Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fleshlight neitsyt malli

Vierailija
25.09.2020 |

Kokeilin flesun insertin ympärille alkupäähän laittaa kireän kumilangan ja voihan perhana, että ei ole aikasemmin tullut mieleen. Tunne on, kun neitsyt pimperoon työntyisi. Aivan super kiihottavan tiukka ja se tunne, kun terska luiskahtaa sisään. Sama, kun pyllyyn työntyy, niin paras tunnehan on, kun kalu luiskahtaa sulkijan ohi. Kannattaa flesun omistajien kokeilla ehdottomasti! Omakaan kalu ei todellakaan ole se pienin ja onhan nää muutenkin huikeen hyviä, mutta nyt nousi ihan uudelle tasolle. Varoituksena, että mälli lentää erittäin nopeasti ja orgasmi saa varpaista kynnet irti.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kumma jos ei aidot kiinnosta.

Kyllä muaki aito kulli kiinnostaa, tosin ei aina saatavilla.

Vierailija
22/33 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt äkkiä edes muista. Vaimo sen osti lahjaksi reilu vuosi sitten, kuten on ostanut pari edellistäkin. Jos seuraavaks kokeilis suu mallia😄

Mä ostan mielelleni seuraavaksi pyllyn. En pysty antamaan omaani, joka kestää nipin napin varsinaisen " työnsä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt äkkiä edes muista. Vaimo sen osti lahjaksi reilu vuosi sitten, kuten on ostanut pari edellistäkin. Jos seuraavaks kokeilis suu mallia😄

Mä ostan mielelleni seuraavaksi pyllyn. En pysty antamaan omaani, joka kestää nipin napin varsinaisen " työnsä."

MieHelleni.

Vierailija
24/33 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva pestä muovihärpäkettäspermoistaan hyi helvata, noloa

Vierailija
25/33 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Onko vaimos tietoinen, että ostamansa lahja on käytössä sun pedofiilisiin fantasioihin? Jos mun ukkeli tulis hehkuttelemaan mulle miten teki kumifjontastaan neitsytvaginan huolestuisin hänen mielenkiinnonkohteista 🤔 tuskin kukaan mieltää sun neitsythaaveita aikuisiin naisiin......

Mikäs juttu tämä on, oot aika sekaisin. Mallikaan ei ollut mikään viivapillu. Toihan on vaan tapa lisätä nautintoa. Ei niitä lapsia tartte olla tänne sekottamassa. Hölmöä.

Nainen olen itsekkin mutta ikää jo 50 v, eikä tullut mieleekään sun ajatukset.

Ööhh...no ei tullut kyllä minullekkaan mieleen ja nainen myös olen.

Vierailija
26/33 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva pestä muovihärpäkettäspermoistaan hyi helvata, noloa

Kait ne dildotkin hyvä on huuhtoa

Vierailija
27/33 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jyystämässä muovinpalaa jotenkin toi mielikuva on niin koominen ja samalla sääliä herättävä.

Vierailija
28/33 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nainen työntelee sisäänsä muovin palaa, jotenkin mielikuva on säälittävä

Vierailija
29/33 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, kun ette linkitä videoita tai kuvia missä panette näitä flesujanne

Vierailija
30/33 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on flesu, eikä ällötä yhtään. Sitä on ollut kiva käyttää yhdessä. Sitä paitsi suosittelisin sitä kaikille. Käteen vedossa tuntuma on tiukempi /kovempi niin välttämättä pitkän tauon jälkeen se pimppa ei tunnu niin "tiukalta"🙂

Ikinä en ole 2 jäänyt flesulle joten naiset ottakaa herne pois nenusta flesun suhteen 😀

Vierailija
31/33 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, kun ette linkitä videoita tai kuvia missä panette näitä flesujanne

Oijoi joi..Toihan voiskin olla. Haluutko nähdä vai?

Vierailija
32/33 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia kun nainen dildottaa, niin se vaan on.

Vierailija
33/33 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valistustuokio meille kaikille jos joku ei jo sanonut. Immenkalvoa ei puhkaista, se ei ole kalvo. Se on vaginassa, suuaukon lähellä oleva sidekudosrengas tai -puolirengas. Kun sitä venyttää niin se venyy ja ei ole enää tiellä yhtä tiiviisti. Koko vaginan matkalla se ei vaikuta vaan vain vaginan suulla, ennen kuin se on venytelty normaaliksi. Immenkalvo ei puhkea eikä katoa, kun sitä on jollain venytelty se vain on vähemmän tiellä aiheuttamassa vähemmän kipuja.