En aio käyttää maskia, koska silmälasit menevät huuruun.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Hengitä alakautta.
XD
Vierailija kirjoitti:
Muotoile maski nenää myötäileväksi. Niissä on metallinen kaistale, joka muotoutuu. Miksi muuten niin moni ei osaa painaa maskia nenältä tiiviiksi? Maski suojaa paremmin, kun on oikein asetettu.
rillipää, ei huurussa
Maskeja ei saa nenän kohdalta täysin tiiviiksi ja sitä joutuu korjaamaan usein, 2 minuutin kuluttua alkaa huuru.
Riippuu paljon maskista, huurtuuko lasit vai ei. Hyvin istuva maski, jossa ei ole ohivuotoja, ei huurruta laseja.
No eihän se maskin käyttö ole pakollista. Itse käytän maskia jos liikun junalla ja siellä,on ruuhkaa. Eli tosi harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Muotoile maski nenää myötäileväksi. Niissä on metallinen kaistale, joka muotoutuu. Miksi muuten niin moni ei osaa painaa maskia nenältä tiiviiksi? Maski suojaa paremmin, kun on oikein asetettu.
rillipää, ei huurussa
Ettei olisi kiinni nenän mallista kenellä tuo toimii ja kenellä ei. Itselläni on ollut tovin käytössä uniapneaan cpaplaite ja en saa sitä tiiviiksi millään erilaisilla unimaskeilla vaan aina fuskaa silmiin. Nenän vartta ei ole ja itse nenä iso töpö(possumalli). Jos hoitajakaan ei saa noita unimaskeja istumaan oikein niin en ihmettele ettei tuo tavallinenkaan nenämaski vuoda ilmaa laseihin ja ne huurustuu ekasta henkäisystä lähes kokonaan.
Riippuu varmaan siitäkin, miten joutuu hengittämään. Jossain istuessa tai hiljakseltaan kaupan käytävällä liikkuessa ei minulla huurru, mutta jos lähtee kävelemään niin sitten kyllä. Onneksi ei tarvitse ulkona juuri maskia käyttää. Ne sellaiset siniset kertismaskit pinneineen on minusta parhaita huurtumisen ehkäisemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Otoa.
Minä olen käyttänyt jo yli kuukauden kaikenlaisia maskeja lasien kanssa. Ei ole huurtunut mitään.
Ap, opettele käyttämään oikein. Lasit tulevan maskin reunan päälle.
Liian vaikeaa. Tuskin osaa laittaa sitä edes oikeinpäin. Luonnonvalinta korjannee nämä onneksi pois kuleksimasta. Pääsee geenipooli vahvistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia hönöjä syitä varmasti löytyy sille, ettei voi käyttää maskia. Köyhyys, silmälasit, laiskuus, tyhmyys... jne.
Minä en käytä maskia, koska olen tyhmä.
Niinpä menevät, mutta käytän silti. Ja juu on kokeiltu kaikki asennot. Jonkun verran riippuu maskista.
Sitä en kyllä minäkään ymmärrä, miksi niin monilla on kertakäyttömaski, josta eivät paina sitä yläreunan metallilankaa nenänvarren myötäiseksi? Eivätkö ne huomaa sitä tai mitä ihmettä?
Siis sinulla on sellaiset 2000-luvun alun kapeat pikkulasit joissa on vieläpä ne pehmikkeet.. Voi luoja.