Mikä on kamalin ääni jonka tiedät? Listataan!
Mulla se oli kyllä ehdottomasti mullan kumahdus arkun kanteen. Siitä on jo 15 vuotta kun kuulin mutta vieläkin syksyisin jysähtää yhtäkkiä mieleen. Tyhja ja lopullinen ääni, ei mitään kaunista.
Kommentit (932)
Vierailija kirjoitti:
Kun etuvisiiri irtoaa.
Moottoripyöräilykypärästäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienen koiran räksytys, katupora, viritetty mopo, Ansku Bergström, Sanni ynnä muut korkealkola äänellä tai nasaaliäänellä laulavat laulajat, kaikki naiset, jotka piipittävät teennäisellä äänellä ja mahdollisesti ässää suhautellen
Muuten sama, mutta minulla on itselläni vähän samanlainen ääni luonnostaan kuin esim Sannilla. Tosin en minä nyt mikään laulaja ole, eikä kävisi mieleenkään, mutta en silti voi äänelleni mitään. Oma ääneni on silti ihan sellainen mitä pystyn puhumaan ja en siis teeskentele mitään. Mieluummin yritin sitä muuttaa rauhallisemman kuuloiseksi yms, mutta samalla mitä sille sitten lopulta voi. Tuli nyt vaan mieleen.[/quote. Ei se varmaan niin paha ääni ole, kun et teennäisellä äänellä puhu. Oikeastaan kaikki teennäisellä äänellä puhuvat ihmiset ovat pahan kuuloisia. Ei mitään henkilökohtaista. Onhan täällä lueteltu myös mm. Riitta Väisäsen ääni, mikä taas minusta on ihan ok.
Henkaripuun putoaminen lattialle.
Lasikuorisen kännykän osuminen asvalttiin putoamisen päätteeksi.
Iso lego-kori kaadetaan lattialle
Harabo mixin mainos missä on ne kersojen äänillä puhuttu ****mainos. Seku tulee tekis mieli heittää tv kauas helve *tt *iin tai hakata oma pää irti kirveellä.
Myös gommi ja pommi, se "tähän kirosana" jänis ja kissa jotka laulaa narisevalla äänellä. Tekee pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla se oli kyllä ehdottomasti mullan kumahdus arkun kanteen. Siitä on jo 15 vuotta kun kuulin mutta vieläkin syksyisin jysähtää yhtäkkiä mieleen. Tyhja ja lopullinen ääni, ei mitään kaunista.
Miksi olit siellä arkussa?
Kivespussien läiske pakaroita vasten.
Palosireenimäinen ääni, kun miniä juoksee ampiaista karkuun. Muuten oikein ihana ihminen.
Mieshenkilön viimeinen huuto, mikä jäi nauhalle WTC-iskuissa....
Kiira Korven peruna suussa -artikulointi.
Mopon ääni
Sirkkelin ääni
Kun joku muu oksentaa
Liitutaulun raapiminen kynsillä
Mässyttäminen
Viheltely, jotenki tosi karmivaa
Olin taanoin Korkeasaaressa kävellen ja katselemassa eläimiä kun ilta jo pimeni. Kaikki ihmiset olivat jo kaikonneet ja paikat olivat kiinni, kävelin yksin melko pimeässä. Tulin leijonahäkkien kohdalle ja urosleijona 🦁 alkoi liikehtiä hermostuneesti. Kohta se päästikin muutaman matalan, erittäin voimakkaan ja hyytävän🥶 karjaisun! Ääni oli sellainen että JÄHMETTI 😱 minut paikalleen! Pelkäsin pedon hyppäävän häkistään kimppuuni 😲. Hipsin siitä vähin äänin siltaa pitkin autolle, Mustikkamaan kautta.
Maiskutus
Hörppiminen
Viheltely
Pienen lapsen kirkuminen
Kovaääninen mopo/moottoripyörä
Naapurin bassot silloin kun yrittää nukkua
Jäätelöauto
S-marketin möreä hygieniasta muistuttava miesääni
Viritetty mopo