Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 47v ja minun vissiin pitäisi ymmärtää (lotto) mutten

Vierailija
02.12.2013 |

ymmärrä. Lottoarvonta! Mitä pirun väliä sillä on miten ne tulokset saa? Miksi sen arvonnan näkeinen on niin tärkeetä? Itse lottoan viikottain mutten muistaakseni koskaan ole nähnyt sitä arvontaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 06:47"]

ymmärrä. Lottoarvonta! Mitä pirun väliä sillä on miten ne tulokset saa? Miksi sen arvonnan näkeinen on niin tärkeetä? Itse lottoan viikottain mutten muistaakseni koskaan ole nähnyt sitä arvontaa.

[/quote]

Se on toisille osa elämää, totuttu tapa. Olen vanhempi enkä minäkään ole sitä katsonut tarkoituksella vuosikausiin, mutta joskus kun ei ole tullut lehteä eikä ollut nettiä, katsoin sen. Mutta se on osalle osa rutiineja samoin kuin vaikka tv-uutiset, vaikka näkeehän ne samat uutiset netistäkin. 

Vierailija
2/3 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro tokin miten se arvonta sinua häiritsee?

Lottoan kerran tai pari vuodessa, joskus jopa kolme kertaa, teen sen netissä ja käyn myöhemmin sillä vilkaisemassa että tuliko osumia. Ei ole yhtään harmittanut arvontalähtykset, en tietenkään katso niiitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 06:50"]Mutta se on osalle osa rutiineja samoin kuin vaikka tv-uutiset, vaikka näkeehän ne samat uutiset netistäkin. 

[/quote] Eipä tule juurikaan katsottua enää myöskään uutisia telkkarista. Uutiset näkee netistä ja autossa tulee kuunneltua niitä radiosta.

-3-