Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on ihminen joka elää unelmiesi elämää?

Vierailija
26.09.2020 |

Itse ihailen näitä oravanpyörästä pois astuneita, jotka tulevat toimeen pääomatuloilla/freelancer-töillä/yrittäjyydellä eli tulot muodostuvat monista eri lähteistä. Erityisesti Ruotsissa on muutama joiden kirjoituksia olen seurannut ja he nauttivat siitä että saavat itse päättää päivästään. Tulot voi olla pienemmät kuin palkkatyössä, mutta vapaus kompensoi tulojen pienenemistä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunlainen. Olen keskituloinen ja tällä hetkellä sinkku, mutta turha on kadehtien miettiä muiden elämää.

Vierailija
2/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni jäi ilmavoimista 5000€:n eläkkeelle 51-vuotiaana everstinä ja muutti etelään. Vähänkö olen kateellien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunlainen. Olen keskituloinen ja tällä hetkellä sinkku, mutta turha on kadehtien miettiä muiden elämää.

Positiivinen kateus on mun tapauksessa sitä, että tykkään lukea heidän kirjoituksia ja saada inspiraatiota.

Vierailija
4/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin, että voisin pitää paria hevosta kotona. Tämä vaatisi enemmän rahaa, mutta myös hieman erilaisen asuinpaikan. Mä asun kyllä maalla ja pihaan mahtuisi hevosia (laitumet saisin varmasti vuokrattua suht läheltä), mutta tässä on huonot maastot, pitää mennä aika kauas, että pääsee kivoille metsäteille. Tässä lähellä on kyllä jotain, mutta liian lyhyitä ja nyt pohjakin on hevosen kannalta huono.

Vierailija
5/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin, että voisin pitää paria hevosta kotona. Tämä vaatisi enemmän rahaa, mutta myös hieman erilaisen asuinpaikan. Mä asun kyllä maalla ja pihaan mahtuisi hevosia (laitumet saisin varmasti vuokrattua suht läheltä), mutta tässä on huonot maastot, pitää mennä aika kauas, että pääsee kivoille metsäteille. Tässä lähellä on kyllä jotain, mutta liian lyhyitä ja nyt pohjakin on hevosen kannalta huono.

Pieni torppa maalla on unelma.

Vierailija
6/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enya. Elää erakkona kissojensa kanssa upeassa linnassa Irlannissa, ei lapsia, 120+ miljoonan omaisuus.

Vierailija
7/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän unelmieni elämää tällä hetkellä. Elämäni on toki vielä keskeneräinen, mutta suunta on oikea. Jos matkalla tulee takapakkeja, niin aina voin vaihtaa maisemaa.

Hyppäsin oravanpyörästä ja pidin parin kuukauden loman. Lähdin ulkomaille, josta löysinkin puolison ja uuden kodin. Maa on mielenkiintoinen ja upea, viihdyn täällä. Asun enemmän maaseudulla, joten ihmisiä on vähemmän ja pääsääntöisesti ovat ystävällisiä. Voin matkustella (en tietenkään nyt korona-aikana) muihin maihin pitkin poikin, jos huvittaa.

Olen onnellinen. Toivon, että te muutkin löydätte onnen. Se löytyy sisimmästänne, mutta miettikää mihin päin maailmaa se voisi johtaa.

Vierailija
8/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on unelma -porukka tietenkin, ovat saaneet, mitä tilasivat.

Vierailija
9/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni torppa maalla on unelma.

Minulla on, hevosia en riesakseni ikinä hankkisi, vapaudellakin on joku arvo että saat mennä ja tulla niikuin itse haluat. Hevoset ei siihen kuvioon sovi.

Vierailija
10/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ihmistä olekaan.

Lähimpänä olen itse.

Vierailija
11/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen köyhä, yksin elävä freelancer omasta tahdostani. Sivistän itseäni opiskellen netin avulla, asun yksiössä, on lämmin, hanasta tulee raikasta vettä. Nautin luonnosta ja retkeilen. Olen onnellinen, enkä keksi kenen muun elämää haluaisin elää.

