"yllätysraskaus" pino
Eli toivoisin löytäväni vertaistukea. Sain viikko sitten tietää olevani raskaana, täysi yllätys. Minulla on 3-vuotias edellisestä suhteesta, uuden miehen kanssa yhteiseloa takana 7 kuukautta. Suhde on vakaalla pohjalla, elämä on kaikin puolin täydellistä. Meillä oli suuria suunnitelmia, joista yhteenkään ei kuulunut vauva. Nyt sellainen on kuitenkin tulossa, ja kaikki menee uusiksi. Pelottaa paljon. Paljon on hyvääkin, pieni saa pikkusisaruksen ja me yhteisen lapsen, uskon myös että näin oli tarkoitettu. Silti, ajoittain esiin hiipii suunnaton pakokauhu. Näen silmissäni kuinka istun jälleen leikkipuiston reunalla ja katson kun ne viimeisetkin nuoruusvuodet valuvat ohi. Olen päälle 25. Olin ensimmäisen kanssa kotona kolme vuotta ja koin viimeiset 1,5 hyvin puuduttavaksi. Nyt hän aloitti syksyllä päiväkodin, minä työt, elämä rullaa mallillaan. Ja eikun takaisin alkuun. Eikä siinä vielä kaikki! Pikkuiseni on isällään joka toisen viikonlopun, ja voi kuinka tästä omasta ajasta nautinkaan!! Nyt siitä täytyy luopua. Ei enää laatuaikaa itsen, saati miehen kanssa.