50-v mies nelikymppiselle naiselle? Kannattaako?
Kannattaako siis nelikymppisenä sotkeentua viisissäkymmenissä olevaan (vapaaseen) mieheen? Olen siis eronnut vajaa vuosi sitten ja nyt tällainen itseäni noin 10 vuotta vanhempi mies osoittaa kiinnostusta...
Aiempaa kokemusta on lähinnä oman ikäisistä miehistä. Juuri tällä hetkellä nämä vapaana olevat ikätoverit vaikuttavat äärettömän typeriltä tyypeiltä: ei käytöstapoja, itsekkäitä paskiaisia suurin osa niistä, jotka ovat tähän saakka tehneet tuttavuutta. Tämä varttuneempi mies on hyvin erilainen: herrasmies, osaa puhua, sinut itsensä kanssa. Mutta mitä muuten odotettavissa tuon ikäisen kanssa?
Kommentit (28)
Mikäs siinä, jos kolli toimii niin kuin pitääkin. Teidän iässähän ei ole enää mikään kiire naimisiin, koska ette aio perillisiä hankkia. Mutta jos mies matkailee kaukomaissa tietyt harrastukset mielessään, niin sinuna minä lähettäisin hänet testeihin ja vaatisin kumin käyttöä niin kauan kuin on varmaa, että kolli on puhdas. Voisi olla paikallaan myös tutkituttaa eturauhanen, että tietää, missä mennään. Joillain alkaa jo tuossa iässä tulla ns. vanhan herran vaivoja, jotka mm. juoksuttavat useamman kerran yössä vessassa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:07"]
En minä pitäisi ikäeroa esteenä... Itselläni kun oli deitti-ilmoitus, laitoin 35-50 ikähaarukaksi, kun itse olin 38... Ajattelin, että kun en itsekään mikään kaunein kukka laaksossa ole, niin ihan turha mistään nuorista haaveilla. Ei sitten deittailemalla löytynyt kuitenkaan ketään sopivaa, mutta vuoden päästä siitä työpaikalta 30-vuotias josta tuli lopulta aviomieheni :) En olisi ikinä uskonut että otan nuoremman, entiset seurustelukumppanini olivat 8-16 vuotta minua vanhempia...
[/quote] Naiset laittaa ikähaarukan noin päin ja 38v mies laittaa 20-35v. On tämä niin hauskaa!
Jos ei juo eikä polta eikä ole pahasti ylipainoinen niin potenssi varmaan vielä pelaa. Tutustumallahan se selviää millainen mies on kyseessä.
Ei terveellä normaalilla miehellä mitään erektio-ongelmia ole 5kymppisenä.
Oma mies 51v. ja kaikki toimii hyvin. Ja ennen kaikkea hän on oikeasti aikuinen ja fiksu ihminen. En vaihtaisi nuorempaan. Elämä on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedän että ollaan lähes samaa sukupolvea (tai ollaankin, esim vanhempamme lähes saman ikäisiä). Mutta siis lähinnä sitä mietin, että mitä viisikymppisen kanssa odotettavissa? Erektio-ongelmat? Eturauhasvaivat? Osaako se suhtautua paremmin mun edessä siintäviin vaihdevuosiongelmiin kuin oman ikäiseni sitten siinä, kun molemmat ollaan viisissäkymmenissä?
Se on hyvä, ettei tuon ikäisen kanssa enää tarvii miettiä, tehdäkö lapsia vai ei... Hän sattuu olemaan "leikattu kolli", joten asiaa ei tarvii miettiä. Yksi tyrkyllä ollut mies oli reilu kolmekymppinen ja tuntui vaan haluavan testatun lastentekokoneen. Ei kiitos...
Kertokaa nyt jotain, millaisia viisikymppiset miehet on!
(ap)
Riippuu ihan miehestä. Daniel Craig, anyone?
Minä olen itse 38 ja miehelläni on pari viisikymppistä kaveria jotka voisin ihan hyvin huolia jos sinkuksi jäisin. Molemmat on kyllä kovia urheilijoita, se tekee miehistä aina nuoremman oloisia kuin mitä ovat.
Erektio- ja eturauhasongelmat on edessä ehkä 70-vuotiaana jos elämäntavat on terveet.
Mun mies on 50 ja seksi luistaa todella hyvin. Seisokit pitkiä ja jaksaa..ihana mies. Todella toimii..ettei kaikilla toki mitään erektiohäiriöitä ole.
En minä pitäisi ikäeroa esteenä... Itselläni kun oli deitti-ilmoitus, laitoin 35-50 ikähaarukaksi, kun itse olin 38... Ajattelin, että kun en itsekään mikään kaunein kukka laaksossa ole, niin ihan turha mistään nuorista haaveilla. Ei sitten deittailemalla löytynyt kuitenkaan ketään sopivaa, mutta vuoden päästä siitä työpaikalta 30-vuotias josta tuli lopulta aviomieheni :) En olisi ikinä uskonut että otan nuoremman, entiset seurustelukumppanini olivat 8-16 vuotta minua vanhempia...