N43

Vierailija
12/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olen köyhä, yksin elävä freelancer omasta tahdostani. Sivistän itseäni opiskellen netin avulla, asun yksiössä, on lämmin, hanasta tulee raikasta vettä. Nautin luonnosta ja retkeilen. Olen onnellinen, enkä keksi kenen muun elämää haluaisin elää.

N43

Minkälaisia free-töitä teet?

Vierailija
13/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut. En haluaisi olla elossa. En ole halunnut pitkään aikaan. Toinen vaihtoehto: sellainen, joka uskaltaa tappaa itsensä.

Vierailija
14/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle köyhyysrajalla elämiseen muutama satanen kuussa lisää riittäisi että pystyisi laittamaan itsensä hoitamiseen rahaa. Pitäisi säännöllisesti päästä jalkahoitoon ja hampaat voisi hoidatuttaa paremmin. Kateeksi käy niitä joilla on varaa kampaajallallakin käydä ja itsensä hemmottelu hoidoissa. Tekisi ihmisen psyykkeellekkin hyvää ennalta ehkäisten masennusta. Köyhät joutuvat kaikesta hyvinvoinnista tinkimään. 

Köyhät työllistävät kotimaassa luoden työpaikkoja kun ei ole varaa hillua ulkomailla niin alle köyhyysrajoilla elävien tukien, eläkkeiden ja palkkojen nostaminen olisi kannattavinta yhteiskunnalle. Nykyään on viedään köyhältä kaikki perustarpeisiinkin kulutusvarat. Hinnat nousee niin kiihtyvää tahtia ettei perustarpeisiinkaan ole rahaa. Kelan tuet ovat jotain 30- vuotta takaisen hintatason tasolla. 

Vierailija
15/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuollut. En haluaisi olla elossa. En ole halunnut pitkään aikaan. Toinen vaihtoehto: sellainen, joka uskaltaa tappaa itsensä.

Miksi kuollut? Eikö mitään ratkaisua enää löydy ongelmiin. 

https://terapiatalonoste.fi/?gclid=EAIaIQobChMIpP_Gls2G7AIVF5OyCh0wUgCM…

Hakisin apua ja nykyään sitä pitäisi olla hyvä valikoima tarjolla. Varaisin lääkäriin ajan ensimmäisenä. Nuorena minulla oli itsemurha ajatuksia ja onneksi en sellaista alkanut toteuttamaan. Ajan myötä ongelmat alkoivat järjestymään. Ja nyt katuisin jos olisin päiväni päättänyt. Se mikä ei tapa, niin sen voi kääntää vahvuudekseen loppuelämäksi. Toivon voimia. 

Vierailija
16/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Minkälaisia free-töitä teet?

Taidealan töitä, ja taidelan koulutukseen liittyvää. Tällainen ei sovi kyllä kaikille, koska täytyy olla aika omapäinen ja itsetunnon treenattuna kohdilleen, koska arvostelijoita tietysti löytyy, sekä elämäntavan että taidetuotosten suhteen.

Vierailija
17/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja ikuisesti löytyy kaiken vastustajia ja negatiivisesti arvostelijoita. Ohita ne ja laita se niiden omaksi ongelmaksi. Toiset tykkäävät äidistä ja toiset tyttärestä. Ikinä ei voisi toteuttaa yhtään mitään jos ajattelee että tykkäävätkö kaikki tästä tai edes sanoa mielipiteitään. 

Vierailija
18/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-aho. Perse pyyhitään suomalaisen miehen kielellä puhtaaksi kerran minuutissa.

Vierailija
19/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu Lapissa omakotitalossa. Liikkuu paljon luonnossa. Talvisin laskettelee ja hiihtää paljon.

Vierailija
20/21 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43

Hei täällä toinen samanlainen, ja vain vuoden ikäerolla! Ihanaa kun meitä on muitakin. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän