Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polvisukat ja saparot 27-vuotiaalla?

Vierailija
25.09.2020 |

Onko ihan tyhmää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu niin kuin itse lystäät.

Vierailija
2/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylinsä kullakin.

Itse jäin tosin miettimään, että yli vai alle polven. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tyhmää :) minäkin käytän ja täytän joulukuussa 27

Vierailija
4/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos olet mies. Muuten ehkä ei

mies52v

Vierailija
5/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma tyyli, mutta minulle tuosta tulee mieleen se joku nuori bloggaajanainen, joka seurusteli jonkun nelikymppisen prätkä-äijän kanssa. Naisella oli tosi lapsellinen tyyli ja se yli-ikäinen äijä näytti ihan pedarilta. Ilmeisesti se olikin niiden leikkien tarkoitus (nainen oli oikeasti täysi-ikäinen), mutta siitä on kyllä jäänyt ikuinen ällötys tuollaisia kohtaan.

Toisaalta jos tarkoituksesi on näyttää enemmän Harlequinilta kuin lapselta, niin antaa mennä vaan.

6/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.app.goo.gl/ghr1pTwtmBDxCXMU9

Ei ole minusta ollenkaan tyhmää! Pukeudun itse Harry Potter -koulupukutyylisesti, kuten tuossa esimerkissä ja rakastan ylipolvensukkia.

Vierailija
7/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oma tyyli, mutta minulle tuosta tulee mieleen se joku nuori bloggaajanainen, joka seurusteli jonkun nelikymppisen prätkä-äijän kanssa. Naisella oli tosi lapsellinen tyyli ja se yli-ikäinen äijä näytti ihan pedarilta. Ilmeisesti se olikin niiden leikkien tarkoitus (nainen oli oikeasti täysi-ikäinen), mutta siitä on kyllä jäänyt ikuinen ällötys tuollaisia kohtaan.

Toisaalta jos tarkoituksesi on näyttää enemmän Harlequinilta kuin lapselta, niin antaa mennä vaan.

Nyt alkoi kiinnostaa tuo bloggaaja! Oliko suomalainen? Voitko paljastaa nimen?

Vierailija
8/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla Linda Lemonade. Noi oli monta vuotta sitten ja nyt insta ja blogi näyttävät aika normaaleilta. Ja mulla ei ihan oikeasti ole mitään kyseistä henkilöä vastaan ja aikuiset ihmiset saa pukeutua miten haluaa välittämättä mun mielipiteestä.

Vierailija
9/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla Linda Lemonade. Noi oli monta vuotta sitten ja nyt insta ja blogi näyttävät aika normaaleilta. Ja mulla ei ihan oikeasti ole mitään kyseistä henkilöä vastaan ja aikuiset ihmiset saa pukeutua miten haluaa välittämättä mun mielipiteestä.

Kääk. Näyttää edelleen kalastelevan huomiota omasta mielestäni kyseenalaisin keinoin. No ei kai siinä, se on nykyaikaa. Varmasti vetoaa tuohon tiettyyn ihmisryhmään hänen tyylinsä.

Vierailija
10/10 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saparot on oikein kätevät. Nehän toimii ohjaustehostimina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän