Joko kävit sädekehä kirkkaana esittelemässä lähikaupassa maskiasi samalla luoden vihaisia katseita maskittomiin päin?
Kommentit (18)
Olen käyttänyt kapassa maskia jo keväällä.
Kiinnostaa pysyä terveenä, ei sairastua.
Kiitos kysymästä, mutta olen käyttänyt maskia kaupassa jo kesästä lähtien, kun niitä vihdoin alkoi saada sieltä ostettua.
En. Kävin viimeksi kaupassa maaliskuun alussa.
Nautitko ap siitä, että hiivit muiden kaupassa-asioivien viereen köhimään ja naurat heidän hassunhauskalle koronahysterialleen?
Huomenna meen. Aamulla ei oo ruuhkaa kun kaikki on krapuloissaan.
En. Ravaan päivittäin kaupoilla, ja istun ruuhkabussissa tyytyväisenä. Koskaan en tule maskia käyttämään, käyttäkööt muut jos haluavat.
No vähän joo. Jouduin pakon edessä lähtemään kotoani ja istun nyt junassa ja kenelläkään muulla ei ole maskeja.
En. Menin Jumbon Prismaan maskissani ja paheksuin maskittomia 😄
Meikä mandoliini käyttää maskina muijan stringejä 👍
M33
Sädekehä jäi kyllä kotiin, kun en ollut kuullut, että se pitää laittaa maskin kanssa. Käytän maskia kaupassa ja metrossa, en tiedä käyttääkö muut, et kyylää. Yritän vain pysyä terveenä.
Vierailija kirjoitti:
M33
Blokkaako ne kalan hajun?
Vierailija kirjoitti:
M33
Onko mukana myös haju?
Olen pitänyt maskia kaikkina työpäivinä jo puolen vuoden ajan. Olen myös nähnyt lähietäisyydeltä, mitä maskittomuus pahimmillaan tekee terveydelle. Käyn kaupoissa mahdollisimman harvoin ja tietenkin aina maski. Juuri nyt ei tulisi mieleenkään olla ilman.
En tahdo potilaaksi työpaikalleni.
Käytän maskia kaupassa käydessäni, terveys on tärkeintä. En halua työskentelemälleni korona-osastolle potilaaksi hengityskoneeseen. Näin potilaita liikaa keväällä.Suojelen perhettäni myös käyttämällä maskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Onko mukana myös haju?
Tuttu tuoksu luo turvallisuuden tunnetta näinä epävarmoina aikoina 😉
Noudatan tietenkin tässäkin asiassa viranomaisten antamia suosituksia, kuten jokainen täysjärkinen ja vastuullinen ihminen tekee.
En. Olin töissä toisen asteen oppilaitoksessa, jossa lähes kaikilla oli maskit.