asiallisia vastauksia.Millainen tilanne se oli kun poikanne paljastui homoksi.
a) kertoiko itse
b) toiset sisarukset käräyttivät vanhemmille
c) näitte itse suutelemassa toista poikaa
d) joku toinen vaihtoehto
Kommentit (13)
no anoppi vihjasi sekä miehen veli että mun lasten isä saattaa olla homo.Ollaan erottu en tiedä onko homo kun asuu toisen naisen kanssa.Voi olla bi.
Näin mun siskon suutelevan nuorempaa naista.Oli järkytys.
Näin suutelemassa toista poikaa turkkilaisen saunan höyryssä, molemmilla tangat nahkahuilun peittona.
Lähdettiin miehen ja nuorempien lasten kans lähistölle mökille, vanhin poika 16v jäi koti- ja lemmikkieläinvahdiksi "tyttöystävänsä" kanssa, jota ei pyynnöistä huolimatta ollut "vielä" halunnut meille esitellä. Oltiin sovittu kolmesta päivästä, mutta nuorin lapsi sairastui ja apteekkireissulla poikkesinkin aiemmin kotiin hakemaan hänen kela-korttiaan kotoa. Yllätin poikani sängystä parhaan miespuolisen ystävänsä kanssa. Olihan se shokki, vaikka ei mitenkään homovastaisia olla. Tapauksesta aikaa muutama vuosi, poikani seurustelee vakituisen (mies)kumppanin kanssa. Tuolle silloiselle ystävälleen kävi huonommin, oli uskisperheestä jossa homous synti ja hyihyi, tämä poika tappoi itsensä aika pian tuon tapauksen jälkeen kun yllätin heidät. Surullista.
täh? Ei kai.Koska tää itsemurha tapahtui?Miten sun poika selvisi siitä?
Ihan kun salkkareista jos tuo totta. Varmasti järkytys oli.
Mun mielestä kysymys ei ole kovin asiallisesti esitetty. Vaihtoehdot ovat aika asenteellisia.
Meilä oli d), joku muu vaihtoehto, eli käytännössä tiesimme kaikki "aina" että poika on homo, joten ei ollut mikään yllätys kenellekään, että kaveripiiristä se yksi, jonka kanssa eleet eivät enää olleet pelkästään toverillisia, oli myös poika. Eikä tästä mitään lehdistötilaisuutta järjestetty, se oli ihan näkyvissä päivittäisessä elämässä.
Paljastui? Kärähti? Ihan kuin se olisi joku huumeidenkäyttäjä. No ihan samalla tavalla tuli esiin kuin toisten heterous, ihan alkoi kiinnostua jostain tyypistä, joka nyt sattui olemaan samaa sukupuolta. Ja ihan itse on näistä kiinnostuksistaan puhunut, niin kuin toiset lapset omistaan.
Siskoni seurusteli nuorempana poikien kanssa, sitten erotessaan siitä viimeisimmästä ei sen jälkeen pariin vuoteen ollut yhtään miestä kuvioissa. Jotenkin homous oli tiedossa, vaikka kukaan ei siitä puhunutkaan, ei edes siskoni. Sitten yhtä äkkiä lukion puolvälissä kertoi tapailevansa erästä toista naista ja naureskeli että oliko muka yllätys. No ei ollut kenellekään :)
En usko, että poikani on kunnolla selvinnyt vieläkään.Ei koskaan halunnut ammattiapua vaikka sitä tarjottiin, jopa tyrkytettiin, eikä ole koskaan suostunut puhumaan asiasta. Itsemurha tapahtui vain pari kk tuon paljastumisen jälkeen, muita syitä kuin tuo kaappihomous ja ahdistus siitä ei ole tiedossani, toisaalta enhän minä sitä poikaa niin hyvin tutenut että kaiken tietäisin.7
Hän järjesti ison tiedotustilaisuuden sadalle toimittajalle joka näytettiin suorana kaikilla valtakunnallisilla kanavilla.