Kävin tänään Turussa, meininki oli kuin heinäkuussa, kaikki terassit täynnät porukkaa, juuri kellään ei maskeja
Ihan niin kuin mitään koronaa ei olisikaan... Helsingissä ihan eri meno taas.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla katsotaan maskinkäyttäjiä kuin vieraalta planeetalta tulijoita. Tänään Korson K-marketissa, olin ainoa maskinkäyttäjä. Eräs mummo tuijotti minua suu auki, kassalla hän ei meinannut saada ostoksiaan hihnalle, kun aika kului minua tuijottaessa. Suomalaiset eivät koskaan tule käyttämään maskeja, koska he häpeilevät sitä niin paljon.
Itse en välitä, kuin omasta ja läheisteni terveydestä, suurin osa ihmisistä on välinpitämättömiä. Olen sairaanhoitaja ja nähnyt koronan vaikutukset. Ehkä nämä vanhukset, jotka tuijottavat, ovat yksinäisiä, joilla ei ole ketään, joka heitä neuvoisi. Muistisairaat eivät ymmärrä maskeja, voi olla, että maskit pelottavat heitä. Suomessa on paljon muistisairaita kotonaan asuvia, joilla ei ole ketään neuvomassa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla katsotaan maskinkäyttäjiä kuin vieraalta planeetalta tulijoita. Tänään Korson K-marketissa, olin ainoa maskinkäyttäjä. Eräs mummo tuijotti minua suu auki, kassalla hän ei meinannut saada ostoksiaan hihnalle, kun aika kului minua tuijottaessa. Suomalaiset eivät koskaan tule käyttämään maskeja, koska he häpeilevät sitä niin paljon.
Maskin käyttöä ei hävetä, jos maskin käyttäjää katsotaan pitkään se johtuu vain siitä, että halutaan painaa mieleen keskimääräistä tyhmemmän ihmisen kasvot, jotta tietää kiertää tulevaisuudessakin kaukaa.
Ihminen, jonka äo (=älykkyysosamäärä) on suurempi kuin kengännumero ei moista kasvoilleen laita.
Suomen korkea koulutustaso on syynä siihen, miksi täällä ei kuljeta rätti naamalla.
Kehitykseltään vajaat menevät somen luoman hysterian mukana.
Tänä vkl on ennätysmäärä porukkaa baareissa kun ilmoittivat, että aukioloajat voi supistua..ei ois kannattanut sanoa sitä ääneen..