Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä poikaystäväni ikää

Vierailija
01.12.2013 |

Tiedän, että hän on n 10 vuotta itseäni vanhempi. Ei kai halua kertoa, koska pelkää, että lähden pois. Mutta me tykätään toisistamme, eikä iällä ole mulle mitään merkitystä. Tuntuu vain, että kaikille muille on. Ne pyörittelee silmiään. "Mahtaa olla suhde vankalla pohjalla" jne. 

Olemme seurustelleet 2 vuotta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vietätte synttäreitä?

Vierailija
2/10 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juup, hyvällä pohjalla varmaan tämä suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivän tiedän, mutten vuotta :) Ihan normaalisti - treffejä ja lahjoja

Vierailija
4/10 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattasko kattoo joskus henkkarit. Ilmeisesti miehellä on perhe ym. jossain ja suojelee hetuaan. Toivottavasti olet täysikäinen, ettei tule pedofiliasta syytettä. Toivottavasti pääset suhteesta eroon itsesi takia, tuo on sairasta sekä miehen puolelta että sinun puoleltasi kuulostaa alistetulta suhteelta ja riippuvuudelta.

Vierailija
5/10 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso jostain koulukavereista tiedot

Vierailija
6/10 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato ajokortista, kun käy vessassa, sillä se selviää.

Tai koita päätellä anopista. Mies on todennäköisesti sitä vähintään 20 vuotta nuorempi. Tai ei ainakaan anoppia vanhempi ;)

Vierailija
7/10 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö oikeasti edes hänen nimeään?

Vierailija
8/10 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaksi vuotta kimpassa etkä tiedä miesystäväsi ikää. Kysy, herranen aika, jos se sinua rassaa. Jos asutte yksissä, niin tuleehan niitä erilaisia virallisia papereita, esim. veroehdotus, jossa on henkilötunnus. Siitähän sinä sen näet, vai sulkeeko mies paperit kiireesti lukkojen taa? Aika omituista meininkiä!

Vierailija
9/10 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei tää nyt niin vakavaa ole :D Anoppi on 63. Itse olen 26, en mikään pikkulapsi enää ainakaan omasta mielestäni...

Kyllä, miehellä on perhe. Asuu tällä hetkellä kotonakotona, isänsä ja äitinsä kanssa. 

ap

Olen yrittänyt vakoilla sen kavereita, mutta kenelläkään ei näy syntymäaikoja.. Miesystäväni ajoi tänä kesänä ajokortin, mutta salapoliisityö tuntuu vähän ikävältä.

Vierailija
10/10 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sen ajokortti tai henkkarit. Ihan varmuuden vuoksi, täytyyhän sun tietää, että onko edes nimi oikea. Toivottavasti salaa vaan ikänsä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi