä juopot tsemppaa siinä tapailuvaiheessa. Eikä ne tietenkään kerro suoraan, että on vähän brobleemaa juomisen kanssa. Esimerkiksi isäni oli aluksi todella ihana tyyppi ja kyllä äiti sen tiesi, että hän tykkäsi joskus vähän ottaa kavereiden kanssa. Mutta ei tiennyt mitä on tulossa vuosien mittaan. Alkoi löytyä piilopulloja kaapeista ja isä lähti "käymään kioskilla tupakkaa ostamassa", tuli vasta illalla kotiin änkyräkännissä. Mikään väkivaltainen paha mies hän ei ollut, mutta onhan tuokin törkeää käytöstä. Valehtelua, salailua, perheen rahojen tuhlaamista, katoamistemppuja. Ei ollut kivaa lapsena kun isä oli aina kännissä ja esimerkiksi sammui palava rööki kädessä sohvalle kun olin hänen kanssaan kahdestaan.
Isäni on yhä tänäkin päivänä sitä mieltä, että hän oli kiltti mies ja hyvä isä, äitini kamala pettäjämonsteri kun vaihtoi toiseen mieheen.
Jos olisi nalkuttava vaimo, niin et muuta tekisikään kuin ryyppäisit.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan siitä, onko naine hyvä vai huono. Huonon kanssa suhteessa tekee mieli ryypätä ehkä enemmänkin kuin yksin, mutta hyvän kanssa jokainen hetki on niin mahtavaa, että siihen ei mitään turrutusta tarvita.
Eli taas sälytetään kaikki vastuu naiselle. Tuohan on suorastaan uhkailua. "Jos et ole täydellinen nainen, alan juomaan."
Mäkin vaadin sitten täydellisen miehen. Muuten alan kiskoa kaljaa kaksin käsin ja se on miehen vika.
Alkoholisti keksii aina syyn ryypätä vaikka kengän kärjen asennosta jos muuta ei ole. Tuuri juoppo on erilainen eikä tarvitse syitä ryyppäämiseen, se on vain stressin poistoa ja nollaamista. Pahin on alkoholisti sen takia kun se välitä muuta kuin itsestään, siis järkyttävän itsekäs. Perheellinen alkoholisti juo vaikka lastensa ruokarahat eikä välitä onko perhe nälässä. Hakee läheisriippuvaisista ihmisistä joilla on hoiva addikti, olkapään jotta voi juoda. Kaikkia käytetään hyväksi ja jätetään muille laskut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Mulla on nainen ja silti, tai ehkä juuri siksi, tarvitsee ryypätä.
Kuin myös.
Erotkaa huonoista naisistanne.
Vai ettekö osaa elää yksin?
Alkoholisti tarvitsee ryyppy seuraa, siis saman henkistä, ei millään mitään väliä seuraa ja kaikilla elämänhallinta ihan hukassa ja kaikki sörssitty viinan takia. Tuuri juoppo pystyy juomaan yksin ja lopettamaan kuin seinään alkoholin ilman mitään katkaisu laitoksia ja minä olen tuuri juoppo enkä tissuttele vaan otan sitten kunnolla kun otan ja lopetan kuin seinään. Kärsin krapulan ilman loivennusta ja kuntoudun taas nopeasti alkoholista. Tuuri juoppona en juo jos ei ole varaa budjetissa. Ryyppäämisen pystyn lopettamaan jos ei ylimääräistä rahaa siihen ole. Ei juominen ole ihan halpaa harrastusta ja monet ovat juoneet omat ja toistenkin rahat. Alkoholisti puolisoa en ottaisi ikäpäivänä. Niistä ei mitään hyvää seuraa.
Kyllä vakipímpsa vähentää varmasti miehen juomahaluja.