Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mitä tekisit/sanoisit jos olisit baarissa hyvien ystäviesi kanssa, ja sinua lähestyisi komea, kohtelias ja mukava mies jolta puuttuisi 2 etummaista hammasta ylhäältä?

Vierailija
25.09.2020 |

Miten luulisit että reagoisit tässä asiassa? Häiritsisikö sinua puuttuvat etuhampaat?

Muut hampaat olisivat hyvässä kunnossa...Miehessä ei olisi muuta havaittavaa vikaa kuin tämä mainittu puutos.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten S-kirjain sujuu?

Vierailija
102/110 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torjuisin sen, vaikka sillä olisi hampaatkin. En ole kiinnostunut kuin yhdestä kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huokein vaihtoehto taitaa olla akryylinen levyosaproteesi. Yksityisellä hammaslääkärin vastaanotolla, jossa työskentelen, annetaan tuollaisen hinta-arvioksi n. 1200 e. Metallinen rankaproteesi on n. 1700 e. Tämä sisältää sekä hammasteknikon laboratoriotyön että hammaslääkärin osuuden. Mutta kahden hampaan korvaaminen irtoproteesilla ei ole kauhean yleistä.

Kiinteä silta on fiksu ratkaisu, jos viereiset hampaat ovat paikattuja. Silta kiinnitetään tukihampaisiin, jotka hiotaan pieniksi pilareiksi. Sillan hinta lasketaan yksiköissä, yksi yksikkö on n. 1000 e. Eli ap:n tapauksessa kaksi tukihammasta + kaksi välihammasta = neljän yksikön silta.

Implantti on fiksu ratkaisu, jos viereiset hampaat ovat terveet ja ehjät. Etuhampaan korvaaminen implantilla vaatii usein luusiirteen, joka tuo viitisensataa euroa lisää hintaa. Implantin hinta riippuu koosta, pienen implantin voi saada 2000 eurolla ja esim. kutoshampaan korvaava implantti on usein 2500-2700 e. Hintaan vaikuttaa myös implantin merkki jne.

Siis 4 000e tuosta siltaviritelmä-hässäkästä jossa vielä pilataan viereiset hampaat, kun implantit olisivat 5 000e

Eipä järki paljon päätä pakota jos tuossa sillan valitsee

Kyllä. Lisäksi siltaa pitää putsata siltalangalla (esim. Oral-B superfloss), muuten sillan ja ikenen väliin menee ruokaa, bakteerimassaa jne. Implanttien puhdistuksessa pitää tietysti olla myös huolellinen, mutta siihen sopii esimerkiksi sama hammasväliharja kuin muihinkin väleihin.

Vierailija
104/110 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torjuisin sen, vaikka sillä olisi hampaatkin. En ole kiinnostunut kuin yhdestä kerrallaan.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
105/110 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin baarissa ystävieni kanssa, niin olisin varmaankin ruokabaarissa. Sanoisin sinulle, että vietämme aikaa ystäviemme kanssa, ja toivoisin sinun myös pitävät vähintään 2 metrin sosiaalisen turvarajan näin korona-aikana. Jen jälkeen jatkaisin keskustelua ystävieni kanssa.

Vierailija
106/110 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai töissäkäyvällä lapsettomalla miehellä on varaa implantteihin jos ovat noin 5000 euroa yhteensä. Eli pitäisi hampaaton elämäntapatyötön ottaa.

Vierailija
107/110 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Sitä, että olen nainen mutta jo ihastunut yhteen mieheen. En silloin ihastu enää toiseen. Ihastun vain yhteen kerrallaan.

On siis aivan sama, onko lähestyjällä hampaat vai ei. Torjun katsomatta, koska olen kiinnostunut yhdestä miehestä kerrallaan. Ja olen nyt kiinnostunut yhdestä miehestä. Hänellä sattumalta on kaikki hampaat.

Haluatko vielä lisää rautalankaa?

Vierailija
108/110 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että miksi ei ole hankkinut tekareita. Luulisi sen verran huolehtivan itsestään.

Vierailija
109/110 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Sitä, että olen nainen mutta jo ihastunut yhteen mieheen. En silloin ihastu enää toiseen. Ihastun vain yhteen kerrallaan.

On siis aivan sama, onko lähestyjällä hampaat vai ei. Torjun katsomatta, koska olen kiinnostunut yhdestä miehestä kerrallaan. Ja olen nyt kiinnostunut yhdestä miehestä. Hänellä sattumalta on kaikki hampaat.

Haluatko vielä lisää rautalankaa?

Jotkut eivät ymmärrä tätä. Mä olin kiinnostunut yhdestä miehestä. Kun hän kertoi tapaavansa kahta muuta naista niin mun mielenkiinto loppui siihen. En voi tapailla tuollaisia miehiä.

Vierailija
110/110 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tätä on varmaan sulta ennenkin täällä kysytty, mutta mikset hanki niitä implantteja?

eikös implantit maksa jotain 2500e kappale? Eipä niihin normi ihmisellä ole varaa

Kyllä, mutta vain työssäkäyvät joutuvat maksamaan. Kaveri joka oli korvaushoidosssa ollut vuosikausia ja käytti muita päihteitä omien lääkkeiden (korvaushoidon ) lisäksi, tuhosi pirillä hampaansa kokonaan pari kertaa, toisella kerralla jäljellä oli 2 hammasta enään ja ikää vasta 30. Mitä tapahtui? Hän meni lääkäriin ja sai kokonaan taas uudet hampaat, mistä ei huolehtinut päihdekäyttäytymisen (johtaa välinpitämättömyyteen omasta terveydestä) takia, hampaat menivät ulosottoon, korjasi asiansa osittain ja sai julkiselta taas uudet hampaat. Nyt on pitänyt niistä huolta, mutta ei ihme kun kolmannet hampaat joita ei ole joutunut tai pystynyt maksamaan ja lääkäristä sanottu että ei välttämättä saa enään uusia neljänsiä hampaita jos ei kykene huolehtimaan niistä.

Nauroin tälle ihan kippurasssa :Ddd Suomi on sairas maa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä