Jos mulla olisi nainen, niin mun ei tarvitsisi ryypätä
Tässä menee nyt hyvä mies hukkaan, naiset. Kippis ja kulaus!🍻
Kommentit (50)
On todella surullista, että niin moni kunnollinen nuorukainen joutuu elämään koskaan pääsemättä kunnolla naisenmakuun. 😔
Ainahan haukutaan että naiset on rumia, läskejä ja ärsyttäviä akkoja, mutta sit seuraavassa topicissa itketään kun ei saa sellaista itselleen. :')
Olet alkoholisti, joten parempi ettei sinulla ole naista. On muuten psykopaattinen piirre syytellä muita omista virheistään. Syy alkoholismiin olet sinä itse, eikä kukaan tai mikään muu.
Mä haluisin naisen joka jois mun kanssa. Yksin juominen on aika tylsää...
Vierailija kirjoitti:
Ainahan haukutaan että naiset on rumia, läskejä ja ärsyttäviä akkoja, mutta sit seuraavassa topicissa itketään kun ei saa sellaista itselleen. :')
Ei haukuta. Korkeintaan uhriutujiksi haukutaan, mutta onko se oikeastaan edes haukkumista, kun sehän on tosiasia, kuten sinäkin viestilläsi osoitat.
Elämä on liian lyhyt olla ryyppäämättä. Its simple as that. No woman can change that.
Vierailija kirjoitti:
On todella surullista, että niin moni kunnollinen nuorukainen joutuu elämään koskaan pääsemättä kunnolla naisenmakuun. 😔
Olipa puistattava kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Olet alkoholisti, joten parempi ettei sinulla ole naista. On muuten psykopaattinen piirre syytellä muita omista virheistään. Syy alkoholismiin olet sinä itse, eikä kukaan tai mikään muu.
Ole kiltti äläkä puhu naisesta yleisellä tasolla niin kuin se olisi jokin herkkä, rikki menevä, huolehdittava esine. Et tee kenellekään mitään palveluksia. Ihan yhtä hyvin se nainen voi olla narsisti juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Minä pääsin nalkuttavasta akasta eroon kun aloin ryypätä. Mikä riemuvoitto minulle! Cheers!
Olit siis niin avuton että et osannut itse edes eroa hakea?
Meillä on samanlaiset juomatavat ja se yhdistää.
Tutkimuksen mukaan onnellisia pariskuntia yhdistää samanlaiset alkoholinkäyttötavat.
https://www.iltalehti.fi/elamanvoima/a/201802162200751248
Liiallinen alkoholin käyttö rikkoo parisuhteita.
Me emme hyväksy viikolla tissuttelua ja alkoholi ei saa vaikuttaa suoriutumiseen työssä. Siitä ei saa tulla haittaa toisen elämään puolin ja toisin. Ei ole aina ollut ihan näin hyvin ja alussa tuli ylilyöntejä puolin ja toisin. Meni niin sanotuksi överiksi. Jotenka harjoittelua sekin vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Kalja ei koskaan nalkuta, petä tai jätä. Kalja on aina valmis lohduttamaan minua oli miten huono päivä tahansa. Rakastan sinua, kalja.
Kyllä se pettää, tulee aika jolloin ei ole hauskaa enää. Jos ei maksa ehdi ensin nalkuttamaan, pettämään ja jättämään.
Luota tulevaisuuteen.
Juoppo kirjoitti:
Älä huoli. Kun aikas juot, et ole enää yksin. Juttelet kavereille, joita ei muiden silmiin näy, mutta sinä et sitä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole kiltti äläkä puhu naisesta yleisellä tasolla niin kuin se olisi jokin herkkä, rikki menevä, huolehdittava esine. Et tee kenellekään mitään palveluksia. Ihan yhtä hyvin se nainen voi olla narsisti juoppo.
Totta. Parempi ilmaus olisi että juopolla ei pidä olla ihmistä. Ei minkäänlaista. Juoppo saa rikki vahvimmankin.
Ihan itse olet vastuussa ryyppäämisestä. Jos kuppi maistuu, se maistuu vaikka sulla olis 100 naista. Turha selitellä urpo. Just ton takii sulla ei ole naisia kun olet tollanen vätys joka välttelee vastuuta ja syyttelee muita omasta luuseriudestaan.
Juoppo kirjoitti:
Se juoppo nainen on useimmiten velkasaneerauksessa luottotiedot menneinä kun ei ole omat rahat riittänyt siihen juomiseen. Näitähän on tarjolla tuolla lähiön baareissa vaikka millä mitälla kunhan vain menee ja valitsee. Eikä kannata ulkonäköön tuijottaa sillä se on juotu jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla olis nainen ni sit vasta olisikin syytä ryypätä.
No tavallaan tämä onkin totta. Jos ihmisellä ei ole ongelmanratkaisukykyä, niitä paetaan päihteisiin. Ei parisuhde tule sitä parantamaan. Tiedän kyllä tapauksia joissa mies on naisen saatuaan lopettanut juomisen useaksi vuodeksi. Mutta jossain vaiheessa se taas alkaa, ikävä kyllä usein lasten tuoman stressin takia.
Juoppo on aina juoppo, vaikka ei välillä joisikaan.
Täytyy olla tyhmä jos ei löydy lasten tekemiseen muuta kuin joku juoppo. Onko sitten nainen niin epätoivoinen ja ruma ettei muuta valinnan varaa ole ja pakko alkaa lisääntymään jollekkin, saada ne ero perheen kakarat vaikka väkisin.
Mulla ei ole sitä mitään vastaan jos puoliso juo eikä käytös muutu agressiiviseksi tai muuten hankalaksi. Toinen taloudellinen tilanne niin että on varaa juoda ettei perustarpeista tarvitse tinkiä sen takia ja laskut maksetaan aina ajallaan. Mitään perseaukista juoppoa en katselisi. Sellaisiahan nuo juottolat ovat pullollaan ja työttömäksi jääneitä ettei tarvitse siitoksiaan elättää. Ruokkomaksut perinnässä ja joku ämmä potkaissut ne lasku perässä ulkoruokintaan.
Tulet aina keksimään tekosyitä ryypätä.
Olin alkoholistin puoliso. Minä olin yksi hänen lukuisista syistään ryypätä, koska pilasin aina kaiken. Tein aina asioita "väärin", ajattelin aina asioista "väärin" ja ärsytin aina häntä.
Kun pääsin matkatöihin, eli olin kotoa poissa toisinaan jopa viikon yhtämittaa, niin myös silloin poissaoloni tarjosivat hyvän syyn ryypätä, kun yksinäisyys ärsytti häntä. Olin aina se syyllinen hänen ryyppäämiseensä, olin kotona tai en.
Miehet ovat aina omasta mielestään niitä kunnon miehiä, vaikka olisivat mitä deeguja ja narkkareita. Vaimokin lähti ja jätti, vaikka niin olin hyvä mies ja kaikkeni annoin, ei ne naiset ymmärrä hyvän päälle ollenkaan.
Olen rakastanut sinua jo 45 kilosi verran.