Onko noloa juoda yksin kotona viiniä?
Onko teistä noloa juoda kotona yksin ollessa pullollinen viiniä katsellen vaikka lempi tv-sarjaa?
Kommentit (20)
Koko pullollista ei varmaan tulisi yksin juotua vain telkkaria katsellen, mutta puolet ehkäpä.
Se ja sama onko noloa, mutta niin mä toisinaan teen.
Viime viikonloppuna siemailin olutta ja nauraa räkätin Paavo Pesusientä useamman jakson. Mies oli viemässä lapsia yökylään ja kyllä ihmetteli käytöstäni. Otti oluen ja istu seuraan kuitenkin. Hauska ilta oli.
tai sitten joskus viinin voimalla palstailen, terapeuttista. :)
ei tietenkään. Itse nautin, kun joskus saan olla ihan yksin kotona, katson jotain höpöhöpö-leffaa ja syön suklaata ja jäätelöä. miten viini olis eri asia ?
Nautintoaine siinä missä muutkin.
Mieheni taas löysi uuden sikariystävän kun samaan taloyhtiöön muutti yllättäen tuttu sikariklubista. Asuvat ylimmäisessä kerroksessa ja siellä saa lämmitellä parvekkeella tuprutella kaikessa rauhassa ilman että naapurit ( tai vaimo ) napisee pahasta hajusta. Onko se pahasta ? Ei kenenkään mielestä.
Ei kun se on JUHLAA! Oma hemmotteluhetki, joka jalostuu vielä paremmaksi jos on muutama pala hyvää juustoa. Mutta ei sitä juustoakaan tarvii, pari lasia viiniä ja lempparisarja telkusta tai palstailua (mä teen näin myös, nro 4!).. ihanaa...
Oih...ihanaa olla yksin kotona :)
Avaan viinpullon ja katson telkasta jotain eng.hömppää ja teen jotain kasvisruokaa tai tökkään pizzan uuniin ja nautin hetken rauhasta.
Sehän on just parasta seuraa se oma seura. Ei ole kukaan vänkyttämässä vieressä.
Mitäs noloa siinä on? Minulle arjen luksusta on se, kun saan olla vkl illan yksin kotona, juoda viiniä omien herkkujeni kanssa ja katsoa tv:stä mitä lystään. Miehen kanssa monissa jutuissa niin eri maku, että ei onnistu yhdessä samalla tavalla.
Ps: viikonloppuna myös siivoaminen on mukavampaa jos ottaa lasin viiniä, itse avaan kohta punkun ja kaivan imurin kaapista.
Porttiteoria: siirryt pian vahvempiin ja sinusta tulee alkis.
Kyllä, viiniä yksin kotona lipittävät ovat minusta noloja, ainakin jos sitä tapahtuu kovin usein. Siitä kehuskelu on vielä nolompaa. Kyllähän samaa tehtiin teininäkin, mutta...
Aijai, tulisipa taas sellainen ilta, että pääsisin lipittämään viiniä telkkarin eteen, sylissä jotakin herkkua ja koko ilta aikaa! Liian harvoin tulee niitä iltoja, onkohan tänä vuonna ollut yhtäkään?
Ei vaan tuo on parasta laatuaikaa!
Lasillinen ehkä..koko pullolloinen liikaa.
Huijaatko itseäsi juomalla viiniä? Se hienompaa, ei niin haitallista kuin drinkit.
Sinulla voi olla alkoholiongelma.
Lasillinen ehkä..koko pullolloinen liikaa.
Huijaatko itseäsi juomalla viiniä? Se hienompaa, ei niin haitallista kuin drinkit.
Sinulla voi olla alkoholiongelma.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 15:59"]
Porttiteoria: siirryt pian vahvempiin ja sinusta tulee alkis.
[/quote]
No entäs jos sitä viiniä juo ihan vain sen viinin maun takia eikä siksi että se humalluttaa tai että siitä tulee jotenkin hyvä olo. Itse pidän viineistä ja punaviiniä saatan silloin tällöin ihan yksinkin huoda, mutta mitään muuta alkoholia en sitten siedäkään. Kaikkien oluiden ja väkevien pelkkä hajukin alkaa yököttää.
Eihän siitä saa noloa tilannetta, koska kukaan ei ole näkemässä :)
Ihan ok. Itse asiassa itsekin siemailen hanapakkausta juuri nyt. Tarkotus olis koodailla kotitehtävii. Saa nähdä onnistuuko vai meneekö täysin viihteelle :-)
Ei siinä mitään noloa ole. Mulla se homma vaan karkas. Tuli otettua jopa neljänä iltana viikossa. Piti tehdä siinä vaiheessa stoppi. Ja aina varsinkin perjantaisin oli ihan pakottava tunne mennä ostamaan viiniä pari putelia. Nyt en osta ollenkaan kotia mitään alkoholia. Aion pysytellä irti.
Viinin juonti yleensäkin on hyvin noloa... se ei ole sen hienompaa kuin oluen tai viinan juonti ja lisäksi maistuu aivan paskalta. Muuten yksin oleminen kotona tmv. ei ole noloa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 16:54"]
Ei siinä mitään noloa ole. Mulla se homma vaan karkas. Tuli otettua jopa neljänä iltana viikossa. Piti tehdä siinä vaiheessa stoppi. Ja aina varsinkin perjantaisin oli ihan pakottava tunne mennä ostamaan viiniä pari putelia. Nyt en osta ollenkaan kotia mitään alkoholia. Aion pysytellä irti.
[/quote]
Joo, ehkä tää ketju on nyt sit tässä. Kun aletaan moralisoida törpöttelyä monen vastauksen voimin, niin koreografia on jo tiedossa.
Ei, se on ihanaa :)