Mikä on kamalin ääni jonka tiedät? Listataan!
Mulla se oli kyllä ehdottomasti mullan kumahdus arkun kanteen. Siitä on jo 15 vuotta kun kuulin mutta vieläkin syksyisin jysähtää yhtäkkiä mieleen. Tyhja ja lopullinen ääni, ei mitään kaunista.
Kommentit (932)
Vierailija kirjoitti:
Räkyttävä koira on yksi ärsyttävimmistä. Vaikka olen eläinrakas, niin aina haukkuvan koiran kohdatessani tekisi mieli tarttua sitä korvista kiinni ja huutaa "NYT V***U SE TURPA KIINNI!!!!.
Toivottavasti ei tavata 🐾🤦🏻♀️. Ja tuosta sun eläinrakkaudesta olen erimieltä.
Se, kun joku syö sillä tavalla, että vetää haarukkan ulos suusta hampaita vasten. Se kuulostaa tosi inhottavalle, ja kun kerran kokeilin itse, niin tuntuikin niin hirveälle, että miten kukaan edes voi tehdä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Pikkulapsen ”kirkkaalla ja viattomalla äänellä” esitetyt typerät kysymykset. Ne, joista ylpeät vanhemmat aina kertovat joka tuutissa.
Olen lopettanut tuon aiheen seuraamisen. Liian monet ovat joko vanhempien tai toimittajien keksimiä!
Sanna Marinin ääni. Kun se ei tierä ikinä mitään hyvää kansalle.
Kun joku vetää räkää sisäänpäin.
Vauvan itku. Täyttää ärsytyksellä. (Ei, En ole suunnitellut lasten hankkimista.)
Tyhjä limukkapullo joka tippuu lattialle
Se kun purkin kansi laitetaan kiinni. Joo, älkää kysykö - en osaa selittää miksi. Ärsyttää vaan se kilinä ja kolina.
Hammaspora, säkkipilli, haitari, tuulikellot, viulu (huonon soittajan).
Mies pesee hampaita. Korrrrrh pruit pläts. Kräääähh pruits pläts. En osaa litteroida niitä ääniä.
Mässytys suu auki ja anopin ääni.
Kannettavista kaiuttimista kuuluva musiikki julkisessa kulkuneuvossa, julkisella paikalla, rannalla, luonnossa...
Ventovieraan yskiminen ja aivastaminen näin korona-aikana.