Missä mieheni lompakko?
Onkohan palstameedioita paikalla? :) Ollaan siivoiltu ja rymsteerattu tänään, ja nyt miehen lompakkoa ei löydy mistään. Joudun pian lähtemään itse Siwaan hakemaan palkintosuklaatani, ellei mokoma löydy. :D
Lompakko on 99-prosenttisella varmuudella meillä kotona sisällä. Vaan missä? Oikein arvanneelle/ennustaneelle palkaksi hyvä mieli ja suklaata, jos arvaa oikein senkin, missä asun. ;)
Kommentit (43)
Se on sun käsilaukussa turvassa. Ihan varmasti on. Tsekkaa vaikka. Yst. terv. Tonttumuori Nuhanenä
Rakastajattaren sohvan välissä. Illan töiden jälkeen piipahti.
Mun miehen lompakko oli housuntaskussa, ja housut pesukoneessa. Pestyinä ja märkinä, tietenkin. Olipahan puhdasta rahaa. Ja pankkikortteja yms...
Ei ole missään kipossa tai kulhossa tai maljakossa? Jos lapsi piilottanut niin lelulaatikossa?
Peilikaapin hyllyllä, uunissa, mikrossa, roskakorissa, sängyssä, lapsen lelukopassa?
Vessanpöntön läheisyydessä, pudonnut taskusta sinne.. Verhojen alla, ruokapöydäntuolilla?
Vessanpöntön läheisyydessä, pudonnut taskusta sinne.. Verhojen alla, ruokapöydäntuolilla?
Teillä on pieni lapsi. Se on siis roskiksessa, ihan varmana.
Kirjahyllyssä kirjojen takana sillä korkeudella mihin lapsi yltää ne pudottamaan?
Pöytäliinan alla? En näe oikein selvästi, kristallipallo jotenkin suttuinen.
Onko teillä mitään sopivia lokosia, mihin sen voisi pujottaa? Tuttavalta katosi muovikortit lompakosta ja ne löytyivät eteiseen nostetusta turvaistuimesta, jonka turvavöiden pujotuskolot oli juuri luottokortin kokoisia.
Vessanpönttö?
Onko kengät tsekattu?
monesti on ollut kengissä kadonneita tavaroita, jos niitä on missään lähelläkään, kurkatkaa
Likapyykkikorissa olevissa housuissa.
Patterin välissä ? Sinne meidän lapset oli kerran avaimet piilottaneet...
Ei ole vielä löytynyt. :) Roskapussin dyykkasin ennen, kuin vein sen. Itse piti iltasuklaa hakea. ;( Etsinnät jatkuvat huomenna lastenhuoneesta ja kenkäkaapista. Miehellä onneksi vapaapäivä, niin ei lompakkoa mihinkään oikeastaan tarvitsekaan. :)
ap, suupielet sukulaatissa
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 19:14"]
takintaskussa ja Porissa asutte.
J-J
[/quote]
Ei ollut eikä asuta. :) Mää ole kyl siält kotosi.
ap