Liian komea mies kiinnostunut minusta?
Työpaikallani on eräs todella komea mua vähän nuorempi mies, itse olen ylipainoinen ja muutenkin aika harmaahiirulainen, en edes meikkaa. Se mies selvästi vilkuilee minua, välillä jopa tuijottaa pitkään. Aluksi luulin vain kuvittelevani koska ei ton näköinen mies voi minusta kiinnostua, mutta välillä on tullut sellaisia syviä katsekontakteja, että olen ihan panikoinut koska tunnen punastuvani. Eli kai mun on uskottava, että hän tykkää musta vaikken ymmärrä miksi. Ollaan kyllä oltu samalla työpaikalla jo vuosia, mutta vasta äskettäin "heräsin" tajuamaan, että on minusta kiinnostunut, enkä kuvittele vaan. On se aina mua vähän vilkuillut, mutta en suostunut uskomaan sitä aiemmin. Joo, on huonohko itsetunto minulla. Vähättelen itseäni ja ulkonäköäni naisille tyypillisesti.
Mutta mun ongelma on, että pelkään liian komeita miehiä. Heti tulee kauheat ennakkoluulot, että se on joku panomies ja kusipää. Ja pettää mua kuitenkin koska mä nyt oon vaan tällainen punkero tavis-Tiina.
Haluaisin kuulla, lähinnä komeilta miehiltä, onko teidän mahdollista kiinnostua naisesta joka ei ole mikään hottis ja mies tietää että saisi paljon kauniimmankin? Koska minua ei kiinnosta mikään seksisuhde vaan se on sitten tosissaan oltava jos ollaan. Olen tähän asti seurustellut tavismiesten kanssa, tuollaista komeaa miestä en uskonut saavani koskaan, joskaan ei sillä niin väliäkään onko komea vai ei. En vain pääse näistä ennakkoluuloistani eroon ja pelkään sitä jätkää sen takia. Juoksen vaan karkuun sitä kuula punaisena :D
Kommentit (88)
M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...
Vierailija kirjoitti:
Nytt sitten vaan panemaan oikein kunnnolla.
En tykkää oluesta.
Samettikukkaro sillä on vain mielessä. Ei millään pahalla.
Oletko varma ettet ole kauniimpi kuin itsellesi kerrot? Itse kuvittelin olevani punkero ja hyvin peritavis, mutta satun menemään ainakin mieheni naismakuun täydellisesti. Olen alkanut itsekin arvostaa itseäni vähän paremmin mieheni myötä. Mies on siis hyvin perinteisesti komea.
Tuskinpa täällä on komeita miehiä palstalla. Tai mistäs sitä tietää?
Se katsoo sua siksi kun näytät muumilta.
Ei ne aina katso sen takia että olisi kiinnostuneita, näytät nyt vain hassulta muumilta, olet kuin redditin r/aww josta saadaan päivän hassujen otuksien annostus.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo etten halua vain paneskella. Mitään ongelmaahan ei olisi jos haluaisin vain seksiä.
ap
Mistä tiedät, että hän olisi kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...
En tiennytkään että tuo on lyhenne vauva-palstailuun.
Täällä ei nyt valitettavasti oo komea mies vaan toinen Tiina. Synkkaako teillä muuten hyvin, vai ootko päätellyt lähinnä pitkistä katseista? Mut kuulostaa kyllä ihanalta ylipäätään tuommoinen ihastumisjuttu :)
Jos apn itsetunto on alhaalla vain ulkonäöllisten syiden vuoksi, luulisi,että tuollaisesta romanssin mahdollisuudesta saisi todella hyvän buustin laittaa kroppa, vaatekaappi ja naama uuteen kuosiin,eikö? Niin itse varmaankin tekisin. Jos mies on sinusta kiinnostunut ihan kuule sinun itsesi takia jo ilman ulkoista vetovoimaa(ja mistä nyt kenenkin mieltymykset voi kysymättä tietää),varmasti olisi selvää kauraa moni muukin mies, jos ap vain pistäisi itsensä timmimpään kuntoon. Tsemppistä ja hyvää motia!
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettet ole kauniimpi kuin itsellesi kerrot? Itse kuvittelin olevani punkero ja hyvin peritavis, mutta satun menemään ainakin mieheni naismakuun täydellisesti. Olen alkanut itsekin arvostaa itseäni vähän paremmin mieheni myötä. Mies on siis hyvin perinteisesti komea.
En osaa itse arvioida ulkonäköäni. Sen tiedän, että painoa on liikaa. Kai minussa jotain kaunistakin on kun kuitenkin olen onnistunut seurustelemaankin, tosin siitä on vuosia aikaa enkä ollut silloin vielä näin tukevassa kunnossa. Olen siis lihonnut parikymmentä kiloa tässä viime vuosien aikana, että on tuokin mies minut nähnyt hoikempana ja nuorempana. Oon vaan jotenkin luovuttanut kokonaan miesten suhteen ja sen takia ei ole kiinnostanut oma ulkonäkökään enää vuosiin. Toki tällainen kiva kutina vähän piristää ja jos sen voimalla vaikka jaksaisi taas alkaa kiinnostaa itsestä huolehtiminen. Vaikken varmaan uskalla juuri hänen kanssaan mihinkään ryhtyä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Se katsoo sua siksi kun näytät muumilta.
Ei ne aina katso sen takia että olisi kiinnostuneita, näytät nyt vain hassulta muumilta, olet kuin redditin r/aww josta saadaan päivän hassujen otuksien annostus.
Ihan mahdollista. Minä saatan tuijottaa jotain mielestäni vastenmielisen näköistä naista. Siinä ei todellakaan ole kyse seksuaalisesta kiinnostuksesta.
Sellaisiakin komeita miehiä on, joilla ei ole aavistustakaan siitä, että heitä pidetään komeina. Olen tuntenut aika monta tällaista tapausta, jotka ajattelevat itse olevansa ihan perustaviksia.
Varmaan kaikki muutkin naiset ajattelevat hänestä "ei toi voi olla musta kiinnostunut, niin hyvännäköinen" eivätkä ikinä lähesty häntä. Ja jos tyyppi ei itse ole lähestyjätyyppi, ei käy baareissa tai harrasta tinderiä, niin vuosien saatossa, kun kukaan nainen ei lähesty voi mies alkaa ajatella vian olevan ulkonäössän ja alkaa silmäilemään vähemmän viehättäviä naisia, "omatasoisiaan". Plot twist: se oletkin sinä joka näin ajattelee. Olet oikeasti himo babe.
Jos te olette sinkkuja molemmat ja mies olisi kiinnostunut, kai se jotain aloitetta jo olisi tehnyt, pyytänyt lounaalle kanssaan tms.
Seurustelin komean miehen kanssa, mutta hän osottautui pettäjäsiaksi. Ehkä seuraavan kerran mulla soi hälyytyskellot semmosen kohdalla, joka vuolaasti kehuu kuinka aina naiset pyytelee baarissa numeroa. Taisi itse olla numeroaan jakamassa.