Mikä on kamalin ääni jonka tiedät? Listataan!
Mulla se oli kyllä ehdottomasti mullan kumahdus arkun kanteen. Siitä on jo 15 vuotta kun kuulin mutta vieläkin syksyisin jysähtää yhtäkkiä mieleen. Tyhja ja lopullinen ääni, ei mitään kaunista.
Kommentit (932)
Kun Big Brother Kessu pieraista porrauttaa
Mopon äänet. Aivan järkyttävää kuunnella pärinää aamusta iltaan. Varsinkin sitä eestaas sahausta..Onneksi pääsin muuttamaan uuteen rauhallisempaan asuntoon jonne ei kuulu mopojen äänet. Nykyisen naapurin jokaperjantainen musiikinkuuntelukaan ei häiritse..sitä vaan miettii, että vois olla kamalampiakin ääniä😁
Vierailija kirjoitti:
Naisen nauru.
Tuli mieleen kun kerran olin tapaamassa silloista mieskaveria. Istuin keinutuolissa ja äkkiä jokin asia (en muista mikä) alkoi naurattaa hysteerisesti. Keinuin ja nauroin huutonaurua. Mies pelästyi mikä mun on.
aura-auto siinä kerrostalon parkkiksella aamuyöstä auraamassa sitä sentin lumikerrosta ja raapimassa asfalttia, peruuttaessa ihana piipitys.
Kauppakeskuksessa soivat ärsyttävät mainokset. Varsinkin Suomalaisen kirjakaupan ja Hesburgerin jingle saavat minut työntämään sormet korviini
Vierailija kirjoitti:
Paperipussien rapistelu leffateatterissa. Miten vaikeata voi olla laittaa niitä irtokarkkeja hedelmä/vihannespussiin?
Itse laitan namit pieneen pakasterasiaan, ei tarvitse rapistella
Hugo pelien noidan näytön raapaisu kynnellä
Hyrrr
Mainokset telsusta. Ostos -tv, putous,duudsonien huutava ohjelma, jossa viivi, jaska .kaikkien ohjelmien älämölö, kaaottinen sekameteli, kimittävät äänet , ja toisen päälle puhuminen, kaikki yhtaikaa huutavat.
Paperin/pahvin rapsuttelu kynsillä, voi yök
Naapurin porakone jonka ääni kulkeutuu rakenteita pitkin. Etenkin tunteja jatkuvana viikosta toiseen.
Räkyttävä koira on yksi ärsyttävimmistä. Vaikka olen eläinrakas, niin aina haukkuvan koiran kohdatessani tekisi mieli tarttua sitä korvista kiinni ja huutaa "NYT V***U SE TURPA KIINNI!!!!" Samoin on humalainen känättävä nainen, joka on saanut päähänsä suuttua/haastaa riitaa jostain aivan nolon pienestä asiasta ja jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa ja ja ja ja. Voi myötähäpeä.
Pikkulapsen ”kirkkaalla ja viattomalla äänellä” esitetyt typerät kysymykset. Ne, joista ylpeät vanhemmat aina kertovat joka tuutissa.
Koulun liitutaulu + liidut tai kynnet
Puhelun aikana juttukaverin taustalla täysillä rääkyvä vauva
Yöllinen hyttysherätys tai yksinäinen hyttynen, jonka takia ei saa unta
Hampaiden narskunta