Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat, missä poltatte

Vierailija
30.11.2013 |

Pihalla? Parvekkeella? Polttaako kukaan sisällä enää missään, kuten kesämökillä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, misssään tilanteessa tupakoisi sisällä, vaikka silloin tällöin polttelenkin.

Vierailija
2/9 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle menen, roskisten viereen, jotta savu häiritsisi mahdollisimman vähän. En edes osaisi enää polttaa missään sisällä, joskus ulkomailla sen sallivissa baareissa tuntuu todella kummalliselta sytyttää tupakka. Kuvaan aina silloin itseni ja ihmettelen jälkeenpäin kotona, että ohhoh ja jestas soikoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeella. Isäni tupakoi sisällä ja seinien katku on kammottava.. äitini tupakoi myös lapsuudessani, lopetti nelikymppisenä, nyt kymmenen+vuotta savuttomana.

Vedin ensimmäiset henkoset 11-vuotiaana, näyttämisen halusta, lopettaa olen yrittänyt jo vuosikaudet. Välillä vähemmän, välillä ei.

Isoisäni sai keuhkoahtauman. Lopetti ja on vielä hengissä. Kulkee kuulemma suvussa.

Vierailija
4/9 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotosalla menen parvekkeelle, töissä menen ns sallitulle tupakkapaikalle, ulos luonnollisesti. Joskus poltan myös autossa.

Vierailija
5/9 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona parvekkeella. Asun rivitalossa. Miesystävän luona sisällä ikkunan äärellä. Ulkona poltan mahd. kaukana bussipysäkeistä yms. paikoista, jotten hönkisi ihmisten naamoille. Työpaikka on savuton.

Vierailija
6/9 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeella, muualla olen polttamatta.

Vierailija
7/9 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parvekkeella, autossa, kadulla.. vanha kämppä oli niin huonossa kunnossa et siel tuli sisälläkin poltettua kun ei ulos jaksanu lähtee. tässä omassa ihanassa uudessa asunnossa ei kyllä tulis mieleenkään polttaa sisällä. tupakkakopitkin baareissa tai muualla on ahdistavaa, mieluummin menen ulos!

Vierailija
8/9 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä tulee ulkona poltettua, naapurin mummu polttaa sisällä erityisessä tupakkahuoneessa. Itse en siellä viihdy.

Vierailija
9/9 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä tulee ulkona poltettua, naapurin mummu polttaa sisällä erityisessä tupakkahuoneessa. Itse en siellä viihdy.