Juon joka ilta yhden pullon viiniä yksin, mitä haluat kysyä?
Kommentit (47)
Miksi vain yhden pullon? Eihän siitä saa kuin nousun päälle ja tekee mieli lisää. Kuulostaa vähän itsensä kiusaamiselta tuo yksi pullo. Tai ehkä onnellisen halpa pää?
Vierailija kirjoitti:
Mikset juo kirkkaita? Parempi hinta/laatusuhde.
Koska se olisi jo liian selkeästi ryyppäämistä eikä ns. nautiskelua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain yhden pullon? Eihän siitä saa kuin nousun päälle ja tekee mieli lisää. Kuulostaa vähän itsensä kiusaamiselta tuo yksi pullo. Tai ehkä onnellisen halpa pää?
Kyllä se yksi pullo riittää kun aloittaa myöhään juomaan ja pysyttelee normaalipainon sisällä, eikä halua mitään ihan kaatokänniä vetää. Siinä vaiheessa jos yksi pullo ei enää riitä niin aion pitää taukoa.
1. Juotko ruoan kanssa vai ilman?
2. Näkyykö juominen naamassa tai kehossa turvotuksena?
3. Lihottaako tuollainen viinimäärä, kun alkoholissa kuitenkin on ylimääräistä energiaa?
4. Oletko huolissasi maksa-arvoistasi tai onko niitä testattu?
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt mittaamassa maksa-arvosi? Nukutko koskaan kunnolla?
Vastaan, vaikka minulta ei kysyttykään. Olen juonut viimeiset 40 vuotta joka viikonloppu ja välillä viikollakin. Toleranssi on kasvanut ja pari kosssupulloa menee tuosta noin vaan. En kehuskele, mutta ei se kaikkien maksoihin vaikuta. Olen myös hoikka.
ALAT- ja AFOS-arvot on hyvät.
Kippis! 🍻
Oletko Vallu Valpio?
Miksi vaihdoit siiderin viiniin?
Vierailija kirjoitti:
1. Juotko ruoan kanssa vai ilman?
Korkkaan ensin pullon auki ja siinä jossain vaiheessa alan syömään.
2. Näkyykö juominen naamassa tai kehossa turvotuksena?
En huomaa mitään, mutta mulla on muutenkin pyöreä naama vaikka olisin kuukausia juomatta.
3. Lihottaako tuollainen viinimäärä, kun alkoholissa kuitenkin on ylimääräistä energiaa?
Kai se vähän lihottaa, jos olen ollut pitempään ilman niin muutama kilo aina lähtenyt.
4. Oletko huolissasi maksa-arvoistasi tai onko niitä testattu?
On testattu ja normaalit ollut.
Etkö siis koskaan pidä taukoa, viinitöntä iltaa? Sellaiset voisi tehdä hyvää lompsalle ja kropalle.
Eikö sulle tule viinistä päänsärkyä?
Itse juon kaljaa joka ilta. On enemmän mun juttu.
Käytkö töissä? Mikä olo aamuisin?
Oletko mies vai nainen? Jos mies, miltä näytät? Haluaisitko seurustella vai seurusteletko jo?
Vierailija kirjoitti:
Käytkö töissä? Mikä olo aamuisin?
En käy tällä hetkellä töissä. Aamuisin on olo ihan tavallisen harmaa. Kun lopetan juomisen, olo on hetkellisesti loistava aamuisin, mutta se menee ohi nopeasti ja muuttuu samaksi tasaisen harmaaksi.
Juotko perjantaisin enemmän? Vai aina se yksi ja sama pullo viiniä?
Jos olet vielä nuorehko, se ei ehkä tunnu missään, mutta ennen pitkää tuntuu.
Psykologisina vaikutuksina mielialassa ja esimerkiksi muistissa. Alavireisyytenä. En sano tätä saarnatakseni, jaan vaain kokemuksen. itse harrastin tuota kymmenisen vuotta 35-45 -vuotiaana, ja ajattelin että alkoholi ei vaikuta minuun. Kyllä se vaikutti.
Eikö sinulla ole aamuisin krapula? Yksi viinipullo on aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Juotko perjantaisin enemmän? Vai aina se yksi ja sama pullo viiniä?
Ihan sama määrä aina. Joskus pidän päivän tai pari taukoa. Mutta määrät ei kasva. Ehkä kerran vuodessa juon enemmän kuin suunnittelin eli ns kaatokännit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt mittaamassa maksa-arvosi? Nukutko koskaan kunnolla?
Vastaan, vaikka minulta ei kysyttykään. Olen juonut viimeiset 40 vuotta joka viikonloppu ja välillä viikollakin. Toleranssi on kasvanut ja pari kosssupulloa menee tuosta noin vaan. En kehuskele, mutta ei se kaikkien maksoihin vaikuta. Olen myös hoikka.
ALAT- ja AFOS-arvot on hyvät.
Kippis! 🍻
Veikkaan, että näkyy kyllä naamastasi kuitenkin. Mutta mikäs siinä, jos se on viinan tuoman ilon arvoista.
Suosittele jotain hyviä viinejä. Olen aloittelija.
Mitä sitten jos tiedostaa? Minä tiedostan sen erittäin hyvin, mutta eipä se mitään auta. Pohjalle on vielä matkaa...