Kansainvälinen miesten päivä. Mitä annoit?
Nyt on kansainvälinen miesten päivä. Miten muistit miestäsi?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 22:15"]
Samaa kuin mitä mies antoi minulle naistenpäivänä: en mitään.
[/quote]
No seksiä varmasti sait ainakin? :)
[/quote]
Mistä tuon keksit? En saanut. Mies on haluton, joten seksiä on korkeintaan kerran kuussa.
[/quote]
Kyllä hän varmaan haluaisi, jos olisit haluttava. :)
[/quote]
Mikäs katkera lassukka sieltä huutelee? Itse et ole tainnut pillua ikinä nähdäkään.
Just puhuttii poikaystävän kanssa et jännä et naistenpäivänä naisten pitää saada kaikkea mut miestenpäivänä kukaa ei ees muista et ko. päivä on.
En muistanut miestäni mitenkään. Itsekään en kaipaa muistamisia naistenpäivänä.
en mitään. naistenpäiväkään ei minulle merkitse yhtään mitään.
Hieroin niskaa..mut sen mä teen aika usein muulloinkin. Ihan ohikulkiessani saatan jäädä hieromaan sen niskoja.
Miksi pitää olla naisten/miestenpäivä? Parempi on huomioida toinen joka päivä eikä vain keinotekoisena päivänä.
Kerroin odottavani hälle lasta! Veikkaan, että ilahtui uutisesta enemmän kuin kaljasta tai suihinotosta.
Joka päivä on miesten päivä... olen onnellinen puolisostani joka hetki, en ollenkaan monista muista miehistä, esim isästäni.
Voi ei! Oikeesti en edes tienny sellaisesta päivästä! Ja mun mies muistaa naistenpäivän AINA kukilla ja lahjalla. Nyt hävettää :(
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 16:13"]
Just puhuttii poikaystävän kanssa et jännä et naistenpäivänä naisten pitää saada kaikkea mut miestenpäivänä kukaa ei ees muista et ko. päivä on.
[/quote]
Olen miettinyt aivan samaa. Ketään ei kiinnosta miestenpäivä, mutta naistenpäivää mainostetaan joka paikassa, jopa työpaikalla.
Ostin miehelleni pizzan ja illalla annan vielä persettä,kun on kauan himoinnut ;D
En edes muistanut koko asiaa... Vähän tuntuu pahalta, kun itse sain naistenpäivänä kukkia eikä mulla ole hänelle mitään. Paitsi poskihoitoa saa kunhan tulee töistä kotiin.
En muistanut mitenkään, en tiennyt koko päivästäkään :D no ehkä ensi vuonna sitten ...
Mieheni tultua kotiin töistä annoin hänelle heti pimppiä.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 21:40"]
Mieheni tultua kotiin töistä annoin hänelle heti pimppiä.
[/quote]Mäkin tein samaa, kun ei oo nyt rahaa tuhlattavaks mihinkään krääsään.
Kuten tavallista, toin kaljaa jääkaapista ja tupakkaa olohuoneeseen hänen pelatessaan Pleikkaria. Sitten valmistin iltapalan, jonka hän söi ennen sammumistaan sohvalle.
Naistenpäivänä sain ruusun, joten miehelle kanssa ruusu eilen. Oli ihmeissään ja yllättynyt ja naureskeli. Ei edes tiennyt että on miestenpäivä. Turhiahan ne on!