Loistovinkki pikkujouluihin valmistautuvalle äidille
Löysin ihanan blogin ja loistovinkin alusvaatteista pikkujouluihin. Ja muihinkin hetkiin kun haluaa hiukan vartaloa timmimmäksi. Www.rakkaudestatyyliin.com ja sieltä arkistosta lokakuun viesti. Ihmettelen vain, etten ollut tajunnut että tällaisiakin on olemassa!
Kommentit (8)
Ostin, mutten voi käyttää ainakaan sellaisessa iltajuhlassa, jossa on tanssia. Hikoilen tuollainen asu päälläni ihan hirveästi. Iltapukukin on usein jotain keinokuitua ja sitten vielä kuin hengittämätön muovipussi tuo alusasu siellä alla, niin johan hikoilen lätäkön alleni :(
Mistähän noita saa ostaa? Varmaan ihan totta että voisi sijoittaa tollaiseen. Mulla ainakin muksujen jäljiltä toi masu roikkuu...
Onko bloggaaja täällä mainostamassa omaa blogiaan? En voi oikein käsittää, että joku ei olisi tietoinen muotoilevista alusvaatteista? Tuossa postauksessa siis kehutaan Spanxin alusmekkoa, ja olen ihan samaa mieltä, että kyllä vartalonmyötäisten vaatteiden kanssa kannattaisi käyttää muotoilevia alusvaatteita, hoikankin ihmisen niin ei sitten alusvaatteiden rajat esimerkiksi erotu.
Spanxia saa mun mielestä esim. Stockalta ja tietty netistä tilattua. Itselläni on Lindexin muotoileva alusmekko, ja kyllä silläkin saa isoimmat makkarat siloiteltua.
Mä löysin kanssa muotoilevat alusvaatteet vasta viime kesänä kun tuskailin häihin lähtöä. Kaveri vinkkasi. En vain ollut tiennyt koko asiasta, ei ollut tullut edes mieleen! Kävin sitten Sokokselta ostamassa mutta siinä on se huono puoli että loppuu rintojen alapuolelle ja selän puolella nahka jää roikkumaan siihen päälle. Nyt ajattelin tilata netistä tuollaisen joka menee vähän ylemmäksi.
Kivasti mainostettu taas! En avaa, lällällälää....
Mentiin työpaikan kesäretkellä saunaan ja vedin "korsettia" pois. Puolet porukasta ihmetteli mikä mulla on päällä. Silleen.
Multa on kanssa tosi monesti sanottu että sähän olet laihtunut, kiittelen vaan hymyillen vaikka voisin sanoa että todellaki päin vastoin (+5 kg), alla on vaan kunnon alusmekko. Siis näyttää että yllättävän moni ei tajua että kunnon alusmekolla saa ihmeitä aikaan kun kaikki muhkurat loivenee. ;D