Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio käyttää maskia, koska silmälasit menevät huuruun.

Vierailija
25.09.2020 |

Siinäpä se.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti. Laita ne silmälasien alareunat niin että peittävät maskin, ei mene huuruun enää.

Vierailija
2/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne nauhat painaa. En käytä. En käy missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä alakautta.

Vierailija
4/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otoa.

Minä olen käyttänyt jo yli kuukauden kaikenlaisia maskeja lasien kanssa. Ei ole huurtunut mitään.

Ap, opettele käyttämään oikein. Lasit tulevan maskin reunan päälle.

Vierailija
5/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, en voi käyttää kun en sitten näe mitään huurtumisen takia. Ja todellakin pidin laseja maskin päällä. Pitäisi vissiin kokeilla erilaisia maskeja.

Vierailija
6/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kalukukkaronnäköiset ei huurruta.

Vierailija
7/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoile maski nenää myötäileväksi. Niissä on metallinen kaistale, joka muotoutuu. Miksi muuten niin moni ei osaa painaa maskia nenältä tiiviiksi? Maski suojaa paremmin, kun on oikein asetettu.

rillipää, ei huurussa

Vierailija
8/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio käyttää maskia.

En myöskään perustella tuntemattomille miksi en.

Vierailija
9/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia hönöjä syitä varmasti löytyy sille, ettei voi käyttää maskia. Köyhyys, silmälasit, laiskuus, tyhmyys... jne.

Vierailija
10/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Laita ne silmälasien alareunat niin että peittävät maskin, ei mene huuruun enää.

Hä? Mitä vi##ua! Ei kaikilla ole mitään Dame Ednan megalaseja. Ja jos vaikka laittaiskin niin niin pitäis irrottaa nenän pehmikkeet silmälaseista pois.

Vierailija
11/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muotoile maski nenää myötäileväksi. Niissä on metallinen kaistale, joka muotoutuu. Miksi muuten niin moni ei osaa painaa maskia nenältä tiiviiksi? Maski suojaa paremmin, kun on oikein asetettu.

rillipää, ei huurussa

No mä yritin tätäkin, muttei auttanut. Maskeja on ilmeisesti hyvin erilaisia olemassa.

Vierailija
12/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja sit jengi katsoo pahalla silmällä kun kasvomaski falskaa, vaikka kuinka hyvin sen asettelis naamalle.

Vierailija
13/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? Mitä vi##ua! Ei kaikilla ole mitään Dame Ednan megalaseja. Ja jos vaikka laittaiskin niin niin pitäis irrottaa nenän pehmikkeet silmälaseista pois.

Miksi ne pitäisi irrottaa?

Vierailija
14/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole samanlainen naamamalli. Toisilla isompi naama kuin toisilla ja nenänvarretkin erilaisia.

Vierailija
15/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitäisi irrottaa?

No mä en muuten sais asetettua noin kuten sanoit. 

Vierailija
16/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole samanlainen naamamalli. Toisilla isompi naama kuin toisilla ja nenänvarretkin erilaisia.

Niin, jospa se onkin naamassa se vika? 🤔

Vierailija
17/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ja lisäksi se nenäpinne (rautalanka tai mikä lie maskin yläreunassa) kannattaa muotoilla tiukasti nenää ja poskipäitä myötäileväksi, niin huuruuntuminen vähenee oleellisesti. Ei sitä kokonaan voi estää, mutta nuo kaksi toimenpidettä (jotka muutenkin kuuluvat maskin oikeaoppiseen käyttöön) vähentävät sen siedettäviin mittoihin.

Vierailija
18/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kahdeksaan kuukauteen poistunut kotoa, miksi käyttäisin maskia?

Vierailija
19/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi se että työnnän silmälasit tavallista alemmas nenänvarrelle, niin että ne tulevat ihan kunnolla maskin päälle.

Vierailija
20/30 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla ainakin menee vaikka kuinka painelen metallilangan nenänmyötäisesti ja lasit maskin päälle. En silti koe olevani idiootti.

Otan lasit pois kun pystyn ja laitan ne takaisin tarvittaessa hetkeksi, esim katsoessani bussin numeroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan