Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yhdistäisit mustavalkoisiin Taika-astioihin?

Vierailija
02.12.2013 |

Meillä on niitä lahjaksi saatuna kaksi isoa kulhoa ja 8 kpl isoja ruokalautasia. Keräisikö tuota lisää vai yhdistäisikö siihen jotain muuta?

Olen Teemaa kerännyt jo jostain 15-vuotiaasta. Sitä on lautasia, kiååoja, kulhoja, mukeja valkoisia, sinisiä, keltaisia, turkooseja, beigejä, muumiastioitakin. Ei enää Teemaa, ei yhden yhtä kikkaraa lisää, kiitos. Vaikka tuo kirjava värikokoelma on ihan harkittu juttu.

Sitten meillä on Villeroy & Bochin New Wave-sarjaa.

Kun Oma-sarja lopetettiin, hankin siitä tarjouksella ruoka-, pasta-, ja leipälautaset. Kun mökki valmistuu, joko se tai sitten Teema siirtyy mökkiastioiksi. Nuo Omat ei siis ole olleet käytössä.

Toivottaisiinko nyt jouluna tuohon Taika-sarjaan jotain vai mikä sopisi sen kanssa?

Tykkään myös monista Rötrstrandin astioista, niitäkin saa ehdottaa. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Taikaa punaisena ja sinisenä 10 hengelle, siis koko astiasto. Olen välillä yhdistellyt kahvikuppeihin joko valkoista Teemaa tai Egoa. Taika on niin krumeluurinen, että se kaipaa yksinkertaista seuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syötte kotona aasialaista ruokaa, niin vuoden alusta tulee markkinoille Iittalan Aasia-sarja, joka perustuu noille mustavalkoisen Taikan kuvioille. Saatte soija-ym. kulhot sarjaan. :)

Vierailija
4/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 laittaa vielä linkin http://www.hs.fi/talous/a1380764499344

Vierailija
5/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 12:33"]

Mulla on Taikaa punaisena ja sinisenä 10 hengelle, siis koko astiasto. Olen välillä yhdistellyt kahvikuppeihin joko valkoista Teemaa tai Egoa. Taika on niin krumeluurinen, että se kaipaa yksinkertaista seuraa. 

[/quote]

Onko sulla siis sekä punaista 10 hengelle että sinistä 10 hengelle? Oletko yhdistänyt noita punaista ja sinistä yhdessä, onko se kivan näköistä? Voi olla, en ole tullut ajatelleeksi.

Joo, mutta kovin paljon krumeluureja ei tuon mustan kaveriksi ehkä...

Vierailija
6/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikaan sopii hyvin myös KoKo sarjan yksiväriset astiat, erityisesti valkoinen. 

Jos koko kattaus on Taikaa, tulee kattauksesta liian värikäs ja sekava. Sillisalaattimainen, liika on liikaa. Pakko yhdistää johonkin yksiväriseen, rauhoittavaan elementtiin.

Itse yhdistelen kuviollista Taikaa mustaan ja valkoiseen Teemaan ja valkoiseen KoKoon.  Punaista Taikaa yhdistelen myös näin jouluaikaan punaiseen Teemaan. 

Vierailija
7/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta valkoinen Taika sopisi hyvin yhteen (ainakin näin joulun aikaan) jonkun yksivärisen punaisen kanssa. Jos sulla on Taikaa isoja ruokalautasia, niin laita päälle alkupalalautaseksi joku punainen yksivärinen pienempi lautanen tai keittokulho.

Punainen Taika toki sopii yhteen mustavalkoisen kanssa, mutta minun makuuni tulee vähän liikaa krumeluuria.

Valkoinen toki aina sopii mustavalkoiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme