Juon joka ilta yhden pullon viiniä yksin, mitä haluat kysyä?
Kommentit (47)
Pidätkö myös oluesta?
T. Lager is the best
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet vielä nuorehko, se ei ehkä tunnu missään, mutta ennen pitkää tuntuu.
Psykologisina vaikutuksina mielialassa ja esimerkiksi muistissa. Alavireisyytenä. En sano tätä saarnatakseni, jaan vaain kokemuksen. itse harrastin tuota kymmenisen vuotta 35-45 -vuotiaana, ja ajattelin että alkoholi ei vaikuta minuun. Kyllä se vaikutti.
Kyllä se nyt jo tuntuu "jossain", mutta myös raittius tuntuu jossain. Vähän sellainen olo, että aivojen onnellisuus lopputulos on aina sama, ihan sama mitä tekee. Jos on ilman niin on se sietämätön tasainen, tasapaksu olotila päällä. Jos juo, on ne nautinnon hetket illalla ja lievät masennukset aamulla.
No sehän on hienoa että saat juomisesta nautintoa. Joskus sekin lakkaa ja jäljellä on vain tapa ja alkoholin aiheuttama ahdistus, mutta sinulla tilanne ei selvästikään ole se.
Tykkäisin kyllä oluesta mutta se on sellaista ihan urakalla litkimistä kun on mietoa ja turvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet vielä nuorehko, se ei ehkä tunnu missään, mutta ennen pitkää tuntuu.
Psykologisina vaikutuksina mielialassa ja esimerkiksi muistissa. Alavireisyytenä. En sano tätä saarnatakseni, jaan vaain kokemuksen. itse harrastin tuota kymmenisen vuotta 35-45 -vuotiaana, ja ajattelin että alkoholi ei vaikuta minuun. Kyllä se vaikutti.
Kyllä se nyt jo tuntuu "jossain", mutta myös raittius tuntuu jossain. Vähän sellainen olo, että aivojen onnellisuus lopputulos on aina sama, ihan sama mitä tekee. Jos on ilman niin on se sietämätön tasainen, tasapaksu olotila päällä. Jos juo, on ne nautinnon hetket illalla ja lievät masennukset aamulla.
No sehän on hienoa että saat juomisesta nautintoa. Joskus sekin lakkaa ja jäljellä on vain tapa ja alkoholin aiheuttama ahdistus, mutta sinulla tilanne ei selvästikään ole se.
No en suoraan sanottuna ymmärrä miksi jatkaa juomista jos siitä ei seuraa nautintoa?
Kuinka kauan olet juonut pullollisen illassa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olet juonut pullollisen illassa?
Olen sesonki juoppo. Välillä juon, välillä lopetan. Nyt olen juonut 2 kk. Sitä ennen olin 3 kk ilman.