Olen intuitiivinen näkijä, vastaan kolmeen kysymykseen
Kommentit (63)
Vielä korostan,että minun vastauksiin tulee suhtautua varauksella. Ja antakaa palautetta. Teen vielä niin monta mitä tulee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja tanskalainen?
Lautta näkyy ja suunta kohti Saksaa. Näen yhden ihmisen.
Ap
Vaikea antaa palautetta. Varmaan näin tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa kirjan. Miltä se näyttää?
Hyvinvointia. Mutta pystyt akateemisempaan.
Ap
Tämä osui. Minulla on akateeminen tausta, mutta kirjoitan pitkäaikaisesta harrastuksestani.
Vierailija kirjoitti:
Annan palautetta jos vastaat minulle: menetänkö luottotietoni vuoden sisään?
Et. Mutta sinun pitää asettaa rajat sille tummalle hoikalle miehelle. Ja lopeta uhkapelaaminen. Mitään ei ole menetetty. Lopeta tuo asenne mikä sulla nyt on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et. Mutta sinun pitää asettaa rajat sille tummalle hoikalle miehelle. Ja lopeta uhkapelaaminen. Mitään ei ole menetetty. Lopeta tuo asenne mikä sulla nyt on.
Ap
Harmi, luulin, että voisit osatakin jotain jostain syystä. En tiedä kenestä tummasta miehestä puhuit enkä ole koskaan uhkapelannut tmv.
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla ja hänellä vielä toivoa?
Vastaa tähän, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten veljeni käy?
Näen auton ja ylinopeutta ja "rassausta" en tiedä mitä se on.
Joku nainen on, hän on yliopistossa opiskelemassa.
Näen pahaa mieltä, mutta en mitään huonoa kenellekään. Joku luopuminen on kyseessä. Kaikki asettuu.Haluaisin palautetta näistä jos vain voitte. Koska olen aloittelija.
Ap
En osaa antaa palautetta tästä, sillä luopuminen tuntuu ristiriitaiselta "ei mitään huonoa kenellekään" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voittaako PS?
Tämä on ulottumissani oleva kysymys, sillä perussuomalaisten suosio perustuu kollektiiviseen asetelmaan. En osaa vastata tähän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten veljeni käy?
Näen auton ja ylinopeutta ja "rassausta" en tiedä mitä se on.
Joku nainen on, hän on yliopistossa opiskelemassa.
Näen pahaa mieltä, mutta en mitään huonoa kenellekään. Joku luopuminen on kyseessä. Kaikki asettuu.Haluaisin palautetta näistä jos vain voitte. Koska olen aloittelija.
Ap
En osaa antaa palautetta tästä, sillä luopuminen tuntuu ristiriitaiselta "ei mitään huonoa kenellekään" kanssa.
Tarkoitin, että molemmat jatkavat omilla poluillaan. Luopuminen tapahtuu luonnollisesti. Surua on, mutta ei tuskaa.
Ap
Kuinka näet Ap? En sekaannu tähän, mielenkiinnosta vain kyselen sinua kunnioittaen. Itse näen ns harvoin, tiedän vain jotenkin mitä kysyjälle kysyy, ja vastaan kuin apteekin hyllyltä. Jokin kaukainen näky, ei sitä tiedä kuin toinen samanlainen. Isot maailman asiat taas saan erilailla. Näen ne mutta epäilen itseäni välillä. Ikävä mainita, mutta kaikki ovat toteuneet. Yritä sinä Ap auttaa muita, ja rohkeasti vastaa vain. Jos menee joskus mönkään, niin se on sit vain omasta päästäsi tulevaa, ei sitä ettet näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Harmi, luulin, että voisit osatakin jotain jostain syystä. En tiedä kenestä tummasta miehestä puhuit enkä ole koskaan uhkapelannut tmv.
Valitettavasti en osaa sanoa muuta. Asenne oli ainoa joka tuli vahvasti esiin.
Huomioithan, että itse tunnet oman elämäsi parhaiten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla ja hänellä vielä toivoa?
Vastaa tähän, kiitos.
En tiedä kun en tuntenut mitään lukiessani kysymyksesi. Mutta reaktiivisuuteesi perustuen voin päätellä, että tämä ihminen on sinulle hyvin tärkeä. Ehkä liiankin tärkeä.
Ap
Miten aikuisen poikani elämä menee? Nyt asiat hyvin.
Miten pärjään juuri alkaneissa opinnoissani? Vaikealta tuntuu
Olenko koskaan herra H:n mielessä?
Ajatteleeko hän minua enää ollenkaan, merkitsinkö hänelle mitään?
Pettääkö puolisoni minua? Saanko lapsen? Miten ystäväni terveys?