Tupakoitsijat, missä poltatte
Pihalla? Parvekkeella? Polttaako kukaan sisällä enää missään, kuten kesämökillä?
Kommentit (9)
Pihalle menen, roskisten viereen, jotta savu häiritsisi mahdollisimman vähän. En edes osaisi enää polttaa missään sisällä, joskus ulkomailla sen sallivissa baareissa tuntuu todella kummalliselta sytyttää tupakka. Kuvaan aina silloin itseni ja ihmettelen jälkeenpäin kotona, että ohhoh ja jestas soikoon.
Parvekkeella. Isäni tupakoi sisällä ja seinien katku on kammottava.. äitini tupakoi myös lapsuudessani, lopetti nelikymppisenä, nyt kymmenen+vuotta savuttomana.
Vedin ensimmäiset henkoset 11-vuotiaana, näyttämisen halusta, lopettaa olen yrittänyt jo vuosikaudet. Välillä vähemmän, välillä ei.
Isoisäni sai keuhkoahtauman. Lopetti ja on vielä hengissä. Kulkee kuulemma suvussa.
Kotosalla menen parvekkeelle, töissä menen ns sallitulle tupakkapaikalle, ulos luonnollisesti. Joskus poltan myös autossa.
Kotona parvekkeella. Asun rivitalossa. Miesystävän luona sisällä ikkunan äärellä. Ulkona poltan mahd. kaukana bussipysäkeistä yms. paikoista, jotten hönkisi ihmisten naamoille. Työpaikka on savuton.
parvekkeella, autossa, kadulla.. vanha kämppä oli niin huonossa kunnossa et siel tuli sisälläkin poltettua kun ei ulos jaksanu lähtee. tässä omassa ihanassa uudessa asunnossa ei kyllä tulis mieleenkään polttaa sisällä. tupakkakopitkin baareissa tai muualla on ahdistavaa, mieluummin menen ulos!
Kyllä sitä tulee ulkona poltettua, naapurin mummu polttaa sisällä erityisessä tupakkahuoneessa. Itse en siellä viihdy.
Kyllä sitä tulee ulkona poltettua, naapurin mummu polttaa sisällä erityisessä tupakkahuoneessa. Itse en siellä viihdy.
En ikinä, misssään tilanteessa tupakoisi sisällä, vaikka silloin tällöin polttelenkin.