Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tässä kolmiodraamatilanteessa?

Vierailija
30.11.2013 |

Olisit eronnut miehestä, jonka kanssa olitte yhdessä n. 1,5 vuotta, koska ihastuit toiseen. Rakastat kuitenkin yhä tätä eksääsi, vaikka hänen alkoholinkäyttönsä aiheuttikin välillenne kitkaa, eikä hän ikäerostanne huolmatta (+5 v vanhempi) ollut valmis aikuistumaan tai suunnittelemaan tulevaisuutta.

Tämä uusi mies väittää rakastavansa sinua, on lähdössä kuudeksi kuukaudeksi pois suomesta, mutta palaa kesällä takaisin (eurooppalainen mies kyseessä).

Kumpikin näistä miehistä sanoo, että jos olet toisen kanssa tekemisissä, katkeavat välit häneen. Eksä rakastaa myös sinua.

Yrittäisitkö unohtaa eksäsi, vaikka rakastatte toisianne, mutta yhdessä ollessanne joko tappelette tai harrastatte seksiä, ja antaisit mahdollisuuden tälle uudelle miehelle

vai

yrittäisit päästä yli tästä uudesta miehestä, jonka olet tuntenut pari kuukautta, mutta josta tunnet oikeasti pitäväsi, ja joka todennäköisesti kohtelisi sinua paremmin kuin entisesi - et kuitenkaan tuntisi häntä kohtaan niin vahvasti kun entistäsi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin molempien olla ja olisin hetken yksin.

Vierailija
2/10 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin opetella olemaan ja elämään itsenäisesti ja yksin, hyväksymään ja rakastamaan itseäni ilman läheisriippuvuudesta ja en antais miehen sanella mitä minä teen elämälläni.

Minä en tarvitse miestä valikoimaan itseäni, olen onnellinen ja ihana ihminen yksinkin, ja sillon voin kehittää tasapainoisen suhteen ihmiseen joka arvostaa minua.

Sinä voit joko roikkua miehissä ja toivoa parantavasi/muuttavasi heidät tai löytäväsi onnen jommasta kummasta, tai kasvaa henkisesti ja opetella olemaan hetken omillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat, kummatkin noista pellolle ja uutta vielä parempaa odottelemaan.

Vierailija
4/10 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaisin molemmat.

Vierailija
5/10 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta tässä on se, että tilanne on täysin tosi. En halua loukata ketään osapuolta, rakastan entistäni mutta minua rasittaa hänen alkoholinkäyttönsä ja haluttomuus kasvaa aikuiseksi. Tämä toinen on samanikäinen kanssani, ja hän tuntuu tosiaan hullaantuneen minuun täysin, ja vaikka pidän hänestä todella paljon, en ole valmis mihinkään vakavaan mitä hän ilmeisesti toivoisi.

Ap

Vierailija
6/10 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi pitäisi valita kumpikaan, kun kumpikin vaihtoehto kuulostaa melko huonolta. Alkoholiongelmaisen kanssa olemisesta ei koskaan seuraa mitään hyvää ja toistakaan et rakasta. Ole siis mieluummin yksin, jos pystyt, ja jos et pysty niin siinä onkin syy ongelmiisi.

Vierailija
7/10 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta uudemmasta en tiedä, mutta älä herraparatkoon vaan ala pönkittämään tuota alkoholisoitunutta, vaikka kuinka rakastaisit! Sottapyttykin saa olla, ja jopa putkiaivo, mutta ei alkoon menevä. Ethän pilaa elämääsi, ei ne kuule muutu! (0,001% ehkä) Terveisin väkivaltaisen alkoholistin ex.

Vierailija
8/10 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksään ainakin selvä pesäero. Uuden kanssa voit katsoa, josko jotain kehittyy kun hän palaa. Odotellessa elät itsenäisesti. 

Vierailija
9/10 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille vastanneille! Nämä oikeasti auttoivat, ihanaa joulunodotusta teille :)

Ap

Vierailija
10/10 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ap. samanlainen tilanne ollut joskus ja se oli yhtä tuskaa! Jätin uuden, koska en rakastanut häntä yhtä paljon, vaikka kohtelikin minua paljon paremmin ja otin exän takaisin. Sitten tuli vaan se ongelma, että ex ei päässytkään koskaan yli siitä, että olin ollut tämän toisen miehen kanssa vähän aikaa.

Mitäs siinä sitten tekemään, mies jätti ja jäin yksin ja sitä olen edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi