Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krista Kiuru sulkee taas ravintolat

Vierailija
25.09.2020 |

Hhbä

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein jos sen uskaltavat tehdä eikä ajeta raha edellä puuhun. Enemmän tulee työttömiä jos annetaan viruksen levitä hallitsemattomasti. Vältetään turhat kuolemat eikä matkita ruotsia ihan kaikessa. Monessa maassa on menty huomattavasti pidemmälle rajoituksissa kuin suomessa. Rajoitetaan nyt ajoissa niin pääsemme helpommalla tulevaisuudessa. Ravintolapomoja on turha yhtään kuunnella, siellä päässä soi vain rahan sävelet.

Vierailija
42/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolat vai yökerhot? Eihän lounasravintolat mikään erityinen riski ole, jos istutaan harvassa ja kädet desinfioidaan. Leivän voi jättää ottamatta ja syödä vain välineillä.

Juuri oli uutisissa juttua, ettei lounasravintoloissa käy juuri kukaan, koska etätyö. 

Täällä Jyväskylässä kukaan ei ole ollut etätöissä elokuun jälkeen, kaikki ovat työpaikoilla.

No sen kyllä huomaa, koska Jyväskylä on tällä hetkellä Suomen Wuhan.

Juu, yhtäkkiä Keski-Suomeen kasvoi 11 miljoonan ihmisen suurkaupunki :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ihmiset oikeasti niin lapsellisia, että kuvittelevat ravintoloiden sulkemisen estävän koronan leviämistä? 

44/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta, kun räkälät ja juottolat kiinni! Sieltä se korona leviää... känniset ihmiset eivät välitä mistään. Sen jo asiantuntijatkin myöntävät.

Vierailija
45/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35651 kirjoitti:

Ei muuta, kun räkälät ja juottolat kiinni! Sieltä se korona leviää... känniset ihmiset eivät välitä mistään. Sen jo asiantuntijatkin myöntävät.

Alkot ja kauppojen alkoholihyllyt kiinni ennemmin. Sitten ei ihmisillä ole niin laajasti varaa juoda itseään humalaan, kun pitää ostaa juomat ravintolahintaan. 

Vierailija
46/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi sulkisi ravintolat isämmaalliseen tyyliin vain yönmustilta!

Vierailija
47/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ajattelin, että parempi olla elossa kuin kuollut, meidän ruokakaupatkin pitää laittaa aukiolot alas, olen siellä töissä. Olisi vaikka, että ruokaa saa ostaa kello 9-10 ja taas illalla kello 19-20. Silloinkin vain maskit päässä ja näin. Tyhmät ihmiset yskii ilman mitään rättiä tai edes omaan hihaansa mutta myyjä ei saa mennä sanomaan: ULOS. Varmaan tulisi potkut, rakastan myyjän työtä mutta nämä muutamat asiakkaat tekee sen työn vaaralliseksi.

Vierailija
48/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ihmiset oikeasti niin lapsellisia, että kuvittelevat ravintoloiden sulkemisen estävän koronan leviämistä? 

Minä ilmeisesti olen. 

Toinen mitkä pitäisi kieltää ovat kaikki yleisötapahtumat. Mutta tuskin tulee onnistumaan, sillä niin isoja staroja on vastustamassa tätä (mm. Jenni Vartiainen, Vesala, Sami Hedberg). 

Vierailija
49/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, Kristalla on sellainen nappi, mitä painamalla kaikki Suomen ravintolat menevät kiinni tai avautuvat. Sillä sitten säätelee aukioloa. 

Teknillisiä joutavuuksia! Jussi käyttäisi sulkijalihasta.

Vierailija
50/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmeisesti olen. 

Toinen mitkä pitäisi kieltää ovat kaikki yleisötapahtumat. Mutta tuskin tulee onnistumaan, sillä niin isoja staroja on vastustamassa tätä (mm. Jenni Vartiainen, Vesala, Sami Hedberg). 

Mitä tuo hyödyttäisi, kun samaan aikaan rampataan riskimaissa tautia hakemassa? Vai oletko sinäkin näitä, jotka haluavat Suomen konkurssiin? Vaiko niitä, jotka eivät tajua, miten isoista rahoista työpaikkamääristä puhutaan tapahtuma- ja ravintola-alalla?

Vierailija
51/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista tuntuu olevan nyt ainoa hallituksen järjen ääni. Iso käsi Kristalle. Ravintoloitsijat saa ihan rauhassa itkeä. Olkaa mielummin luovia, parempia yrittäjiä, eli Älkää itkekö ,nolot. Kukaan ei koronalle kuitenkaan mitään voinut.

Vierailija
52/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmeisesti olen. 

Eli haluat Suomeen muutamia satoja tuhansia työttömiä lisää yhteiskunnan elätiksi? Kertoo kyllä sellaisesta lapsellisuuden asteesta, että aika hiljaiseksi vetää. 

Vierailija
53/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Siitäs saatte, kun oli pakko juhlia. Minä minä minä.

Vierailija
54/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmeisesti olen. 

Ja JOS noin tapahtuisi, arvelet koronan tuosta vaan katoavan?  

Vierailija
55/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmeisesti olen. 

Mitä tuo hyödyttäisi, kun samaan aikaan rampataan riskimaissa tautia hakemassa? Vai oletko sinäkin näitä, jotka haluavat Suomen konkurssiin? Vaiko niitä, jotka eivät tajua, miten isoista rahoista työpaikkamääristä puhutaan tapahtuma- ja ravintola-alalla?

Nyt on poikkeustila. Sota. Tätä ei voi verrata normaaliarkeen.

Halvemmaksi tulee valtiolle maksaa näille yrittäjille tukea, kuin täyttää sairaalat potilailla. Ja nyt kun on tutkimusaineistoa siitä, että melkein kaikille koronan sairastaneille tulee vammoja esim. sydämeen, keuhkoihin ja/tai munuaisiin. Emme vielä tiedä, kuinka hirveän kuorman koronan "jälkitaudit" tuovat veronmaksajille tulevina vuosikymmeninä. 

Vierailija
56/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmeisesti olen. 

Nyt on poikkeustila. Sota. Tätä ei voi verrata normaaliarkeen.

Halvemmaksi tulee valtiolle maksaa näille yrittäjille tukea, kuin täyttää sairaalat potilailla. Ja nyt kun on tutkimusaineistoa siitä, että melkein kaikille koronan sairastaneille tulee vammoja esim. sydämeen, keuhkoihin ja/tai munuaisiin. Emme vielä tiedä, kuinka hirveän kuorman koronan "jälkitaudit" tuovat veronmaksajille tulevina vuosikymmeninä. 

Sinulle on sitten varmasti ok, että veroprosenttisi korotetaan vaikkapa 50%? Jostainhan se raha on saatava niihin tukiin. 

Vierailija
57/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä hyvä homma. Toivotaan että pitää paikkansa. Huonoon suuntaan menossa taas tämä korona, tartuntoja on kohta yhtä paljon kuin keväällä.

Väännän nyt taas tämän rautalangasta. Keväällä testattiin 2000 testiä päivässä. Nyt testataan 30 000 testiä päivässä. Siksi nyt löydetään 15x enemmän tartuntoja kuin keväällä. Eli keväällä joukossamme liikkui koronapotilaita joita ei ollut testeissä löydetty.

Vierailija
58/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Siitäs saatte, kun pitää juhlia kuin viimeistä päivää.

Vierailija
59/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmeisesti olen. 

No eipä Jenni Vartiainen mitään sieltä Nykistä käsin vastusta. Vesala se itkee joka lööpissä miksei saa pitää festareita jotka toimii koronalinkoina.

Vierailija
60/61 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytöntä. Ahkerat yrittäjät menettävät kohta elinkeinonsa ja ihmisillä on oikeus tukea heitä. Jethro kirjoitti asiaa. Vaikka juuri sinä et tarvitse sitä kaikkea, moni tarvitsee.