Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet aivan ihanissa häissä, joiden hääpari kuitenkin ennen pitkää eronnut?

Vierailija
30.11.2013 |

Niin, siis oletteko olleet ihanissa, kauniissa herkissä häissä, joissa itketty ilosta ja kaikki ajatelleet kuinka ihasna pari, mutta kuitenkin pari lopulta eronnut?

Tai oletteko vastaavasti olleet häissä, jotka eivät ole olleet kovin lämminhenkiset ja olet ajatellet parin olevan epäsopivat tosilleen, mutta pari oniin edelleen yhdessä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tulipas kirjoitusvirheitä, anteeksi.

Vierailija
2/11 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, juuri tuollaisissa häissä, jotka olivat niin ihanasti hääparin näköiset, morsian lauloi sulhaselle ja sulhanen soitti kitaraa morsiammelle jne, erosivat muutamaa vuotta myöhemmin.

Toisaalta olen ollut häissä, joissa sulhanen oli pahassa krapulassa, oli herännyt kirkon aidan viereltä pari tuntia ennen vihkimistä, raskaana oleva morsian oli raivoa täynnä, nyt ovat onnellisia isovanhempia, noista hirviöhäistä on 30vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ootko sinä? Minusta kaikki häät, joissa olen ollut, ovat olleet lämminhenkisiä. Toiset ovat eronneet, toiset ovat yhdessä.

Vierailija
4/11 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useammissa :)

Mun ja miehen avioliittoa veikattiin lyhyeksi, juhlimme juuri 19. hääpäivää ja noista veikkaajista kaikki ovat eronneet.

Vierailija
5/11 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useammissa :)

Mun ja miehen avioliittoa veikattiin lyhyeksi, juhlimme juuri 19. hääpäivää ja noista veikkaajista kaikki ovat eronneet.

Vierailija
6/11 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki häät on yleensä teatteria ja yksikään mun kavereista ei ole enää naimisissa ensimmäisen miehensä kanssa. Sukulaisista moni on vielä naimisissa.

Vierailija
7/11 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan outo, sillä kaikki hääparit, joiden häissä olen ollut ovat edelleen naimisissa, eivät ole eronneet. Tai yksi pari ei ole, mies kuoli parinkymmenen avioliittovuoden jälkeen... Mutta sitä ei voi erona pitää :(

Vierailija
8/11 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena olen ollut noin kymmenissä häissä ja kaikki ovat olleet lämminhenkisiä, mutta kyllä jotkut ovat olleet toisia "herkkiksempiä". Tietääksi vain yksi pareista on eronnut ja heidän häät olivat kyllä ihanat.

Ei siis omasta mielestäni mitään väliä sillä millaiset häät kukin pitää. Tai pitääkö ollenkaan. Yleisesti vain asiaa mietin. Jotenkin tyyliin onko ihanat, romanttiset, rakkaudentäyteiset häät yhteydessä onnellisen yhteiselon kanssa. Vaiko peräti päin vastoin? Ei mitään järkevää syytä tähän(kään) pohdintaani.

Ap

Vierailija
9/11 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en taida tietää kuin yhden parin joka ei ole eronnut + oma liitto. Veli on naimisissa, mutta en ollut häissä. Ja yks pari meni naimisiin vasta viime kuussa.

Vierailija
10/11 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kihlattu oli täysin erilainen mitä olisin etukäteen kuvitellut hänelle sopivaksi. Suunnittelivat häitään vuoden ja erosivat neljän vuoden jälkeen. Nyt veljellä on uusi vaimo, joka on sitä tyyppiä mitä hänelle uskoin sopivaksi ja viisi vuotta tuli juuri  täyteen. Katsotaan miten pitkälle kantaa tällä kertaa.

Vierailija
11/11 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:09"]

Niin, siis oletteko olleet ihanissa, kauniissa herkissä häissä, joissa itketty ilosta ja kaikki ajatelleet kuinka ihasna pari, mutta kuitenkin pari lopulta eronnut?

Tai oletteko vastaavasti olleet häissä, jotka eivät ole olleet kovin lämminhenkiset ja olet ajatellet parin olevan epäsopivat tosilleen, mutta pari oniin edelleen yhdessä?

[/quote]

Tätä on pakko kommentoida, en ollut itse paikalla, mutta tapahtui seuraavaa... Kaveri meni naimisiin ja kyseinet häät näytettiin koko Suomelle sen Satuhäiden johdosta. Ihan OK, mutta pariskunta erosi jo ennen kuin ko. jakso esitettiin TS:ssä, että silleen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi