Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai tuon ikäistä tarvitse imettää kaupan lattialla

Vierailija
26.09.2020 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000006648488.html Joo tällaista amerikkalaisklikkiuutisointia mutta oikeasti miten tuohon voi samaistua?

Olen itse imettänyt missä vain - mutta vauvaa. Eikö tuon ikäiselle voi sanoa että odota kotiin niin saat tissiä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava tuo kuva, jossa iso poika naureskelee rinnalla nänni vilkkuen.

Vierailija
22/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten esittely somessa pitäisi kriminalisoida. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä äiti tahtoo vain tissihuomiota. :D

Vierailija
24/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Äidillä on joku iso psyykkinen ongelma kun pitää isoa lasta imetellä kauppakeskusten lattialle vaatteet levitettynä pitkin poikin. Mitähän seuraavaks?

Vierailija
25/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tapana syöttää lapsille mitään muutakaan evästä kesken kauppareissun.

Imettäminen on ihan ok, mutta kyllä tuon ikäisen lapsen olisi tarpeellista oppia odottamaankin. Pientä sylivauvaa pystyy imettämään jopa huomaamattomasti kulkiessaankin.

En ole koskaan ymmärtänyt miksi kaupassa pitäisi alkaa kesken kaiken syömään edes banaania "nyt kun tuli nälkä" kun sen banaanin voi syödä matkalla kauppaan tai kauppareissun jälkeenkin, jos on ihan oikea tarve.

Vierailija
26/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossahan sanotaan et yksi lapsista on erityinen, olisko sit tää?

Olen ehdottomasti imetyksen kannalla, mutta en itse antaisi nelivuotiaalleni mitään välipalaa keskellä kauppaa. Sen ikäinen pystyy yleensä jo odottamaan että päästään kotiin tai edes autoon.

Vierailija
27/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttini sanoi, että jotkut naiset kiihottuu, kun lapsi imee nänniä.

Harva haluaa myöntää kokeneensa tuollaista ja harva on valmis keskustelemaan siitä asiallisesti, mutta ammattilaiset ainakin tietävät, että tuo on oikeastaan aika tavallista eikä tarkoita sitä, että nainen on perverssi tai paha ihminen. Se on vaan mahdollinen fysiologinen reaktio.

Vierailija
28/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuo poika neljä??? Lapsiparka! Tullaan kiusaamaan noista kuvista parin-kolmen vuoden kuluttua. Kiva mamma kun nolaa ymmärtämättömän lapsensa somessa.

Siinä on kiusaajalapset palstan äiteihin tulleet.

Vierailija
29/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttini sanoi, että jotkut naiset kiihottuu, kun lapsi imee nänniä.

Ja jotkut saavat orgasmin synnytyksesä. Mites ajattelit estää vauvan syntymän, ettei mene p er voiluksi?

Vierailija
30/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ulkomailla nähnyt, kun äiti imettää tuon ikäistä bussissa, ja lapsi käyttää samalla älypuhelinta.

Vierailija
31/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä lapsi on se "lievästi kehityshäiriöinen".

Ei se kyllä silti selitä, miksi kaupan lattialla täytyisi imettää. Vielä kahdessa eri paikassa. Vaikuttaa tekemällä tehdyltä.

Perhe on muuten australialainen, ei amerikkalainen.

Vierailija
32/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tuon ikäistä imettää eikä ainakaan missään kaupan lattialla, nyt jotain rajaa jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi